تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :پل شبکه شیباریوم به صورت کامل راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 2603855
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
لورس :پل شبکه شیباریوم به صورت کامل راه‌اندازی شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پل شبکه شیباریوم به صورت کامل راه‌اندازی شد تیم شیباریوم، یک بلاک چین لایه دوم، امکان برداشت سرمایه را در بریج (پل) خود به اتریوم دوباره فعال کرده است. شیباریوم ابتدا در تاریخ ۱۶ آگوست راه‌اندازی شد، اما فعالیت آن به دلیل کمبود برخی موارد در زمینه مقیاس‌پذیری پس از مدت کوتاهی متوقف شد.
به گزارش والکس و به نقل از theblock، شیباریوم (Shibarium)، یک بلاک چین لایه دوم توسعه یافته توسط خالقان میم کوین شیبا اینو (Shiba Inu)، مجدداً برداشت دارایی در بریج خود که انتقال توکن‌ها به اتریوم را تسهیل می‌کند، باز کرده است.
بیشتر بخوانید: آیا راه‌اندازی مجدد شیباریوم می‌تواند باعث رالی قیمت شیبا اینو شود؟ این تصمیم پس از آن گرفته شده که تیم توسعه‌دهنده به طور موقت فعالیت شبکه اصلی شیباریوم و بریج آن را به حالت تعلیق در‌آورده بود. توقف فعالیت شبکه به دلیل مشکلات مقیاس‌پذیری صورت گرفت، که عملاً دسترسی کاربران به میلیون‌ها دلار از اموال خود را مسدود کرد.
تیم شیباریوم امروز تأیید کرد که برداشت‌های شبکه اصلی و بریج اکنون کاملاً فعال هستند، بنابراین نگرانی‌های اعضای جامعه ش..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پل شبکه شیباریوم به صورت کامل راه‌اندازی شد

تیم شیباریوم، یک بلاک چین لایه دوم، امکان برداشت سرمایه را در بریج (پل) خود به اتریوم دوباره فعال کرده است. شیباریوم ابتدا در تاریخ ۱۶ آگوست راه‌اندازی شد، اما فعالیت آن به دلیل کمبود برخی موارد در زمینه مقیاس‌پذیری پس از مدت کوتاهی متوقف شد.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، شیباریوم (Shibarium)، یک بلاک چین لایه دوم توسعه یافته توسط خالقان میم کوین شیبا اینو (Shiba Inu)، مجدداً برداشت دارایی در بریج خود که انتقال توکن‌ها به اتریوم را تسهیل می‌کند، باز کرده است.

بیشتر بخوانید: آیا راه‌اندازی مجدد شیباریوم می‌تواند باعث رالی قیمت شیبا اینو شود؟

این تصمیم پس از آن گرفته شده که تیم توسعه‌دهنده به طور موقت فعالیت شبکه اصلی شیباریوم و بریج آن را به حالت تعلیق در‌آورده بود. توقف فعالیت شبکه به دلیل مشکلات مقیاس‌پذیری صورت گرفت، که عملاً دسترسی کاربران به میلیون‌ها دلار از اموال خود را مسدود کرد.

بخوانید  ویتالیک بوترین: RAI می تواند یک فعال برای LSD ها باشد

تیم شیباریوم امروز تأیید کرد که برداشت‌های شبکه اصلی و بریج اکنون کاملاً فعال هستند، بنابراین نگرانی‌های اعضای جامعه شیبا درباره وضعیت این شبکه تا حدی کاهش پیدا می‌کند.

طبق اعلامیه رسمی شیبا اینو، کاربران اکنون می‌توانند دارایی‌های مختلفی از جمله اتریوم، شیبا، Leash و رپد اتر (wrapped ether) را در بازه زمانی ۴۵ دقیقه تا ۴ ساعت برداشت کنند. برداشت‌ توکن بومی این شبکه یعنی Bone نیز امکان‌پذیر است، اما پردازش آن می‌تواند تا ۷ روز به طول بینجامد.

(۱ امتیاز) – ۴/۵ نوشته های مشابه

  • پل شیباریوم پل شبکه شیباریوم به صورت کامل راه‌اندازی شد ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
  • شیبا استیبل کوین، توکن پاداش و بازی کارتی شیبا به بازار می‌آیند ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

برچسب هاشیبا

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها