تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :پیش‌بینی رشد بازار رمزارزها توسط مدیر سابق گلدمن‌ساکس

  • کد خبر : 2619073
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۶
لورس :پیش‌بینی رشد بازار رمزارزها توسط مدیر سابق گلدمن‌ساکس
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پیش‌بینی رشد بازار رمزارزها توسط مدیر سابق گلدمن‌ساکس بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : رائول پال، مدیر سابق گلدمن ساکس می‌گوید که چرخه صعودی بعدی می‌تواند باعث انفجار در ارزش بازار تمام دارایی‌های دیجیتال شود. او انتظار دارد که افزایش زیادی در پذیرش دارایی‌های دیجیتالی وجود داشته باشد که می‌تواند باعث شود ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال تا ۹۰۰درصد از ارزش فعلی آن در بازار صعودی بعدی افزایش یابد. پال گفت: بدیهی است که من فکر می‌کنم که از بالاترین رکوردهای جدید به خوبی عبور می‌کنیم. من فکر می‌کنم کل اکوسیستم رمزارزها، از جایی که امروز هستیم یعنی از ۴۲۵میلیون کاربر عبور خواهد کرد و فکر می‌کنم در پایان این چرخه، یک میلیارد کاربر با توجه به موارد کاربردی رمزارزها، وجود خواهد داشت. وی افزود: فراموش نکنید که ما CBDC (ارزهای دیجیتال بانک مرکزی) و استیبل کوین‌ها را داریم. هنوز خیلی چیزها در جریان است. پال همچنین می‌گوید که توسعه پروژه‌های آلت‌کوین لایه۲ را برای موارد استفاده جدید دنبال می‌کند که می‌تواند ارزش بازار آنها را افزایش دهد.

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پیش‌بینی رشد بازار رمزارزها توسط مدیر سابق گلدمن‌ساکس بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : رائول پال، مدیر سابق گلدمن ساکس می‌گوید که چرخه صعودی بعدی می‌تواند باعث انفجار در ارزش بازار تمام دارایی‌های دیجیتال شود. او انتظار دارد که افزایش زیادی در پذیرش دارایی‌های دیجیتالی وجود داشته باشد که می‌تواند باعث شود ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال تا ۹۰۰درصد از ارزش فعلی آن در بازار صعودی بعدی افزایش یابد.

پال گفت: بدیهی است که من فکر می‌کنم که از بالاترین رکوردهای جدید به خوبی عبور می‌کنیم. من فکر می‌کنم کل اکوسیستم رمزارزها، از جایی که امروز هستیم یعنی از ۴۲۵میلیون کاربر عبور خواهد کرد و فکر می‌کنم در پایان این چرخه، یک میلیارد کاربر با توجه به موارد کاربردی رمزارزها، وجود خواهد داشت. وی افزود: فراموش نکنید که ما CBDC (ارزهای دیجیتال بانک مرکزی) و استیبل کوین‌ها را داریم. هنوز خیلی چیزها در جریان است. پال همچنین می‌گوید که توسعه پروژه‌های آلت‌کوین لایه۲ را برای موارد استفاده جدید دنبال می‌کند که می‌تواند ارزش بازار آنها را افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619073

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها