تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :پلتفرم Friend.tech از مرگ برگشت؛ آیا این شبکه اجتماعی دوباره اوج می‌گیرد؟

  • کد خبر : 2611227
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
لورس :پلتفرم Friend.tech از مرگ برگشت؛ آیا این شبکه اجتماعی دوباره اوج می‌گیرد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقهشبکه اجتماعی غیرمتمرکز Friend.tech در روزهای اخیر جان دوباره‌ای گرفته است، به طوری که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) آن دو برابر شده، و ظرف تنها چهار روز از ۲۰ میلیون دلار فراتر رفته است. این رشد در ارزش کل قفل‌شده پس از آن صورت می‌گیرد که منتقدان تنها دو هفته پیش، این پلتفرم را به دلیل کاهش فعالیت، یک پلتفرم «مرده» اعلام کردند.
بر اساس داده‌های Dune Analytics، احیای مجدد این پلتفرم در افزایش قابل توجه حجم معاملات مشهود است که در ۹ سپتامبر به ۱۲٫۳ میلیون دلار رسید و آن را به سومین حجم معاملات روزانه ثبت‌شده برای Friend.tech تبدیل کرد. قابل ذکر است، در آن روز، حجم معاملات Friend.tech بیش از ۳ میلیون دلار از OpenSea، یک پلتفرم پیشرو در بازار NFT، فراتر رفت.حساب مستعار Herro که در حال حاضر به عنوان چهارمین حساب بزرگ در این پلتفرم رتبه‌بندی شده است، ابراز اطمینان کرد که Friend.tech، به خصوص با راه‌اندازی احتمالی یک توکن بومی در ماه‌های آینده، به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. Herro انتظارات کاهش کارمزدها، افزایش درآمد سازندگان و ورود کاربران غیررمزارزی را به عنوان عوامل..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

شبکه اجتماعی غیرمتمرکز Friend.tech در روزهای اخیر جان دوباره‌ای گرفته است، به طوری که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) آن دو برابر شده، و ظرف تنها چهار روز از ۲۰ میلیون دلار فراتر رفته است. این رشد در ارزش کل قفل‌شده پس از آن صورت می‌گیرد که منتقدان تنها دو هفته پیش، این پلتفرم را به دلیل کاهش فعالیت، یک پلتفرم «مرده» اعلام کردند.

بر اساس داده‌های Dune Analytics، احیای مجدد این پلتفرم در افزایش قابل توجه حجم معاملات مشهود است که در ۹ سپتامبر به ۱۲٫۳ میلیون دلار رسید و آن را به سومین حجم معاملات روزانه ثبت‌شده برای Friend.tech تبدیل کرد. قابل ذکر است، در آن روز، حجم معاملات Friend.tech بیش از ۳ میلیون دلار از OpenSea، یک پلتفرم پیشرو در بازار NFT، فراتر رفت.friend-tech-tvl-surges-weeks-after-being-declared-deadحساب مستعار Herro که در حال حاضر به عنوان چهارمین حساب بزرگ در این پلتفرم رتبه‌بندی شده است، ابراز اطمینان کرد که Friend.tech، به خصوص با راه‌اندازی احتمالی یک توکن بومی در ماه‌های آینده، به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. Herro انتظارات کاهش کارمزدها، افزایش درآمد سازندگان و ورود کاربران غیررمزارزی را به عنوان عوامل کلیدی موفقیت ذکر کرد.

بخوانید  آخرالزمان بازار آلت‌کوین‌ها: احتمال سقوط اتریوم به ۱،۰۰۰ دلار وجود دارد؟!

عوامل متعددی ممکن است در احیای Friend.tech نقش داشته باشند. یک معامله‌گر برجسته به نام Hsaka با حالت طنزآمیز پیشنهاد کرد که کاربران ممکن است متوجه شده باشند که پیام‌های Friend.tech را می‌توان به‌عنوان تغییر نام تجاری ییلد فارمینگ در نظر گرفت، که بر سود بالقوه حاصل از کارمزد ۵ درصدی که هنگام خرید یا فروش کلید شخصی توسط کاربران به دست می‌آید، تأکید می‌کند.

عامل دیگر ممکن است افزایش تعداد اینفلوئنسرهای غیررمزارزی، از جمله یوتیوبرها باشد که در هفته‌های اخیر به این پلتفرم پیوسته‌اند. این تنوع کاربران بر جذابیت Friend.tech فراتر از جامعه ارزهای دیجیتال تاکید می‌کند.

علاوه بر این، این پلتفرم با معرفی ویژگی‌های جدید برای بهبود تجربه و عملکرد کاربر، به مشکلات قبلی مانند اشکالات و خطاهای فنی پرداخته است. این پیشرفت‌ها شامل امکان آپلود عکس، خریدهای با کارت اعتباری و بخش‌های جدید برای انواع مختلف فعالیت‌ها است.

شبکه Friend.tech اولین بار در ۱۱ اوت فعالیت خود را در Base، شبکه لایه ۲ صرافی کوین بیس آغاز کرد و در ۱۰ روز اول، ۵٫۹ میلیون دلار درآمد ایجاد کرد. با این حال، کاهش متعاقب فعالیت کاربران منجر به نگرانی‌ها و اعلام زودهنگام از بین رفتن پلتفرم شد. با این وجود، تجدید حیات اخیر نشان می‌دهد که Friend.tech ممکن است توان بیشتری از آنچه در ابتدا پیش‌بینی می‌شد، داشته باشد.

بخوانید  هزینه سئو سایت چقدر است؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پلتفرم Friend.tech از مرگ برگشت؛ آیا این شبکه اجتماعی دوباره اوج می‌گیرد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها