تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :پولکادات؛ پیشگام ادغام USDC

  • کد خبر : 2619467
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پولکادات حالا از استیبل‌کوین USDC پشتیبانی می‌کند و امکان انتقال آسان بین پاراچین‌های خود را فراهم می‌کند. USDC نیز با اتصال به ۱۴ شبکه‌ی بلاک‌چین، از USDT پیشی می‌گیرد.
خلاصه‌ی خبر USDC، استیبل‌کوین Circle، اکنون در پولکادات در دسترس است. USDC پولکادات، یک استیبل‌کوین با پشتوانه‌ی دلار با نسبت ۱:۱ است. USDC اکنون از ۱۴ شبکه‌ی مختلف بلاک‌چین از جمله اتریوم، ترون، استلار و سولانا پشتیبانی می‌کند. پولکادات پذیرش بلاک‌چین را با ادغام USDC سرعت می‌بخشد استیبل‌کوین USDC از Circle اکنون به پولکادات می‌پیوندد و امکان انتقال سریع از طریق پروتکل XCM را فراهم می‌کند. USDC که همیشه با نرخ ۱:۱ برای USD قابل مبادله است، اکنون به ۱۴ شبکه‌ی بلاک‌چین متصل شده و در این زمینه عملکرد بهتری نسبت به USDT نشان می‌دهد.
USDC در پولکادات: انتقال آسان بین پاراچین‌ها ادغام USDC در پولکادات به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق پروتکل XCM که توسط حساب Circle و APIها تقویت شده، به صورت یکپارچه بین پاراچین‌ها تراکنش کنند. این توسعه همزمان با تعهد Circle برای دسترسی به USDC در شبکه‌ی بلاک‌چین NEAR صورت می‌گیرد..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پولکادات حالا از استیبل‌کوین USDC پشتیبانی می‌کند و امکان انتقال آسان بین پاراچین‌های خود را فراهم می‌کند. USDC نیز با اتصال به ۱۴ شبکه‌ی بلاک‌چین، از USDT پیشی می‌گیرد.

خلاصه‌ی خبر

  • USDC، استیبل‌کوین Circle، اکنون در پولکادات در دسترس است.
  • USDC پولکادات، یک استیبل‌کوین با پشتوانه‌ی دلار با نسبت ۱:۱ است.
  • USDC اکنون از ۱۴ شبکه‌ی مختلف بلاک‌چین از جمله اتریوم، ترون، استلار و سولانا پشتیبانی می‌کند.

پولکادات پذیرش بلاک‌چین را با ادغام USDC سرعت می‌بخشد

استیبل‌کوین USDC از Circle اکنون به پولکادات می‌پیوندد و امکان انتقال سریع از طریق پروتکل XCM را فراهم می‌کند. USDC که همیشه با نرخ ۱:۱ برای USD قابل مبادله است، اکنون به ۱۴ شبکه‌ی بلاک‌چین متصل شده و در این زمینه عملکرد بهتری نسبت به USDT نشان می‌دهد.

USDC در پولکادات: انتقال آسان بین پاراچین‌ها

ادغام USDC در پولکادات به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق پروتکل XCM که توسط حساب Circle و APIها تقویت شده، به صورت یکپارچه بین پاراچین‌ها تراکنش کنند. این توسعه همزمان با تعهد Circle برای دسترسی به USDC در شبکه‌ی بلاک‌چین NEAR صورت می‌گیرد.

USDC پولکادات: هدایت انقلاب بلاک‌چین

Polkadot Asset Hub، صادرکننده‌ی اصلی USDC پولکادات، یک اکوسیستم همه‌کاره را برای تجارت، استقراض و وام‌دهی در پاراچین‌هایی مانند Centrifuge، HydraDX و Moonbeam ارائه می‌دهد. پاراچین‌های پولکادوت به صورت موازی عمل می‌کنند و تراکنش‌های سریع‌تر و ایمن‌تر را تضمین می‌کنند. USDC با سازگاری در ۱۴ شبکه، از جمله Ethereum، Tron، Stellar، Solana و غیره عملکردی درخشان داشته است.

در آگوست ۲۰۲۳، تتر، ناشر USDT، به دلیل عدم علاقه‌ی کاربران، تجارت در سه بلاک‌چین را متوقف کرد و اهمیت رو به رشد پولکادات را برجسته کرد.

با این حال، کاربران باید هنگام انتقال USDC بین Polkadot Asset Hub و سایر پاراچین‌ها از طریق XCM احتیاط کنند، زیرا Circle در مورد از دست دادن احتمالی وجوه در صورت واریز نادرست هشدار می‌دهد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها