تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
1

لورس :پیش‌بینی قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۴: تحلیل بانک‌ها و هج فاندهای بزرگ دنیا چیست؟

  • کد خبر : 2619764
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
لورس :پیش‌بینی قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۴: تحلیل بانک‌ها و هج فاندهای بزرگ دنیا چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پیش‌بینی قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۴: تحلیل بانک‌ها و هج فاندهای بزرگ دنیا چیست؟ در بحبوحه خبرهای مربوط به درخواست ETFهای اسپات بیت کوین از سوی غول‌های مالی همچون بلک‌راک و فیدلتی و دیگران و نزدیکی به رویداد هاوینگ بیت کوین در آوریل ۲۰۲۴، بانک‌ها و هج فاندهای بزرگ دنیا پیش‌بینی خود را از روند بیت کوین ارائه دادند.
در ادامه به قابل‌توجه‌ترین برآوردها از قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۴ خواهیم پرداخت.
پانترا کپیتال: ۱۵۰,۰۰۰ دلار پانترا کپیتال (Pantera Capital)، افزایش احتمالی قیمت بیت کوین تا ۱۴۷,۸۴۳ دلار، پس از هاوینگ را پیش‌بینی کرده است. با استفاده از شاخص نسبت سهام به جریان (S2F)، آنها معتقدند که این مدل قیمتی نشان می‌دهد که ارزش بیت کوین در برابر کمبود آن پررنگ‌تر خواهد شد.
همچنین اضافه کرد:
هاوینگ ۲۰۲۰ عرضه بیت کوین‌های جدید را نسبت به هاوینگ قبلی ۴۳ درصد کاهش داد و باعث تاثیر ۲۳ درصدی روی قیمت شد. با توجه به این الگو، این می‌تواند نشان‌دهنده افزایش از ۳۵ هزار دلار قبل از هاوینگ به ۱۴۸ هزار دلار پس از آن باشد.
با این حال، باید در نظر داشت که در گذشته شاهد پیش‌بینی‌های ناموفق بر اسا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پیش‌بینی قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۴: تحلیل بانک‌ها و هج فاندهای بزرگ دنیا چیست؟

در بحبوحه خبرهای مربوط به درخواست ETFهای اسپات بیت کوین از سوی غول‌های مالی همچون بلک‌راک و فیدلتی و دیگران و نزدیکی به رویداد هاوینگ بیت کوین در آوریل ۲۰۲۴، بانک‌ها و هج فاندهای بزرگ دنیا پیش‌بینی خود را از روند بیت کوین ارائه دادند.

در ادامه به قابل‌توجه‌ترین برآوردها از قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۴ خواهیم پرداخت.

پانترا کپیتال: ۱۵۰,۰۰۰ دلار

پانترا کپیتال (Pantera Capital)، افزایش احتمالی قیمت بیت کوین تا ۱۴۷,۸۴۳ دلار، پس از هاوینگ را پیش‌بینی کرده است. با استفاده از شاخص نسبت سهام به جریان (S2F)، آنها معتقدند که این مدل قیمتی نشان می‌دهد که ارزش بیت کوین در برابر کمبود آن پررنگ‌تر خواهد شد.

همچنین اضافه کرد:

هاوینگ ۲۰۲۰ عرضه بیت کوین‌های جدید را نسبت به هاوینگ قبلی ۴۳ درصد کاهش داد و باعث تاثیر ۲۳ درصدی روی قیمت شد. با توجه به این الگو، این می‌تواند نشان‌دهنده افزایش از ۳۵ هزار دلار قبل از هاوینگ به ۱۴۸ هزار دلار پس از آن باشد.

با این حال، باید در نظر داشت که در گذشته شاهد پیش‌بینی‌های ناموفق بر اساس این مدل بوده‌ایم.

دریافت مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت پین

Please leave this field empty.

Δ

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

استاندارد بانک: ۱۲۰,۰۰۰ دلار

در گزارش تحقیقاتی اخیر در ماه جولای، بانک استاندارد چارترد چشم‌اندازی صعودی برای قیمت بیت کوین داشت. این بانک چندملیتی بریتانیایی انتظار دارد که ارزش بیت کوین تا پایان سال جاری به ۵۰,۰۰۰ دلار افزایش یابد و تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰,۰۰۰ دلار برسد.

استاندارد بانک

یکی از دلایل اصلی که برای افزایش احتمالی قیمت ذکر شده است، بحران جاری در بخش بانکی است. علاوه بر این، این گزارش به افزایش سودآوری ماینرهای بیت‌کوین به‌عنوان یک عامل مهم در مسیر قیمت‌ها اشاره می‌کند. جف کندریک، رئیس تحقیقات FX و دارایی‌های دیجیتال، بر نقش ابزاری ماینرها تاکید و خاطرنشان کرد:

منطقی این است که ماینرها علاوه بر حفظ دفتر کل بیت کوین، نقش کلیدی در تعیین عرضه خالص بیت کوین تازه استخراج شده ایفا کنند.

جی‌پی‌مورگان: ۴۵,۰۰۰ دلار

جی پی مورگان، یکی از بانک‌های سرمایه‌گذاری پیشرو در جهان، رشد محدودتری را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کند و عقیده دارد که قیمت به ۴۵,۰۰۰ دلار می‌رسد. این پیش‌بینی تحت تاثیر افزایش قیمت طلا است. از نظر تاریخی، بیت کوین و طلا در حرکت قیمت خود همبستگی نشان داده‌اند و با توجه به اینکه قیمت طلا اخیراً از مرز ۲۰۰۰ دلار در هر اونس فراتر رفته است، چشم‌انداز محافظه‌کارانه جی پی مورگان در مورد بیت کوین را تقویت کرده است.

استراتژیست‌های جی پی مورگان در یادداشتی توضیح دادند:

با افزایش قیمت طلا به بالای ۲۰۰۰ دلار، ارزش طلای نگهداری شده برای مقاصد سرمایه‌گذاری در خارج از بانک‌های مرکزی حدود ۳ تریلیون دلار است. در نتیجه، قیمت بیت کوین می‌تواند تا ۴۵,۰۰۰ دلار پیشروی کند، بر اساس این فرض که بیت کوین به جایگاهی مشابه طلا در میان سرمایه‌گذاران خصوصی دست خواهد یافت.

ماتریکس پورت: ۱۲۵,۰۰۰ دلار تا پایان سال ۲۰۲۴

ماتریکس پورت (Matrixport)، ارائه‌دهنده برجسته خدمات ارز دیجیتال، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۵,۰۰۰ دلار برسد. از نظر تاریخی، چنین نقاط عطفی نشان‌دهنده پایان بازارهای نزولی و آغاز بازارهای گاوی بوده است.

با مقایسه این الگوها با داده‌های تاریخی سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، ماتریکس پورت، سودهای بالقوه را تا ۱۲۳ درصد در دوازده ماه و ۳۱۰ درصد در هجده ماه برآورد کرد. این برآورد باعث می‌شود که قیمت بیت کوین به ۶۵,۵۳۹ و ۱۲۵,۷۳۱ دلار در آن بازه‌های زمانی مربوطه برسد.

تیم دریپر: ۲۵۰,۰۰۰ دلار

تیم دریپر، سرمایه‌گذار مشهور، چشم‌اندازی بسیار صعودی در مورد بیت کوین دارد. در حالی که پیش‌بینی قبلی او برای رسیدن بیت کوین به ۲۵۰,۰۰۰ دلار تا ژوئن ۲۰۲۳ محقق نشد، او همچنان نسبت به پتانسیل بلندمدت این ارز دیجیتال خوش‌بین است. دریپر در مصاحبه با بلومبرگ، اقدامات نظارتی اخیر در ایالات متحده، مانند اقدامات علیه کوین بیس و بایننس را از عوامل روند نزولی کوتاه مدت بیت کوین نسبت داد.

علی‌رغم این چالش‌ها، دریپر همچنان به قدرت دگرگون‌کننده بیت کوین اعتقاد دارد و رسیدن به ۲۵۰,۰۰۰ را امکان‌پذیر می‌داند.

برنبرگ: ۵۶,۶۳۰ دلار

برنبرگ

بانک سرمایه‌گذاری آلمانی برنبرگ در ماه جولای پیش‌بینی خود را اصلاح و به ۵۶,۶۳۰ دلار تا آوریل ۲۰۲۴ اشاره کرد. تیم تحلیلگران برنبرگ، به رهبری مارک پالمر باهوش، بر انتظار خود برای افزایش قابل توجه ارزش بیت کوین در ماه‌های آینده تاکید می‌کنند. این پیش‌بینی توسط دو عامل کلیدی هدایت می‌شود: رویداد هاوینگ و اشتیاق روبه‌رشدی که توسط موسسات مهم نشان داده شده است.

پیش‌بینی قیمت ۴۰۰,۰۰۰ دلاری توسط Blockware Intelligence

Blockware Intelligence در تحلیلی در ماه آگوست با عنوان «تحلیل هاوینگ ۲۰۲۴: درک چرخه‌های بازار و فرصت‌های ایجاد شده»، احتمال رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۴۰۰,۰۰۰ دلار در هاوینگ بعدی را بررسی کرد.

عامل اصلی شناسایی شده در این تحقیق، نقش هاوینگ در شکل‌دهی چرخه‌های بازار بیت کوین است. این گزارش تاکید می‌کند که ماینرها که مسئول بخش قابل توجهی از فشار فروش هستند، بیت کوین تازه استخراج شده را دریافت می‌کنند که بیشتر آن را باید برای پوشش هزینه‌های عملیاتی بفروشند. با این حال، رویداد هاوینگ منجر به حذف ماینرهای ناکارآمد می‌شود که کاهش فشار فروش را به همراه دارد.

فراتر از این پیش‌بینی‌های قابل توجه، تعداد زیادی پیش‌بینی دیگر نیز برای بیت کوین وجود دارد، از پیش‌بینی جاه‌طلبانه ۱ میلیون دلاری کتی وود (ARK Invest) تا ۵۰۰,۰۰۰ دلاری مایک نووگراتز از گلکسی دیجیتال، و یا پیش‌بینی ۱۰۰ هزار دلاری آدام بک و پیش‌بینی ۷۰,۰۰۰ دلاری آرتور هیز، که بر دیدگاه‌های متنوع در مورد ارزش آینده بیت کوین تأکید می‌کند.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها