تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :پلتفرم NFTGO چیست؟ (بهترین ابزار بررسی Nft ها)

  • کد خبر : 2629294
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
لورس :پلتفرم NFTGO چیست؟ (بهترین ابزار بررسی Nft ها)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

NFT یا همان توکن غیر قابل معاوضه رشد بسیار زیادی کرده و توانسته است سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص دهد. این دارایی‌ها به خاطر داشتن ویژگی‌هایی همچون تقسیم ناپذیری و منحصر به فرد بودن، نظر بسیاری از افراد را در صنایعی مانند سرگرمی، ورزش، بازی، رسانه و… به خود جلب کرده‌اند. تعداد NFTهایی که در حال حاضر وجود دارند، بسیار زیاد است و شاید این سوال را از خودتان بپرسید که چطور می‌توان NFTهای ترند و مشهور را پیدا کرد؟ نهنگ‌ها چطور در بازار NFT فعالیت می‌کنند و میزان تراکنش‌های آن‌ها چقدر است؟
این‌ها سوالاتی است که امکان دارد برای هر کسی پیش بیاید؛ اما این سوالات باعث شد تا پلتفرمی به نام NFTGO ساخته شود تا کاربران بتوانند اطلاعات بازار NFT را به صورت دقیق بررسی کنند. حال برای اینکه بدانید پلتفرم NFTGO چیست و چه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد، در ادامه همراه ما باشد.
پلتفرم NFTGO چیست؟
NFTGO یک پایگاه داده معتبر بازار NFT است و به شما این امکان را می‌دهد از کالکشن‌ها و پروژه‌های جدید اطلاع پیدا کرده و به مارکت‌های مختلف یک NFT دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید رتبه‌بندی کلکس..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

NFT یا همان توکن غیر قابل معاوضه رشد بسیار زیادی کرده و توانسته است سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص دهد. این دارایی‌ها به خاطر داشتن ویژگی‌هایی همچون تقسیم ناپذیری و منحصر به فرد بودن، نظر بسیاری از افراد را در صنایعی مانند سرگرمی، ورزش، بازی، رسانه و… به خود جلب کرده‌اند. تعداد NFTهایی که در حال حاضر وجود دارند، بسیار زیاد است و شاید این سوال را از خودتان بپرسید که چطور می‌توان NFTهای ترند و مشهور را پیدا کرد؟ نهنگ‌ها چطور در بازار NFT فعالیت می‌کنند و میزان تراکنش‌های آن‌ها چقدر است؟

این‌ها سوالاتی است که امکان دارد برای هر کسی پیش بیاید؛ اما این سوالات باعث شد تا پلتفرمی به نام NFTGO ساخته شود تا کاربران بتوانند اطلاعات بازار NFT را به صورت دقیق بررسی کنند. حال برای اینکه بدانید پلتفرم NFTGO چیست و چه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد، در ادامه همراه ما باشد.

پلتفرم NFTGO چیست؟

NFTGO یک پایگاه داده معتبر بازار NFT است و به شما این امکان را می‌دهد از کالکشن‌ها و پروژه‌های جدید اطلاع پیدا کرده و به مارکت‌های مختلف یک NFT دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید رتبه‌بندی کلکسیون‌ها و کمیابی آثار را نیز مشاهده کنید. امکانات این سامانه فقط به این موارد ختم نمی‌شود و برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • ردیابی نهنگ‌ها (Whales Tracking)
  • آنالیز داده‌های بازار
  • نمایش برترین کلکسیون‌ها
  • معرفی پروژه‌های جدید (Drops)

هدف اصلی اشخاصی که این سایت را راه‌اندازی کرده‌اند، قرار دادن اطلاعات بازار توکن‌های غیر مثلی در اختیار افراد است تا بتوانند با آگاهی بیشتری به انجام معامله بپردازند؛ بنابراین اگر به دنبال خرید NFT هستید و دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورید، پلتفرم NFTGo می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

آشنایی با بخش‌های مختلف پلتفرم NFTGO

همانطور که گفتیم این پلتفرم از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هر بخش اطلاعات مهمی را در اختیار ما می‌گذارد. در حالت کلی سایت NFTGO.IO به چهار بخش Discover, Analytics, Product و Research تقسیم شده که هر کدام از این‌ها نیز زیرشاخه‌های مختلفی دارند. در ادامه بیشتر با این بخش‌ها آشنا خواهیم شد.

دقت داشته باشید در هر بخش امکان فیلتر کردن اطلاعات بر اساس معیارهایی همچون بازه زمانی، حجم بازار، حجم معاملات، تعداد خرید و فروش‌ها و… وجود دارد.

معرفی بخش Discover پلتفرم NFTGO

در این بخش به کلکسیو‌ن‌های برتر، کلکسیون‌های برتر از نظر ساخت، خرید و فروش نهنگ‌ها، NFTهای جدید و پروژه‌های جدیدی که به زودی اضافه می‌شوند، دسترسی دارید. خود این بخش از زیرمجموعه‌هایی تشکیل شده که عبارتند از:

۱٫ Top Collections

Top Collections

در این قسمت می‌توانید برترین کلکسیون‌ها را از لحاظ ارزش بازار را مشاهده کرده و آن‌ها را بر اساس معیارهای مختلفی دسته‌بندی کنید. از جمله معیارهای NFTGO در این بخش می‌توان به حجم خرید در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش بازار و تعداد خرید و فروش‌ها اشاره کرد. البته امکان مشاهده این اطلاعات در بازه‌های زمانی ۱، ۶، ۱۲ و ۲۴ ساعته و همچنین ۷ و ۳۰ روزه وجود دارد.

پلتفرم NFTGO چیست؟ (بهترین ابزار بررسی Nft ها)

در صورتی هم که می‌خواهید در مورد یک پروژه اطلاعات بیشتری به دست آورید، می‌توانید روی آن کلیک کنید. به عنوان مثال با کلیک کردن روی Bored Ape Yacht Club، وارد صفحه این کلکسیون می‌شویم. در این صفحه تمام اطلاعات کلکسیون مثل هولدرها، ارزش بازار، خرید و فروش‌ها، تابلوی امتیازات، فعالیت‌های حول کالکشن، آثار موجود در کالکشن، راه‌های ارتباطی، استاندارد مینت کلکسیون و توضیحات پروژه به طور کامل و دقیق آورده شده است. همچنین با کلیک کردن روی گزینه Buy NFTs، لیستی از NFTها باز شده و می‌توانید با انتخاب هر کدام، به خرید و فروش بپردازید.

۲٫ Hot Mints

بخش hot Mints

در این بخش به اطلاعات کلکسیون‌هایی که بیشترین آدرس‌ها در آن‌ها فعالیت و NFT مینت کرده‌اند، دسترسی دارید.

۳٫ Whale Signals

بخش نهنگ های سایت nftgo

یکی از اطلاعات مهمی که در بازار کریپتو وجود دارد، فعالیت نهنگ‌ها است. با رصد این دسته از معامله گران می‌توانید تصمیم‌های بهتری برای سرمایه گذاری بگیرید. در پلتفرم NFTGO نیز یک بخش برای نهنگ‌ها در نظر گرفته شده است که در آن می‌توانید به تعداد خرید و فروش‌ها، رتبه‌بندی نهنگ‌ها، برترین فروشندگان و خریداران و… بر اساس ارزش هولدشان دسترسی داشته باشید.

با انتخاب هر یک از نهنگ‌ها نیز اطلاعات بیشتر و جزئی‌تری را مشاهده خواهید کرد. همچنین امکان فیلتر کردن اطلاعات و بررسی خرید و فروش‌ها در بازه‌های زمانی مختلف مثل ۳۰ دقیقه، ۱۲ ساعت و ۷ روز وجود دارد.

۴٫ Newly Added

بخش nft های جدید سایت nftgo

این قسمت از سایت NFTGO کلکسیون‌هایی را نشان می‌دهد که به تازگی وارد بازار شده‌اند. ارزش بازار، تعداد خرید و فروش‌ها، میزان رشد در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد سازندگان، کف قیمت و میزان گس مصرفی از جمله اطلاعاتی است که در Newly Added به دست می‌آورید.

۵٫ Drops

بخش drops پلتفرم nftgo

Drops یا اعلام پروژه‌های جدید، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های پلتفرم NFTGO به شمار می‌رود. در این قسمت پروژه‌هایی که به زودی رونمایی می‌شود، لیست شده است. در این بخش می‌توانید اطلاعات پروژه، تاریخ دقیق رونمایی، راه‌های ارتباطی و… را مشاهده کرده و اگر دوست داشتید، مینت کنید.

معرفی بخش Analytics سایت NFTGO

در این قسمت از سایت، اطلاعات بیش از ۴,۹۷۵ کلکسیون و ۴۰,۰۲۸,۰۱۹ NFT جمع‌آوری شده و می‌توانید این اطلاعات را آنالیز کنید. بخش آنالیز و دیتای بازار دارای ۴ زیر شاخه است که ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

۱٫ Market Overview

بخش آنالیز سایت nftgo

در نمای کلی بازار، کاربران می‌توانند یک دید کلی نسبت به کل بازار NFT به دست آورند. از جمله اطلاعات قرار داده شده در این صفحه می‌توان به تعداد معاملات انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش بازار، تعداد هولدرها و معامله گران، کالکشن‌های برتر و ارزش بازار بر اساس گروه‌بندی NFTهای یکتا اشاره کرد.

۲٫ Marketplaces

بخش مارکت سایت nftgo

Marketplaces یا بازارها، اطلاعات و آمار مربوط به بازارهای NFT را در اختیار ما قرار می‌دهد. از جمله این بازارها می‌توان به OpenSea, Blur, X2Y2, LooksRare و Cryptopunks اشاره کرد. در این بخش برترین بازارها، حجم معاملات در هرکدام، تعداد معامله گران و رتبه‌بندی مارکت پلیس‌ها قابل مشاهده است.

۳٫ Leaderboard

بخش Leaderboard-Whales سایت nftgo

در بخش Leaderboard یا همان تابلوی امتیازات پلتفرم NFTGO، برترین معامله گران از نظر کسب سود (PnL) نشان داده می‌شود. همچنین در این قسمت اطلاعات بیش از ۴۶۳ نهنگ آورده شده است.

۴٫ Top Sales

بخش Top Sales سایت nftgo

در بخش برترین فروش‌ها، توکن‌های یکتا بر طبق بیشترین قیمت در آخرین فروششان دسته‌بندی می‌شوند.

معرفی بخش Products

در این قسمت می‌توانید به API سایت، برنامه‌های موبایل، اکستنشن‌ها و Discord Bot ها دسترسی داشته باشید. البته تا زمان نگارش این مقاله، برنامه موبایل این سایت هنوز در دسترس نیست.

معرفی بخش Research سایت NFTGO

در این بخش به جدیدترین اخبار و آمار مربوط به NFTها دسترسی خواهید داشت. همچنین پلتفرم NFTGO آموزش‌هایی را نیز در این بخش منتشر می‌کند.

NFTGO؛ موتور جستجوی دارایی

وب‌سایت NFTGO در واقع یک موتور جستجو مانند گوگل بوده و در زمینه NFTها فعالیت می‌کند. به همین خاطر اگر به دنبال پیدا کردن اطلاعات مربوط به یک کلکسیون هستید، کافی است به این سایت مراجعه کرده و نام کلکسیون را در نوار جستجو تایپ کنید. با اینکار داده‌های کلی دارایی مثل معامله گران، ارزش کل بازار، حجم معاملات و… نمایش داده می‌شود.

آیا استفاده از امکانات پلتفرم NFTGO رایگان است؟

در زمان نگارش این مقاله استفاده از تمام امکانات این سایت کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای از افراد دریافت نمی‌شود.

جمع بندی

از آنجایی که بازار NFT سن بسیار کمی دارد، پیدا کردن اطلاعات در مورد توکن‌ها کار بسیار سختی است. اما سایت NFTGo این مسیر را بسیار ساده کرده و تمام داده‌ها را به صورت کاملا حرفه‌ای و دسته‌بندی شده در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. یکی از مهمترین مزایای این سایت ارائه اطلاعات نهنگ‌ها است که تاثیر بسیار زیادی در سرمایه گذاری دارد.

در نوشته پلتفرم NFTGO چیست سعی کردیم بخش‌های مهم و اصلی این سایت را بررسی کنیم. در صورتی که در این رابطه نیاز به راهنمایی داشتید، کافی است آن را در بخش نظرات مطرح کنید.

Originally posted 2023-02-24 22:30:56.

The post پلتفرم NFTGO چیست؟ (بهترین ابزار بررسی Nft ها) appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629294

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها