تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :پیش‌بینی قیمت اتریوم و کاردانو | قیمت اتریوم و کاردانو در خطر سقوط است

  • کد خبر : 2612134
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۵۰
لورس :پیش‌بینی قیمت اتریوم و کاردانو | قیمت اتریوم و کاردانو در خطر سقوط است
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بنجامین کوئن، تحلیلگر کریپتو، درباره سقوط احتمالی قیمت اتریوم و کاردانو هشدار داد. در ارز دیجیتال امروز به پیش‌بینی قیمت اتریوم و کاردانو می‌پردازیم. قیمت اتریوم و کاردانو در خطر سقوط است.
قیمت اتریوم و کاردانو در خطر سقوط در ویدیوی اخیر یوتیوب بنجامین کوون، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، نظرات خود را در مورد تغییرات قیمت آتی اتریوم به اشتراک گذاشت. کوون گفت که این ارز دیجیتال نه تنها ممکن است قیمت پایین‌تر را تجربه کند، بلکه می‌تواند به طور بالقوه شاهد کاهش قیمت آن به زیر ۸۰۰ دلار نیز باشد. او اشاره کرد که اگرچه این کاهش ممکن است شدید نباشد. اما اتریوم حتی می‌تواند قیمت‌های پایین‌تر از ۶۰۰، ۵۰۰ یا ۴۰۰ دلار را نیز لمس کند.
کوون با گسترش مسیر احتمالی قیمت اتریوم، سناریویی را توصیف کرد که در آن این ارز دیجیتال ممکن است تحت یک سری نوسانات قرار گیرد. به گفته وی، اتریوم ممکن است شاهد دوره‌هایی با کاهش آهسته باشد. دوره‌هایی که با جهش‌های کوتاه قیمت همراه است. این الگو می‌تواند تا پایان سال قبل از نیمه‌ها ادامه یابد. این شرایط سرمایه‌گذاران صعودی و نزولی را در وضعیت نابسامانی مالی قرار می‌ده..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بنجامین کوئن، تحلیلگر کریپتو، درباره سقوط احتمالی قیمت اتریوم و کاردانو هشدار داد. در ارز دیجیتال امروز به پیش‌بینی قیمت اتریوم و کاردانو می‌پردازیم. قیمت اتریوم و کاردانو در خطر سقوط است.

قیمت اتریوم و کاردانو در خطر سقوط

در ویدیوی اخیر یوتیوب بنجامین کوون، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، نظرات خود را در مورد تغییرات قیمت آتی اتریوم به اشتراک گذاشت. کوون گفت که این ارز دیجیتال نه تنها ممکن است قیمت پایین‌تر را تجربه کند، بلکه می‌تواند به طور بالقوه شاهد کاهش قیمت آن به زیر ۸۰۰ دلار نیز باشد. او اشاره کرد که اگرچه این کاهش ممکن است شدید نباشد. اما اتریوم حتی می‌تواند قیمت‌های پایین‌تر از ۶۰۰، ۵۰۰ یا ۴۰۰ دلار را نیز لمس کند.

کوون با گسترش مسیر احتمالی قیمت اتریوم، سناریویی را توصیف کرد که در آن این ارز دیجیتال ممکن است تحت یک سری نوسانات قرار گیرد. به گفته وی، اتریوم ممکن است شاهد دوره‌هایی با کاهش آهسته باشد. دوره‌هایی که با جهش‌های کوتاه قیمت همراه است. این الگو می‌تواند تا پایان سال قبل از نیمه‌ها ادامه یابد. این شرایط سرمایه‌گذاران صعودی و نزولی را در وضعیت نابسامانی مالی قرار می‌دهد. کوئن توضیح داد که هر گروه ممکن است در بخشی از سال احساس کند که درست بوده است. اما بعد متوجه می‌شوند که پیش‌بینی‌های آن‌ها فقط برای نیمی از زمان دقیق بوده است. سپس این پیش‌بینی‌ نصف و نیمه، منجر به شکست‌های مالی برای همه شرکت‌کنندگان در پایان سال می‌شود.

بخوانید  انتقال 1 میلیون دلاری ویتالیک بوترین به کوین بیس باعث ایجاد حدس و گمان می شود
تا پایان سال باید به سدت به قیمت کاردانو و اتریوم توجه کنید

وضعیت کاردانو چه می‌شود؟

در یک ویدیوی جداگانه که اواخر ماه گذشته منتشر شد، کوئن تمرکز خود را به کاردانو (ADA)، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال پیشرو تغییر داد. او هشدار داد که کاردانو ممکن است وارد مرحله “افسردگی” شود. دوره‌ای که می تواند به طور قابل توجهی قیمت آن را کاهش دهد. کوون با تشابه با افت ۵۰ درصدی نزدک، اظهار داشت که کاهش مشابه برای کاردانو که از سطح آن ۰٫۳۷ دلار محاسبه شده بود، می تواند قیمت آن را به زیر ۰٫۲۰ دلار برساند.

کوون همچنین روش های جایگزینی را برای ارزیابی کاهش قیمت بالقوه کاردانو ارائه کرد. او اشاره کرد که کاهش ۲۷ درصدی از پایه پایین‌تر می‌تواند قیمت کاردانو را به حدود ۰٫۱۶ دلار برساند. سطحی که آخرین بار در آگوست ۲۰۲۰ مشاهده شد. و اوج قبل از همه گیری که در حدود ۰٫۰۷ دلار یا ۰٫۰۸ دلار بود.

کوئن بر غیرقابل پیش بینی بودن قیمت ارز دیجیتال در صورت ورود به فاز رکود تاکید کرد. او هشدار داد که کاردانو ممکن است چندین هفته متوالی کاهش قیمت را تجربه کند. با احتمال بهبودی کوتاه که ممکن است سرمایه‌گذاران را وسوسه کند تا ریسک‌های بیشتری را انجام دهند. به طور خاص، کوون اشاره کرد که قیمت کاردانو می‌تواند «برای چند هفته دیگر افزایش یابد تا مردم برای آخرین بار سودهای خود را جمع کنند». البته با تأکید بر ریسک بالای کلی و توصیه به سرمایه‌گذاران برای حفظ هوشیاری.

بخوانید  جنون رو به فروپاشی، ۹۵ درصد NFTها بی ارزش شدند!

همچنین بنجماین کوئن قبلا نیز درمورد ریزش قیمت آلت کوین ها نیز هشدار داده بود و پیشبینی او درست از آب درامد.

The post پیش‌بینی قیمت اتریوم و کاردانو | قیمت اتریوم و کاردانو در خطر سقوط است appeared first on ارز دیجیتال.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها