تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :پیش‌بینی صفر شدن قیمت پپه با توجه به رویدادهای تاریخ کریپتو!

  • کد خبر : 2604925
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
لورس :پیش‌بینی صفر شدن قیمت پپه با توجه به رویدادهای تاریخ کریپتو!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقهمیم کوین پپه تنها در چهار ماه گذشته شاهد کاهش چشمگیر بیش از ۸۰ درصدی نسبت به بالاترین سقف قیمتی قبلی خود بوده، و باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شده است. پپه که زمانی یک میم کوین امیدوارکننده بود، اکنون با احتمال زیان‌های بزرگ‌تری در آینده نزدیک مواجه است.
اقدامات اخیر توسعه‌دهندگان سرکش پپه باعث ایجاد نگرانی در مورد کلاهبرداری بودن این میم کوین و احتمال کاهش شدید ارزش آن به صفر در سال ۲۰۲۳ شده است.
اعتماد سرمایه‌گذاران متزلزل می‌شود! در ۲۴ اوت، گروهی از توسعه‌دهندگان پپه با کاهش تعداد امضاهای مورد نیاز برای جابجایی توکن‌ها از کیف پول چندامضایی خود، از پنج به هشت امضا، به تنها دو از هشت امضا، حرکت بحث‌برانگیزی انجام دادند. متعاقباً، آنها ۱۶ میلیون دلار پپه را به صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال منتقل کردند که به معنای قصد آن‌ها برای فروش بود.
این اقدامات بلافاصله باعث نگرانی در مورد کلاهبرداری بودن پپه در جامعه ارزهای دیجیتال شد. این‌گونه اتفاقات به یک طرح کلاهبرداری اشاره دارد که در آن توسعه‌دهندگان یا نهادهای پشتیبان یک ارز دیجیتال به طور ناگهانی پروژه را رها می‌کنند و..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

میم کوین پپه تنها در چهار ماه گذشته شاهد کاهش چشمگیر بیش از ۸۰ درصدی نسبت به بالاترین سقف قیمتی قبلی خود بوده، و باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شده است. پپه که زمانی یک میم کوین امیدوارکننده بود، اکنون با احتمال زیان‌های بزرگ‌تری در آینده نزدیک مواجه است.

اقدامات اخیر توسعه‌دهندگان سرکش پپه باعث ایجاد نگرانی در مورد کلاهبرداری بودن این میم کوین و احتمال کاهش شدید ارزش آن به صفر در سال ۲۰۲۳ شده است.

اعتماد سرمایه‌گذاران متزلزل می‌شود!

در ۲۴ اوت، گروهی از توسعه‌دهندگان پپه با کاهش تعداد امضاهای مورد نیاز برای جابجایی توکن‌ها از کیف پول چندامضایی خود، از پنج به هشت امضا، به تنها دو از هشت امضا، حرکت بحث‌برانگیزی انجام دادند. متعاقباً، آنها ۱۶ میلیون دلار پپه را به صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال منتقل کردند که به معنای قصد آن‌ها برای فروش بود.

بخوانید  چطور با ارز دیجیتال بلیط هواپیما بخریم؟

این اقدامات بلافاصله باعث نگرانی در مورد کلاهبرداری بودن پپه در جامعه ارزهای دیجیتال شد. این‌گونه اتفاقات به یک طرح کلاهبرداری اشاره دارد که در آن توسعه‌دهندگان یا نهادهای پشتیبان یک ارز دیجیتال به طور ناگهانی پروژه را رها می‌کنند و باعث سقوط ارزش آن می‌شود.

این حادثه بازتاب رویدادهای مشابه در دنیای ارزهای دیجیتال است، از جمله کاهش چشمگیر ارزش توکن بومی پروتکل بین زنجیره‌ای مالتی چین (MULTI) به دنبال ادعاهای هک ۱۲۵ میلیون دلاری در ژوئیه ۲۰۲۳، که برخی معتقد بودند بخشی از یک کلاهبرداری بزرگ‌تر است.

علاوه بر این، در ژوئیه ۲۰۲۳، یک توسعه‌دهنده مرتبط با یک پروژه هوش مصنوعی رمزارزی یک کلاهبرداری ۲ میلیون دلاری انجام داد که باعث شد ارزش توکن هوش مصنوعی ۰XENCRYPT تا ۹۹ درصد سقوط کند و به پایین‌ترین حد تاریخی خود در ۰٫۰۲ دلار برسد.

تجزیه و تحلیل تکنیکال، تصویری تاریک را ترسیم می‌کند!

تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، نبراسکان‌گونر، به یک الگوی تکنیکال نگران‌کننده در نمودار قیمت پپه اشاره کرده است. بر اساس تحلیل او، یک الگوی مثلث نزولی در نمودار ۴ ساعته پپه ظاهر شده است.pepe-price-zero-rug-pull-memecoin-risk

بخوانید  نانس چیست؟ کاربرد عدد nonce در بلاکچین

در بازارهای مالی، الگوی مثلث نزولی به عنوان یک الگوی ادامه‌دهنده نزولی در نظر گرفته می‌شود، که با مقاومت خط روند نزولی و حمایت خط روند افقی نمایان می‌گردد. به طور معمول، زمانی که سطح حمایتی به طور قاطع شکسته شود، میزان کاهش قیمت به اوج خود می‌رسد. بر اساس این تحلیل، هدف قیمتی الگوی مثلث نزولی پپه به سطوحی نزدیک به صفر اشاره می‌کند.

امید در میان عدم قطعیت: سرمایه‌گذاران در کف خرید کنند؟

علی‌رغم شرایط چالش‌برانگیز پیرامون پپه، برخی از سرمایه‌گذاران از فرصت ارائه‌شده به دلیل کاهش قیمت آن، برای خریداری توکن‌های بیشتر استفاده کرده‌اند. قابل ذکر است، کیف پول‌هایی که موجودی بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ توکن پپه دارند، از ۲۷ اوت به طور قابل توجهی دارایی خود را افزایش داده‌اند.pepe-price-zero-rug-pull-memecoin-risk

این روند انباشت ناشی از اعتقاد علاقه‌مندان به پپه است که نشان می‌دهد بازار می‌تواند هرگونه فشار فروش اضافی را از سوی توسعه‌دهندگان این میم کوین جذب کند.

بخوانید  هشدار بسیار مهم! مراقب کلاهبرداری ها در توییتر باشید!

همان‌طور که یکی از سرمایه‌گذاران پپه، کنوبی، اشاره کرد، توسعه‌دهندگانی که زمانی ۶ درصد از کل عرضه پپه را در اختیار داشتند، از آن زمان تاکنون بخش قابل توجهی از دارایی‌های خود را فروخته‌، و تنها ۲ درصد دیگر را در اختیار دارند. این کاهش مالکیت توسعه‌دهندگان به عنوان یک علامت مثبت توسط حامیان بلندمدت پپه تلقی می‌شود.

یک مسیر برای بهبود

از نظر تکنیکال، پپه در نزدیکی سطح انباشت شناخته‌شده‌ای در حدود ۰٫۰۰۰۰۰۰۸۵ دلار معامله می‌شود؛ جایی که پپه در دوره ژوئن تا ژوئیه ۲۰۲۳ افزایش قیمت قابل توجه ۱۲۰ درصدی را تجربه کرد. این امر احتمال بازگشت بازار را در این سطح قیمتی، به ویژه با رسیدن شاخص قدرت نسبی (RSI) به قلمرو اشباع فروش، نشان می‌دهد.pepe-price-zero-rug-pull-memecoin-risk

اگر پپه بتواند در این سطح حمایتی باقی بماند، هدف صعودی بعدی می‌تواند میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه آن باشد که در حال حاضر حدود ۰٫۰۰۰۰۰۱۲۱ دلار در سال ۲۰۲۳ است. این امر نشان‌دهنده افزایش تقریباً ۴۵ درصدی نسبت به سطوح قیمت فعلی است که نوری از امید را برای آن دسته از افراد ارائه می‌کند که نسبت به آینده پپه خوش‌بین هستند.

بخوانید  ارز دیجیتال فانتوم چیست؟ آشنایی با ارز Fantom

مبارزات اخیر پپه و کلاهبرداری‌ها، سایه‌ای از عدم اطمینان را بر چشم‌انداز آن انداخته است. با این حال و در میان این تلاطم، برخی از سرمایه‌گذاران فضایی برای بهبود را متصور بوده و تحلیل‌های تکنیکال هم احتمال بازگشت قیمت را نشان می‌دهند.

مانند تمام سرمایه‌گذاری‌ها در ارزهای دیجیتال، برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بسیار مهم است که قبل از تصمیم‌گیری، احتیاط کرده و تحقیقات کاملی را به ‌ویژه در مواجهه با افزایش نوسانات و ریسک‌های احتمالی، انجام دهند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پیش‌بینی صفر شدن قیمت پپه با توجه به رویدادهای تاریخ کریپتو! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604925

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها