تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :پنج میلیاردر جوان، ۱۲٫۳ میلیارد دلار ثروت در اختیار دارند. آنها چه کسانی هستند؟

  • کد خبر : 2618641
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۰
لورس :پنج میلیاردر جوان، ۱۲٫۳ میلیارد دلار ثروت در اختیار دارند. آنها چه کسانی هستند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پنج میلیاردر جوان، ۱۲٫۳ میلیارد دلار ثروت در اختیار دارند. آنها چه کسانی هستند؟ در عصری که جوان‌گرایی و نوآوری ارزش بسیاری دارد، نسل جدیدی از سرمایه‌گذاران و ثروتمندان در سطح جهان ظهور کرده‌اند. این افراد که به سختی به دهه ۲۰ زندگی خود می‌رسند، از هوش کارآفرینی و ایده‌های خلاقانه خود برای جمع‌آوری ثروتی خیره‌کننده استفاده کرده‌اند.
تا سه ماهه سوم ۲۰۲۳، پنج میلیاردر جوان جهان، مجموعاً ثروت ۱۲٫۳ میلیارد دلاری را در دست داشتند. لوکا دل وکیو (Luca Del Vecchio) ایتالیایی در سن ۲۲ سالگی، یک چهره برجسته در صنعت عینک، با ارتباط با گروه Luxottica ، با ثروتی به ارزش ۳٫۹ میلیارد دلار پیشتاز این گروه است. او صاحب برندهای عینک مانند آرمانی اکسچنج، باربری و دولچه است. برادر او، کلمنته دل وکیو، که در همین صنعت نیز فعال است، در ۱۹ سالگی ثروتی بالغ بر ۳٫۹ میلیارد دلار به دست آورده است.
در جایگاه سوم کوین دیوید لیمن (Kevin David Lehmann) آلمانی ۲۱ ساله قرار دارد که با ثروت خالص ۲٫۵ میلیارد دلاری، در صنعت داروفروشی مشغول است. لیمن ثروت خود را از طریق سهامی در داروخانه‌های زنجیره‌ای آلمان، DM (Drogerie ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پنج میلیاردر جوان، ۱۲٫۳ میلیارد دلار ثروت در اختیار دارند. آنها چه کسانی هستند؟

در عصری که جوان‌گرایی و نوآوری ارزش بسیاری دارد، نسل جدیدی از سرمایه‌گذاران و ثروتمندان در سطح جهان ظهور کرده‌اند. این افراد که به سختی به دهه ۲۰ زندگی خود می‌رسند، از هوش کارآفرینی و ایده‌های خلاقانه خود برای جمع‌آوری ثروتی خیره‌کننده استفاده کرده‌اند.

تا سه ماهه سوم ۲۰۲۳، پنج میلیاردر جوان جهان، مجموعاً ثروت ۱۲٫۳ میلیارد دلاری را در دست داشتند. لوکا دل وکیو (Luca Del Vecchio) ایتالیایی در سن ۲۲ سالگی، یک چهره برجسته در صنعت عینک، با ارتباط با گروه Luxottica ، با ثروتی به ارزش ۳٫۹ میلیارد دلار پیشتاز این گروه است. او صاحب برندهای عینک مانند آرمانی اکسچنج، باربری و دولچه است. برادر او، کلمنته دل وکیو، که در همین صنعت نیز فعال است، در ۱۹ سالگی ثروتی بالغ بر ۳٫۹ میلیارد دلار به دست آورده است.

بخوانید  خرید بیت کوین از صرافی والکس با بهترین کارمزد

در جایگاه سوم کوین دیوید لیمن (Kevin David Lehmann) آلمانی ۲۱ ساله قرار دارد که با ثروت خالص ۲٫۵ میلیارد دلاری، در صنعت داروفروشی مشغول است. لیمن ثروت خود را از طریق سهامی در داروخانه‌های زنجیره‌ای آلمان، DM (Drogerie Markt) به دست آورد.

کیم جونگ یون (Kim Jung Youn) از کره جنوبی با ۱۹ سال سن، جایگاه چهارم را با ثروت چشمگیر ۱ میلیارد دلاری به دست آورده است. در جایگاه پنجم، کیم جونگ مین ۲۱ ساله است که ثروتی معادل ۱ میلیارد دلار – برابر با برادر خود – دارد. این خواهر و برادر کره‌ای ثروت خود را از در اختیار داشتن سهام در غول بازی آنلاین Nexon (NXC) که توسط پدر فقیدشان، کیم جونگ جو، تأسیس شده است، به دست آورده‌اند.

پنج میلیاردر جوان، 12.3 میلیارد دلار ثروت در اختیار دارند. آنها چه کسانی هستند؟

چگونه میلیاردرهای جوان پول در می‌آورند

در دنیایی که به طور سنتی از رهبران کسب‌وکار باتجربه‌تر و مسن‌تر شکل گرفته، ظهور این پنج جوان ثروتمند نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در شرایط فعلی است. توانایی آنها در به چالش کشیدن صنایع، انطباق با بازارهای به سرعت در حال تغییر، و استفاده از فرصت‌ها، آنها را در جایگاه‌های برتر جهانی ارتقا داده است.

بخوانید  سوشال تریدینگ چیست؟ معرفی محبوب ترین پلتفرم های سوشال ترید

در حالی که این پنج میلیاردر، نماینده صنایع متنوعی هستند، یک موضوع مشترک بین آنها مشهود است: اکثر آنها ثروت خود را از طریق ارتباطات خانوادگی به دست آورده‌اند که نمونه آن برادران وکیو هستند. شرکت‌های خانوادگی اغلب نقش‌های کلیدی را به خویشاوندان نزدیک می‌سپارند. از طرف دیگر، آنها این فرصت را نیز دارند که با حمایت مالی از فرزندان، به آنها اجازه دهند تا شرکت‌های خود را راه‌اندازی کنند.

با این وجود، این شرایط تنها به پیوندهای مستقیم خانوادگی محدود نمی‌شود. حتی افرادی که از طریق دوستی یا آشنایی با خانواده‌های مرفه مرتبط هستند، می‌توانند از این مزیت‌ها بهره‌مند شوند. این میلیاردرها ثروت خود را از طریق نوآوری و تلاش بی‌وقفه، به جای تکیه بر ثروت موروثی، به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک (Elon Musk) کیست؟ رؤیاهای ناتمام ثروتمندترین مرد جهان

این انگیزه کارآفرینی اغلب آنها را برمی‌انگیزد تا منابع خود را از طریق سرمایه‌گذاری مستقیم یا صندوق‌های سهام خصوصی به شرکت‌ها یا استارت‌آپ‌های در حال رشد هدایت کنند. بسیاری از افراد ثروتمند جوان به طور مستقیم با استارتاپ‌ها درگیر هستند یا سرمایه‌گذاری خود را از طریق صندوق‌های خصوصی به آن بخش سرازیر می‌کنند. این رویکرد استراتژیک آن‌ها را قادر می‌سازد تا از نوآوری حمایت کنند و در صورت دستیابی یک استارت‌آپ به موفقیت قابل‌توجهی، آنها را در موقعیتی قرار می‌دهد که بازدهی قابل توجهی کسب کنند.

بخوانید  جهش قیمتی ایاس به دنبال دریافت مجوز فعالیت در ژاپن!

Newslatter Vector

دریافت مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت پین

Please leave this field empty.

Δ

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

میلیاردرهای جوان پیشرو در اروپا و آسیا متمرکز شده‌اند

بر اساس داده‌ها، بدیهی است که پنج میلیاردر جوان برتر از اروپا و آسیا هستند. این مناطق در دهه‌های اخیر رشد اقتصادی قابل توجهی را تجربه کرده‌اند و صنایع و فرصت‌های جدیدی را ایجاد کرده‌اند که زمینه مساعدی را برای تلاش‌های کارآفرینان فراهم می‌کند.

قابل ذکر است که این مناطق با نوآوری‌های تکنولوژیکی نیز همراه هستند که روحیه کارآفرینی را تقویت می‌کند و با بازارهای مصرفی بزرگ و متنوعی را شکل می‌دهد. این ترکیب به کسب‌وکارها در بخش‌هایی مانند مد و فناوری لوکس اجازه می‌دهد تا به سرعت بزرگ شوند و به یک پایگاه مشتری گسترده دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، موفقیت این میلیاردرهای جوان را می‌توان تا حدی به عوامل فرهنگی نسبت داد. به طور خاص، در برخی از کشورها، تاکید زیادی بر کارآفرینی و پیشرفت تحصیلی وجود دارد. این ویژگی‌های فرهنگی، از جمله تمایل به ریسک‌پذیری و اخلاق کاری، کمک قابل توجهی به دستاوردهای کارآفرینان جوان می‌کند.

بخوانید  دلیل ریزش ارز دیجیتال و بررسی علت ریزش قیمت ارز دیجیتال
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها