تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۳ شهریور

  • کد خبر : 2608059
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
لورس :پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۳ شهریور
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در چهل و یکمین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس با پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۳ شهریور، بررسی وضعیت کلی بازار در اولین روز معاملاتی هفته، واچ لیست هفتگی ارز دیجیتال، بررسی داده‌های آماری جهانی جدید در مورد بیت‌کوین و نکته روانشناسی ترید، در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه شما هستیم.
پادکست پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۳ شهریور
نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۱۳ شهریور به رسم همیشه در هفته نامه‌های کریپتویی او ام پی فینکس، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۳ شهریور» را به بررسی وضعیت کلی بازار رمزارزها در اولین روز هفته معاملاتی جدید (دوشنبه ۱۳ شهریور) اختصاص می‌دهیم.
ماه آگوست سال ۲۰۲۳ نیز به پایان رسید؛ بیت‌کوین در این ماه عملکرد قابل قبولی از خود باقی نگذاشت و در نهایت با کاهش ۱۱ درصدی به کار خود در هشتمین ماه از سال ۲۰۲۳ پایان داد. در نمودار هفتگی بیت‌کوین شاهد یک کندل پین بار نزولی هستیم که نشان از تمایلات منفی معامله‌گران نسبت به دارایی برتر بازار ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در چهل و یکمین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس با پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۳ شهریور، بررسی وضعیت کلی بازار در اولین روز معاملاتی هفته، واچ لیست هفتگی ارز دیجیتال، بررسی داده‌های آماری جهانی جدید در مورد بیت‌کوین و نکته روانشناسی ترید، در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه شما هستیم.

پادکست پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۳ شهریور

نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۱۳ شهریور

خلاصه وضعیت بازار ارز دیجیتال در 13 شهریور

به رسم همیشه در هفته نامه‌های کریپتویی او ام پی فینکس، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۳ شهریور» را به بررسی وضعیت کلی بازار رمزارزها در اولین روز هفته معاملاتی جدید (دوشنبه ۱۳ شهریور) اختصاص می‌دهیم.

بخوانید  شاردینگ Sharding چیست؟

ماه آگوست سال ۲۰۲۳ نیز به پایان رسید؛ بیت‌کوین در این ماه عملکرد قابل قبولی از خود باقی نگذاشت و در نهایت با کاهش ۱۱ درصدی به کار خود در هشتمین ماه از سال ۲۰۲۳ پایان داد. در نمودار هفتگی بیت‌کوین شاهد یک کندل پین بار نزولی هستیم که نشان از تمایلات منفی معامله‌گران نسبت به دارایی برتر بازار دارد و این موضوع به افزایش قدرت خرس‌ها در بازار می‌افزاید؛ بنابراین گاوها برای به دست گرفتن افسار بازار راه سختی در پیش دارند!

رمزارز شماره یک بازار اولین روز از هفته معاملاتی جدید را در قیمت ۲۵,۹۷۱ دلار آغاز کرده است. دامیننس بیت‌کوین نیز نسبت به هفته گذشته با افزایشی جزئی همراه بوده است. ارز دیجیتال اتریوم نیز با تبعیت کامل از بیت‌کوین، هفته گذشته را با یک پین بار نزولی به پایان رساند.

در این میان دامیننس تتر در نمودار هفتگی خود یک کندل پین بار صعودی تشکیل داد که نشان از تداوم تسلط تتر بر کل بازار دارد. محدوده ۸ درصدی همچنان مهم‌ترین مقاومت در نمودار دامیننس تتر بوده که هنوز شکسته نشده‌است. با تشکیل پین بار صعودی در نمودار هفتگی دامیننس تتر، سناریو شکست این مقاومت تقویت شده و این موضوع می‌تواند منجر به ادامه کاهش قیمت‌ها در بازار شود.

بخوانید  گوگل بارد پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ چقدر پایین خواهد آمد

علی رغم حاکم بودن یک اتمسفر منفی در کل بازار، رمزارزهای راکت پول (RPL)، استلار (XLM) و تن‌کوین (TON) توانستند اولین روز هفته معاملاتی جدید را با نوسان‌های رو به بالا آغاز کنند. از سوی دیگر رمزارزهای گالا (GALA)، میکر (MKR) و ایپ‌کوین (APE) تابع جو منفی حاکم بر بازار بودند و در اولین روز هفته جدید با نوسان‌های منفی همراه شدند.

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۳ شهریور

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – 13 شهریور

دومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۳ شهریور» به معرفی واچ لیست هفتگی رمزارزی او ام پی فینکس اختصاص یافته است.

تداوم درگیری‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) با کمپانی ریپل و صرافی کوین‌بیس و به تاخیر افتادن نتایج درخواست‌های ETF اسپات بیت‌کوین، این شرایط تریدینگ رنج را در قیمت ارزهای دیجیتال به وجود آورده و کل بازار را در یک فاز ترس قرار داده است.

بخوانید  صرافی بایننس در مسیر خروج کامل از روسیه

تایید ETFهای اسپات بیت‌کوین یک فاند مثبت مهم در کل بازار رمزرزهاست و می‌تواند منجر به تزریق سرمایه‌های جدید به بازار ارز دیجیتال شود و رشد قیمت بیت کوین از حمایت ۲۵,۰۰۰ دلار را به دنبال داشته باشد. اما باید توجه داشته باشید که در شرایط فعلی بازار، این اتفاق نباید تضمینی برای رشد قطعی قیمت‌ها تلقی شود.

از سوی دیگر قیمت بیت کوین به زیر میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای (۲۰۰ WMA) نفوذ کرده که یک سیگنال نزولی نسبتا معتبر محسوب می‌گردد. بنابراین در کنار سناریوهای صعودی متعددی که پیرامون بازیابی بیت‌کوین از حمایت ۲۵,۰۰۰ دلار مطرح شده، سناریوهای نزولی مبتنی بر شکست این حمایت و کاهش قیمت این رمزارز تا محدوده ۲۰,۰۰۰ دلار نیز وجود دارد.

علی رغم وجود این سناریوهای ضد و نقیض و حاکم شدن یک شرایط منفی بر مارکت، بازار ارز دیجیتال همواره پتانسیل‌های رشد در خود دارد. از همین رو می‌توان در بازار کساد بیت‌کوین، آلت‌کوین‌هایی را پیدا کرد که فرصت‌های جذابی برای ورود به معاملات جدید دارند.

بخوانید  نظر یک محقق: ممکن است قیمت بیت کوین پس از به‌روزرسانی اتریوم سقوط کند

در پنجاهمین سری از واچ لیست ارز دیجیتال او ام پی فینکس، نمودار قیمت رمزارزهای بیت‌کوین (BTC)، کاردانو (ADA) و چین لینک (LINK) و فرصت‌های معاملاتی هر یک را در تایم فریم‌های هفتگی، روزانه و ساعتی مورد بررسی قرار داده‌ایم. برای مشاهده کامل تحلیل‌ها می‌توانید به مطلب واچ لیست هفتگی ۱۳ شهریور مراجعه کنید.

علاقه افراد به بیت‌کوین به سال ۲۰۲۰ بازگشته است!

داده‌های آماری گوگل ترندز (Google Trends) نشان می‌دهد که بیت‌کوین در سال جاری میلادی جایگاه ویژه‌ای در گفتگوهای میان افراد نداشته است!

میزان جستجوی مطالب مربوط به بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال، ارتباط کاملا مستقیمی با روند قیمتی این رمزارز دارد. فقدان رویدادهای صعودی قابل توجه در روند قیمتی چند ماهه بیت‌کوین، موجب شده تا سرمایه‌گذاران فعلی بازار درگیر احساس ترس شوند و علاقه چندانی به صحبت پیرامون این دارایی و تشویق افراد جدید به ورود به مارکت کریپتو نداشته باشند.

قسمت جالب ماجرا آنجاست که علی رغم کاهش نرخ جستجوی بیت‌کوین در گوگل، کشورهای نیجریه، السالوادور، غنا، آفریقای جنوبی و اتریش بیشترین سهم در میان کل جستجوهای بیت‌کوین را داشته‌اند!

بخوانید  بهترین دستگاه استخراج اتریوم

نکته معاملاتی هفته – ۱۳ شهریور

نکته معاملاتی 13 شهریور

به رسم همیشه در هفته نامه‌های کریپتویی او ام پی فینکس، آخرین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۳ شهریور» را به ارائه یک نکته معاملاتی کاربردی اختصاص می‌دهیم.

«اگر تریدرها یاد بگیرند در ۵۰ درصد مواقع فقط دست نگه دارند، پول بیشتری به دست خواهند آورد!»

این موضوع مستقیما به اصل صبر کردن برای فرصت‌های معاملاتی بهینه اشاره دارد. درست است که بازار ارز دیجیتال در تمام روزهای هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز باز است، اما این دلیل و توجیه قانع کننده‌ای برای اینکه شما هم دائما پای چارت باشید و ترید کنید، نیست!

بیش از اندازه ترید کردن یا اصطلاحا Over Trading هیچ آورده‌ای به جز از دست دادن سود معاملات قبلی برای شما نخواهد داشت. سعی کنید به سهم درآمد خود از بازار قانع باشید!

برای رفع مشکل اور تریدینگ تنها موضوعی که می‌تواند به کمک شما بیاید، داشتن ستاپ و استراتژی معاملاتی است. پایبند بودن به استراتژی معاملاتی شما را در بازار قانونمند کرده و به فعالیت‌های معاملاتی‌تان نظم می‌دهد.

بخوانید  تحلیل بایننس کوین | بررسی قیمت BNB

به بیان دیگر این استراتژی شماست که دستور ورود یا خروج از معامله را صادر می‌کند. پایبند بودن به اصول این استراتژی در ابتدای کار کمی سخت خواهد بود. اما واقعیتی که وجود دارد این است که نظم داشتن ممکن است امروزِ شما را سخت کند، اما قطعا فردایتان را آسان‌تر خواهد کرد!

همیشه یادتان باشد شما تنها در صورتی مجاز به ورود به یک معامله هستید که استراتژی شما آن را تایید کند. یک روش دیگری که می‌تواند در حذف معاملات بیهوده به شما کمک کند این است که قبل از باز کردن یک معامله جدید از خود بپرسید اگر این معامله تنها معامله کل زندگی شما بود، باز هم آن را انجام می‌دادید؟!

منبع ompfinex

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2608059

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها