تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :پیش‌بینی قیمت صعودی برای ۵ میم‌کوین محبوب در سال ۲۰۲۴

  • کد خبر : 2634198
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
لورس :پیش‌بینی قیمت صعودی برای ۵ میم‌کوین محبوب در سال ۲۰۲۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در سال گذشته قیمت بسیاری از میم‌کوین‌ها، با نوسانات بسیار زیادی همراه بوده است. این رشد و اصلاحات قابل توجه قیمتی در بازار میم‌کوین‌ها، خرید و فروش آن‌ها را جذاب و در عین حال چالش‌برانگیز کرده است. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که قیمت میم‌کوین‌های برتر بازار ارزهای دیجیتال، می‌تواند در سال ۲۰۲۴ شاهد رشد قابل توجهی باشد.

در این مقاله، پنج میم‌کوین محبوب بازار را به همراه عوامل بنیادی و فنی آن‌ها معرفی می‌کنیم. همچنین پیش‌بینی‌های صعودی از قیمت آن‌ها در دوازده ماه آینده را بررسی می‌کنیم.
میم‌کوین اسپانج (SPONGE) اسپانج در ماه مه ۲۰۲۳ توانست با برندینگ جذاب و حضور فعال در رسانه‌های اجتماعی، بازار میم‌کوین‌ها را تسخیر کند. طوری که سرمایه‌گذاران اولیه پس از عرضه اسپانج در صرافی غیرمتمرکز Uniswap، تقریباً ۱۰۰ برابر سود به دست آوردند. با این حال، ارز دیجیتال اسپانج مانند اکثر میم‌کوین‌ها به جز امکان خرید و فروش آن، کاربرد واقعی دیگری ندارد. در نتیجه توسعه‌دهندگان آن قصد دارند این محدودیت را با انتشار نسخه دوم (SPONGE V2) برطرف سازند.
این توکن جدید قرار است بسیار کاربردی‌تر عمل کند. تیم پرو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در سال گذشته قیمت بسیاری از میم‌کوین‌ها، با نوسانات بسیار زیادی همراه بوده است. این رشد و اصلاحات قابل توجه قیمتی در بازار میم‌کوین‌ها، خرید و فروش آن‌ها را جذاب و در عین حال چالش‌برانگیز کرده است. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که قیمت میم‌کوین‌های برتر بازار ارزهای دیجیتال، می‌تواند در سال ۲۰۲۴ شاهد رشد قابل توجهی باشد.

در این مقاله، پنج میم‌کوین محبوب بازار را به همراه عوامل بنیادی و فنی آن‌ها معرفی می‌کنیم. همچنین پیش‌بینی‌های صعودی از قیمت آن‌ها در دوازده ماه آینده را بررسی می‌کنیم.

میم‌کوین اسپانج (SPONGE)

اسپانج در ماه مه ۲۰۲۳ توانست با برندینگ جذاب و حضور فعال در رسانه‌های اجتماعی، بازار میم‌کوین‌ها را تسخیر کند. طوری که سرمایه‌گذاران اولیه پس از عرضه اسپانج در صرافی غیرمتمرکز Uniswap، تقریباً ۱۰۰ برابر سود به دست آوردند. با این حال، ارز دیجیتال اسپانج مانند اکثر میم‌کوین‌ها به جز امکان خرید و فروش آن، کاربرد واقعی دیگری ندارد. در نتیجه توسعه‌دهندگان آن قصد دارند این محدودیت را با انتشار نسخه دوم (SPONGE V2) برطرف سازند.

این توکن جدید قرار است بسیار کاربردی‌تر عمل کند. تیم پروژه در نظر دارد آن را با یک بازی مسابقه‌ای با سبک Play to Earn که در دست توسعه است، ادغام کند. بازی‌های P2E امکان کسب درآمد از بازی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

sponge

افرادی که در حال حاضر توکن SPONGE را دارند، می‌توانند آن‌ها را برای به دست آوردن توکن‌های SPONGEV2 سپرده‌گذاری کنند و از سود سالانه فعلی ۴۹۳٪ در سال بهره‌مند شوند. همچنین امکان خرید توکن‌ها در وب‌سایت رسمی sponge وجود دارد. توکن‌های خریداری شده به صورت خودکار برای کسب SPONGEV2 در این پلتفرم، سپرده‌گذاری می‌شوند.

راه‌اندازی نسخه جدید SPONGEV2، هیجان جدیدی را به اکوسیستم Sponge آورده است و باعث شده قیمت توکن اصلی SPONGE در ماه گذشته بیش از ۵۱٪ افزایش یابد. با ادامه این روند، اعضای جامعه تلگرام Sponge باور دارند که این توکن می‌تواند در سال آینده دوباره به بالاترین قیمت تاریخی خود، یعنی ۰.۰۰۲۳ دلار بازگردد.

sponge

برخی از دارندگان SPONGE نیز باور دارند که SPONGEV2 پس از عرضه در صرافی‌ها، می‌تواند رشد بیشتری داشته باشد. به همین دلیل است که علاقه‌مندان به میم‌کوین‌ها به دنبال خرید توکن‌های Sponge پیش از عرضه عمومی آن‌ها در صرافی‌ها هستند.

میم‌کوین میم کومبَت (MK)

یکی دیگر از میم‌کوین‌هایی که می‌تواند در سال ۲۰۲۴ روند صعودی داشته باشد، میم کومبَت (MK) است.توکن پروژه هنوز در مرحله پیش‌فروش بوده و قرار است امسال راه‌اندازی شود، میم کومبَت عناصر GameFi را به دنیای میم‌کوین‌ها می‌آورد.

کاربران می‌توانند توکن‌های MK را خریداری کنند. سپس با آن در یک عرصه مبارزه مجازی، نتایج مبارزات بین شخصیت‌های کلاسیک میم مانند Doge ،Pepe و Shiba Inu را پیش‌بینی و در قالب توکن (MK) پاداش دریافت کنند.

meme kombat

این ترکیب منحصربه‌فرد از بازی و میم‌کوین، توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرده است و تاکنون به میم کومبَت کمک کرده تا بیش از ۵.۷ میلیون دلار پیش‌فروش داشته باشد. سقف پیش‌فروش تعیین شده ۱۰ میلیون دلار است. این یعنی هنوز تا قبل از عرضه این توکن در صرافی Uniswap، فرصت سرمایه‌گذاری برای علاقه‌مندان وجود دارد. تحلیل‌گران باور دارند پس از عرضه عمومی، قیمت توکن (MK) رشد قابل توجهی خواهد کرد.

meme

میم‌کوین دوج‌کوین (DOGE)

در بحث پیش‌بینی‌ قیمت میم‌کوین‌ها، نمی‌توان از ذکر نام دوج‌کوین، به عنوان برجسته و محبوب‌ترین میم‌کوین بین ارزهای دیجیتال، صرف‌نظر کرد. به عنوان اولین میم‌کوین که در سال ۲۰۲۱ توجه‌ها را به خود جلب کرد، DOGE در ادامه نشان داد نسبت به بسیاری از رقبای خود، دوام بیشتری داشته است.با وجود اینکه هنوز خیلی با بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۷۳ دلار فاصله دارد، قیمت DOGE در ماه‌های اخیر ثابت مانده و اکنون در حدود قیمت ۰.۰۸ دلار نوسان می‌کند.

dogecoin

با وجود داشتن بزرگ‌ترین جامعه در فضای میم‌کوین‌ها، همچنین پذیرش آن توسط بیش از ۲۵۰۰ فروشگاه معتبر در سراسر جهان به عنوان یک روش پرداخت، دوج‌کوین شانس قوی برای افزایش قیمت در سال ۲۰۲۴ دارد.

میم‌کوین بونک (BONK)

در دو ماه گذشته، بونک با افزایش قیمت بیش از ۳۱۰۰٪، بازار میم‌کوین‌ها را تحت تأثیر قرار داد و حتی توانست در رتبه‌بندی‌ حجم معاملات روزانه از شیبا اینو (SHIB) پیشی بگیرد. البته بسیاری از موفقیت‌های بونک را می‌توان به هیجان ایجاد شده پیرامون سولانا نسبت داد. چرا که بونک بر پایه بلاکچین سولانا که در پایان سال ۲۰۲۳ رشد قیمت چشمگیری داشت، ساخته شده است.

این میم‌کوین به خوبی توانست با جریانی که به جایگزین‌های سریع‌ و ارزان‌تر اتریوم مانند سولانا علاقه‌مند است، همراه شود و از آن به نفع خود بهره ببرد.

bonk

همچنین رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر نیز در معرفی بونک به مخاطبان جدید نقش مهمی داشتند. تیم بونک به خوبی توانست از همکاری با افراد تاثیرگذار در رسانه‌ها، در راستای معروفیت آن استفاده کند.

با توجه به محبوبیت آن، شخصیت برجسته توییتری Bill Kings حدس زده است که قیمت بونک ممکن است در هفته‌های آینده یک رشد چشمگیر دیگر را تجربه کند. او پیش‌بینی کرده قیمت بونک به ۰.۰۱۵ دلار می‌رسد. اگرچه رسیدن به این قیمت در چنین مدت کوتاهی بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما پیش‌بینی Kings خوش‌بینی جامعه نسبت به آینده بونک را نشان می‌دهد.

میم‌کوینِ میم‌کوین (MEME)

آخرین مورد این لیست، میم‌کوین (MEME) است. یک میم‌کوین مبتنی بر اتریوم که توسط تیم ۹GAG ایجاد و اولین بار در ژوئن ۲۰۲۳ معرفی شد. MEME به صورت رسمی از طریق Binance Launchpool در اکتبر امسال راه‌اندازی شد. سپس با هدف ایجاد هیجان و توجه در رسانه‌های اجتماعی، توکن‌ها به صورت رایگان میان اعضای جامعه‌ی MEME، توزیع (Airdrop) شد.

پس از قرار گرفتن توکن میم‌کوین در صرافی‌ها، قیمت آن به دلیل تقاضای قابل توجه، به شدت افزایش یافت و در ۶ دسامبر به بالاترین قیمت خود تا به امروز، یعنی ۰.۰۴۷ دلار رسید.

meme

توکن MEME مطابق ماهیت میم‌کوین‌ها، در حال حاضر کاربرد خاصی ندارد اما این مسئله نتوانسته مانع خرید توکن‌های MEME توسط سرمایه‌گذاران شود و آن‌ها همچنان امید زیادی به کسب سودهای قابل توجه از خرید این میم‌کوین دارند.

جمع‌بندی

سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال علی‌رغم ریسک زیاد، توانسته سود زیادی برای خریداران به همراه داشته باشد. در این میان میم‌کوین‌ها نیز به دلیل رشدهای چشمگیر قیمتی، گزینه‌ی بسیار جذابی برای سرمایه‌گذاری به نظر می‌رسند. شما می‌توانید با زیر نظر گرفتن و بررسی این پروژه‌های سرگرم‌کننده، از سرمایه‌گذاری در آن‌ها سود به دست‌آورده و لذت ببرید.

The post پیش‌بینی قیمت صعودی برای ۵ میم‌کوین محبوب در سال ۲۰۲۴ appeared first on بلاگ آموزشی صرافی راستین.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2634198

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها