تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :پلتفرم آرکهام آدرس کیف پول چهار ETF اسپات بیت کوین را کشف کرد

  • کد خبر : 2636010
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
لورس :پلتفرم آرکهام آدرس کیف پول چهار ETF اسپات بیت کوین را کشف کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پلتفرم تحقیقاتی آرکهام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) ادعا کرده که آدرس‌های آن‌چین چند صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) آمریکایی را شناسایی کرده است.
خلاصهٔ خبر طبق داده‌های آرکهام اینتلیجنس، شرکت بلک راک (BlackRock) تقریباً ۳۳٬۴۳۰ بیت کوین دارد. بعضی از کارشناسان نسبت به انتشار آدرس ETFهای اسپات و عواقب امنیتی آن هشدار داده‌اند. پلتفرم آرکهام اینتلیجنس در ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) اعلام کرد که آدرس آن‌چین چهار ETF اسپات بیت کوین را شناسایی کرده است. این ETF‌ها توسط شرکت‌های فیدلیتی (Fidelity)، بلک راک، بیت‌وایز (Bitwise) و فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) صادر شده‌اند. با استفاده از داده‌های آرکهام اینتلیجنس می‌توان هش‌های تراکنش‌های این چهار ETF بیت‌ کوین را که مستقیما روی بلاک چین بیت‌ کوین انجام می‌شود، بررسی کرد.
طبق داده‌های موجود، صندوق IBIT بلک راک در حال حاضر ۳۳٬۴۳۰ بیت کوین به ارزش ۱.۳ میلیارد دلار دارد. شایان ذکر است که این داده‌ها با داده‌های IBIT در وب سایت بلک راک مطابقت دارد.
آدرس‌های ETF بیت‌ کوین توسط آرکهام اینتلیجنس شناسایی شده‌اند. آرکهام اینتلیجنس در سپتامبر ۲۰۲۳ ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پلتفرم تحقیقاتی آرکهام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) ادعا کرده که آدرس‌های آن‌چین چند صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) آمریکایی را شناسایی کرده است.

خلاصهٔ خبر

  • طبق داده‌های آرکهام اینتلیجنس، شرکت بلک راک (BlackRock) تقریباً ۳۳٬۴۳۰ بیت کوین دارد.
  • بعضی از کارشناسان نسبت به انتشار آدرس ETFهای اسپات و عواقب امنیتی آن هشدار داده‌اند.

پلتفرم آرکهام اینتلیجنس در ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) اعلام کرد که آدرس آن‌چین چهار ETF اسپات بیت کوین را شناسایی کرده است. این ETF‌ها توسط شرکت‌های فیدلیتی (Fidelity)، بلک راک، بیت‌وایز (Bitwise) و فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) صادر شده‌اند. با استفاده از داده‌های آرکهام اینتلیجنس می‌توان هش‌های تراکنش‌های این چهار ETF بیت‌ کوین را که مستقیما روی بلاک چین بیت‌ کوین انجام می‌شود، بررسی کرد.

طبق داده‌های موجود، صندوق IBIT بلک راک در حال حاضر ۳۳٬۴۳۰ بیت کوین به ارزش ۱.۳ میلیارد دلار دارد. شایان ذکر است که این داده‌ها با داده‌های IBIT در وب سایت بلک راک مطابقت دارد.

آدرس‌های ETF بیت‌ کوین توسط آرکهام اینتلیجنس شناسایی شده‌اند.

آرکهام اینتلیجنس در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور) هم ادعا کرد بود که آدرس‌های صندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) را کشف کرده است. این صندوق هم در ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) با تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به یک ETF اسپات بیت کوین تبدیل شد. GBTC بزرگ‌ترین ETF بیت کوین در بین صندوق‌های تاییدشده است که ۵۵۸٬۲۸۰ بیت کوین (به ارزش ۲۹ میلیارد دلار) را هولد کرده است.

اگر داده‌های آرکهام اینتلیجنس درست باشد، این پلتفرم هنوز آدرس پنج ETF اسپات دیگر را پیدا نکرده است. این ETF توسط شرکت‌های آرک اینوست (ARK Invest)، ولکری (Valkyrie)، ون‌اک (VanEck،)، این‌وسکو (Invesco)، گلکسی (Galaxy)، ویزدم‌تری (WisdomTree) و ۲۱شیرز (۲۱Shares) راه‌اندازی شده‌اند.

بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال از صادرکنندگان ETF بیت کوین درخواست کرده بودند تا آدرس‌های خود را برای اطمینان منتشر کنند. بعضی از آن‌ها حتی ادعا کردند که شرکت‌های مذکور برای تقویت رقابت بازار مجبور می‌شوند این کار را انجام بدهند.

از طرف دیگر، برخی از افراد هم در مورد خطرات امنیتی مرتبط با این کار هشدار داده‌اند. گری‌اسکیل در نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱) اعلام کرد که به خاطر همین نگرانی‌های امنیتی این کار را انجام نمی‌دهد.

طبق گفته‌های اوفلیا اسنایدر (Ophelia Snyder)، یکی از بنیان‌گذاران شرکت ۲۱شیرز، افشای آدرس کیف پول ETFهای اسپات بیت کوین می‌تواند عواقب زیادی داشته باشد. او تاکید کرد:

شرکت‌ها باید خیلی مراقب باشند. انتشار یک سری مسائل از جمله زیرساخت‌های معاملاتی و آدرس‌های کیف پول‌ها می‌تواند عواقب ناخواسته‌ای داشته باشد.

نوشته پلتفرم آرکهام آدرس کیف پول چهار ETF اسپات بیت کوین را کشف کرد اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها