تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :پنج میم کوین برتر بازار برای زیر نظر گرفتن در سال ۲۰۲۴

  • کد خبر : 2637144
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
لورس :پنج میم کوین برتر بازار برای زیر نظر گرفتن در سال ۲۰۲۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پنج میم کوین برتر بازار برای زیر نظر گرفتن در سال ۲۰۲۴ اخبارارز رمزپایهبلاک چین توسط حسام شایق آخرین به روز رسانی ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ ۰ ۱۸۵ اشتراک میم کوین ها برای مدت طولانی بخش ثابت و هیجان انگیز بازار ارز رمزنگاری بوده اند. همه چیز با دوج کوین شروع شد که حول جوک و ایجاد جامعه متمرکز بود. پس از عرضه این میم کوین، بخش میم کوین ها خیلی سریع گسترده و محبوب شد.
برخی از پروژه های میم کوین فراتر از میم و جوک رفته اند و راه حل های بلاک چینی قابل استفاده، مانند شبکه های لایه دو، کیف پول، صرافی های غیرمتمرکز و غیره را ارائه کردند.
برخی دیگر از میم کوین ها در حوزه جوک ها و میم ها باقی مانده اند و عمدتا روی ایجاد جامعه متمرکز هستند. در ادامه برخی از هیجان انگیزترین میم کوین ها را بررسی خواهیم کرد که می توان آنها را در سال ۲۰۲۴ زیر نظر داشت. علاوه بر این، به دنبال پاسخی برای این سوال هستیم که آیا آنها می توانند بهتر از بیت کوین عمل کنند یا خیر.
بیت کوین..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پنج میم کوین برتر بازار برای زیر نظر گرفتن در سال ۲۰۲۴ اخبارارز رمزپایهبلاک چین توسط حسام شایق ۰ ۱۸۵ اشتراک

میم کوین ها برای مدت طولانی بخش ثابت و هیجان انگیز بازار ارز رمزنگاری بوده اند. همه چیز با دوج کوین شروع شد که حول جوک و ایجاد جامعه متمرکز بود. پس از عرضه این میم کوین، بخش میم کوین ها خیلی سریع گسترده و محبوب شد.

برخی از پروژه های میم کوین فراتر از میم و جوک رفته اند و راه حل های بلاک چینی قابل استفاده، مانند شبکه های لایه دو، کیف پول، صرافی های غیرمتمرکز و غیره را ارائه کردند.

برخی دیگر از میم کوین ها در حوزه جوک ها و میم ها باقی مانده اند و عمدتا روی ایجاد جامعه متمرکز هستند. در ادامه برخی از هیجان انگیزترین میم کوین ها را بررسی خواهیم کرد که می توان آنها را در سال ۲۰۲۴ زیر نظر داشت. علاوه بر این، به دنبال پاسخی برای این سوال هستیم که آیا آنها می توانند بهتر از بیت کوین عمل کنند یا خیر.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

میم کوین هایی که ارزش زیر نظر گرفتن دارند

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین را پدرخوانده میم کوین ها تصور کنید. این اولین میم کوینی بود که برای سرگرمی و شوخی خلق شد و نه چیز دیگری. اما دوج کوین خیلی سریع به رسمیت شناخته شد. بیلی مارکوس و جکسون پالمر این میم کوین را در سال ۲۰۱۳ ایجاد و عرضه کردند.

دوج کوین یکی از بزرگ ترین جوامع را در بازار ارز رمزنگاری دارد و چهره های شناخته شده ای مانند ایلان ماسک (مالک تسلا، اسپیس ایکس و پلتفرم ایکس) را به خود جذب کرده است.

ماسک چندین بار اعلام کرده که حامی این میم کوین است و به توسعه آن کمک خواهد کرد. دوج کوین همیشه در نوسانات بازار پیشرو بوده است. هر زمان که حرکتی را شروع می کند، معامله گران می دانند که باید منتظر هیجانات باشند. به عقیده بسیاری، سال ۲۰۲۴ سالی است که به دلیل هاوینگ بیت کوین در ماه آوریل، یک روند صعودی بزرگ آغاز خواهد شد.
هاوینگ بیت کوین چیست و چه تاثیری بر قیمت بیت کوین خواهد داشت؟

اگر این صحت داشته باشد، دوج کوین احتمالا یکی از میم کوین هایی است که ارزش زیر نظر گرفتن دارد. آیا این میم کوین به هدف ۱ دلاری خواهد رسید؟ باید منتظر ماند و تنها آینده این را معلوم خواهد کرد.

شیبا اینو (SHIB)

موفقیت و تسلط دوج کوین باعث ظهور چندین میم کوین شد که هدفشان به دست آوردن بخشی از (یا تمام) این تسلط بود. اولین میم کوینی که با موفقیت این کار را انجام داد،شیبا اینو بود.
شیبا اینو چیست و چه تفاوتی با دوج کوین دارد؟

شیبا اینو در بازار صعودی قبلی بسیاری از سرمایه گذاران خود را میلیونر کرد، زیرا ارزش بازار آن به ده ها میلیارد دلار رسید. سرمایه گذاری های کوچک چند صد دلاری به صدها هزار دلار، بلکه میلیون ها دلار تبدیل شد.
ارزش بازار (Market Cap) چیست و چه اهمیتی دارد؟

برخلاف اکثر میم کوین ها که محبوب می شوند و خیلی سریع فراموش می شوند، شیبا اینو در بازار جایگاه خود را حفظ کرده است. پس از تغییرات متعدد و کش و قوس های زیاد، تیم پشتیبان آن در حال حاضر در حال ساخت یک اکوسیستم کامل است که از شیباریوم (راه حل بلاک چین لایه دو) و تعدادی اپلیکیشن دیگر تشکیل شده است.

شیبا اینو به اندازه میم کوین های دیگر غیرقابل پیش بینی است، اما مکانیزم سوزاندن داخلی آن می تواند منجر به نوسانات زیاد این میم کوین در بازار صعودی پیش رو باشد.

داگ‌ویف‌هت (WIF)

داگ‌ویف‌هت مانند بسیاری از میم کوین ها متمرکز بر خانواده سگ ها است و حول یک سگی که کلاه بر سر دارد متمرکز است، از این رو همین نام را روی آن گذاشته اند.

WIF یک میم کوین مبتنی بر سولانا است که چند ماه پیش در بازار میم کوین ها به سرعت محبوب شد و رشد قابل توجهی داشت. این میم کوین در حال حاضر یکی از بزرگ ترین میم کوین ها در این شبکه بوده و جامعه ای متشکل از ده ها هزار هولدر دارد. ارزش بازار این توکن در مدت یک ماه از زیر یک میلیون دلار به بیش از ۵۰ میلیون دلار رسید و سپس به بالای ۴۰۰ میلیون دلار افزایش یافت.
سولانا چیست؟ آنچه باید درباره این شبکه و توکن SOL بدانید

WIF به دلیل نوساناتش شناخته شده است و یک هفته در میان سقف جدیدی ثبت می کند و ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش می یابد. اما این باعث دلسردی جامعه آن نمی شود. حتی آرتور هیز مدتی پیش در مورد این میم کوین پستی در پلتفرم ایکس منتشر کرد. ظاهرا، توسعه دهندگان آن تمام توکن های خود را فروخته اند و عرضه در حال حاضر در دست جامعه آن است.

ارزش بازار داگ‌ویف‌هت در حال حاضر بالای ۳۰۰ میلیون دلار است. این توکن با الهام از شیبا اینو در ۱۴دسامبر ۲۰۲۳ و پیش از هاوینگ بیت کوین عرضه شد و در بین میم کوین ها بیشترین شباهت را به شیبا اینو دارد. بنابراین، عملکرد این دو میم کوین می تواند به هم مرتبط باشد، چون سرمایه گذاران انتظار دارند در سال جاری میلادی روند صعودی داشته باشند.

با رونق شبکه سولانا در چند ماه گذشته، میم کوین های شناخته شده بر روی آن مطمئنا ارزش زیر نظر گرفتن در سال ۲۰۲۴ را دارند.

بُنک اینو (BONK)

توکن BONK یکی از میم کوین های قدیمی در شبکه سولانا است. این میم کوین در سال ۲۰۲۳ که ارزش بازار آن به حدود ۲ میلیارد دلار رسید، توجه همگان را به خود جلب کرد و خیلی سریع محبوب شد.

واقعیت جالب در مورد BONK این است که این میم کوین در گوشی های Saga سولانا که چندی پیش عرضه شد، وجود داشت. در آن زمان، تیم توسعه ۱۰ دلار توکن BONK را به عنوان هدیه برای کاربران تلفن هوشمند Saga در این تلفن ها گنجاند.

خیلی زود این هدیه ۱۰ دلاری ارزش چند صد دلاری پیدا کرد که بیشتر از قیمت یک گوشی تلفن Saga بود. این باعث افزایش تقاضا برای تلفن Saga شد و قیمت این گوشی را در eBay به ۵۰۰۰ دلار رساند.

این که آیا توکن BONK به بالاترین سطح سال ۲۰۲۳ خود خواهد رسید یا نه، چیزی است که باید منتظر ماند و دید. اما این میم کوین ثابت کرده که در یک بازار صعودی قوی ارزش سرمایه گذاری را دارد.

پپه (PEPE)

اگر به چهار میم‌کوین ذکر شده در بالا دقت کرده باشید، متوجه خواهید شد که همه آنها در یک موضوع اشتراک دارند. همه آنها الهام گرفته از سگ هستند. اما پپه اولین میم‌کوین با مضمون قورباغه است که این روند را شکست.

پپه در اواسط آوریل سال ۲۰۲۳ راه اندازی شد. قیمت این میم‌کوین رشد چشمگیری در این سال داشت و ارزش بازار آن در بازار نزولی به بیش از ۱ میلیارد دلار رسید. قیمت این میم کوین از آن زمان کاهش یافته و ارزش بازار آن به حدود ۴۵۰ میلیون دلار رسیده است. اما برای میم کوین هایی مانند پپه که جامعه آنها همچنان قوی باقی مانده و در آستانه تجربه اولین بازار صعودی خود هستند، این نمایش هنوز به پایان نرسیده است.

با توجه به رشد میم کوین ها در بازار صعودی سال ۲۰۲۱ و عبور ارزش بازار میم کوین هایی مثل شیبا اینو از سطح ۳۰ میلیارد دلار، میم کوین پپه در سطوح فعلی کاملا کم ارزش قلمداد می شود. رسیدن ارزش بازار پپه به مرز ۲۰ میلیارد دلار به معنای افزایش بیش از ۵۰ برابری قیمت آن از سطح کنونی است.

آیا این میم کوین ها عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین خواهند داشت

میم کوین ها نوسانات شدیدی دارند و عملکرد آنها بر خلاف سایر ارزهای رمزنگاری مانند بیت کوین است. از چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT) سوال کردیم که آیا این میم کوین ها در سال ۲۰۲۴ عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین خواهند داشت یا خیر.

چت‌جی‌پی‌تی در پاسخ گفت که بازار میم کوین ها دارای درجه بالایی از حدس و گمان و عدم اطمینان است و پنج عامل را مشخص کرد که باید در سال ۲۰۲۴ زیر نظر گرفت. این پنج عامل عبارتند از: احساسات بازار و پذیرش، موقعیت بیت کوین، کاربردپذیری و موارد استفاده، محیط نظارتی و پویایی بازار.

چت‌جی‌پی‌تی نتیجه گرفت:

در حالی که میم کوین ها می توانند افزایش قیمت ناگهانی و چشمگیری را تجربه کنند، ریسک های قابل توجهی نیز دارند و می توانند تحت تاثیر تغییرات احساسات بازار قرار بگیرند. وضعیت تثبیت شده بیت کوین ممکن است نسبت ریسک به پاداش متفاوتی ارائه دهد.

منبع cryptopotato بازار صعودیپپهتوکن BONKداگ‌ویف‌هتدوج کوینشیبا اینومیم کوین ۰ ۱۸۵ اشتراک حسام شایق

مقاله قبلی

آفلاین شدن وب سایت صرافی بیت‌فارکس و احتمال کلاهبرداری آن

مقاله بعدی

بیت کوین پس از ۴ درصد افزایش روزانه به ۶۰ هزار دلار نزدیک می شود

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها