تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۰ شهریور

  • کد خبر : 2611971
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
لورس :پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۰ شهریور
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در چهل و دومین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس با پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۰ شهریور، بررسی وضعیت کلی بازار رمزارزها در اولین روز معاملاتی هفته، واچ لیست هفتگی ارز دیجیتال، بررسی مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر بیت‌کوین در هفته جاری، معرفی ربات اسپات گرید او ام پی فینکس و نکته روانشناسی معامله‌گری در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه شما هستیم.
نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۲۰ شهریور طبق روال هر هفته، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۰ شهریور» را به بررسی وضعیت کلی بازار رمزارزها در اولین روز هفته معاملاتی جدید (دوشنبه ۲۰ شهریور) اختصاص می‌دهیم.
رمزارز شماره یک بازار اولین روز از هفته جدید را در قیمت ۲۵,۸۴۱ دلار و با تسلط ۴۹.۵۲ درصدی بر مارکت آغاز کرد. ارز دیجیتال اتریوم اولین روز از هفته جدید را در قیمت ۱,۶۱۷ دلار و با کاهش یک درصدی نسبت به هفته گذشته آغاز کرده است. همانطور که مشاهده می‌کنید بازار رمزارزها همچنان به روند تریدینگ رنج خود ادامه می‌دهد.
دامیننس تتر نیز ه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در چهل و دومین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس با پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۰ شهریور، بررسی وضعیت کلی بازار رمزارزها در اولین روز معاملاتی هفته، واچ لیست هفتگی ارز دیجیتال، بررسی مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر بیت‌کوین در هفته جاری، معرفی ربات اسپات گرید او ام پی فینکس و نکته روانشناسی معامله‌گری در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه شما هستیم.

نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۲۰ شهریور

نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در روز دوشنبه 20 شهریور

طبق روال هر هفته، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۰ شهریور» را به بررسی وضعیت کلی بازار رمزارزها در اولین روز هفته معاملاتی جدید (دوشنبه ۲۰ شهریور) اختصاص می‌دهیم.

بخوانید  صندوق ای تی اف فیوچرز اتریوم توسط Grayscale راه اندازی می شود

رمزارز شماره یک بازار اولین روز از هفته جدید را در قیمت ۲۵,۸۴۱ دلار و با تسلط ۴۹.۵۲ درصدی بر مارکت آغاز کرد. ارز دیجیتال اتریوم اولین روز از هفته جدید را در قیمت ۱,۶۱۷ دلار و با کاهش یک درصدی نسبت به هفته گذشته آغاز کرده است. همانطور که مشاهده می‌کنید بازار رمزارزها همچنان به روند تریدینگ رنج خود ادامه می‌دهد.

دامیننس تتر نیز همچنان در محدوده مقاومتی ۸ درصد در حال رنج زدن است. شکست این مقاومت در نمودار دامیننس تتر می‌تواند گام دوم کاهش قیمت‌ بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها در بازار را رقم بزند.

رنج زدن بیت‌کوین در حمایت ۲۵,۰۰۰ دلار و رنج زدن دامیننس تتر در مقاومت ۸ درصد، شرایط فعلی را به یکی از حساس‌ترین موقعیت‌های بازار کریپتو در سال ۲۰۲۳ تبدیل کرده است. لازم است توجه داشته باشید که بازار همچنان در یک اتمسفر منفی قرار گرفته و عبور دامیننس تتر از مقاومت ۸ درصد، می‌تواند باعث کاهش قیمت بیت کوین تا ۲۰,۰۰۰ دلار شود.

بخوانید  فلوکی FLOKI به زودی در صرافی بی تی سی ترک

در این میان برخی آلت‌کوین‌ها توانستند در اولین روز معاملاتی هفته جدید با نوسان‌های مثبت جزئی همراه شوند. چین جی پی تی (CGPT)، آلپاین (ALPINE) و پکس گلد (PAXG) هفته جدید را با نوسان‌های رو به بالا آغاز کردند. از سوی دیگر رمزارزهای آربیتروم (ARB)، ایپ‌کوین (APE) و پپه (PEPE) با جو منفی بازار همراه شدند و در اولین روز هفته جدید نوسان‌های منفی از خود به جا گذاشتند.

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۰ شهریور

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – 20 شهریور

دومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۰ شهریور» به معرفی واچ لیست هفتگی رمزارزی صرافی او ام پی فینکس اختصاص یافته است.

بیت‌کوین هفته گذشته را در یک محدوده فشردگی قیمتی سپری کرد و در آستانه تشکیل سومین کندل دوجی متوالی در تایم فریم هفتگی خود است. این ضعف عملکرد در دارایی برتر بازار، آلت‌کوین‌های بسیاری را تحت الشعاع قرار داد و برخی از آن‌ها تا محدوده کف‌های چند هفته‌ای خود، کاهش قیمت داشتند.

بخوانید  رئیس جمهور سوئیس: ارز دیجیتال فیس بوک با وضعیت فعلی شکست خورده است

این موضوع نشان از آن دارد که قیمت ارزهای دیجیتال تحت تاثیر خرس‌های بازار است. از سوی دیگر حرکات صعودی در قیمت‌ها به سرعت خنثی می‌شود و خریداران هنوز موفق نشده‌اند تا افسار بازار را به دست بگیرند! این وضعیت شرایط را برای معامله‌گران کوتاه مدت کمی دشوار کرده اما موقعیت‌های خوبی برای ورود به معاملات بلند مدت فراهم کرده است.

با توجه به شرایط فعلی بازار تصمیم گرفتیم تا در پنجاه و یکمین سری از واچ لیست هفتگی ارز دیجیتال در او ام پی فینکس تحلیل تکنیکال بیت‌کوین (BTC) و آلت‌‌کوین‌های تن‌کوین (TON)، استلار (XLM) و میکر (MKR) را در تایم فریم‌های یک روزه و چهار ساعته برای شما قرار دهیم و موقعیت‌های معاملاتی هر یک از این رمزارزها را به صورت جداگانه بررسی کنیم. برای مشاهده کامل تحلیل‌ها می‌توانید به مطلب واچ لیست هفتگی ۲۰ شهریور مراجعه کنید.

دو عامل مهم در معاملات این هفته

در نمودار قیمت بیت‌کوین در تایم فریم هفتگی الگوی دو سقف و گپ CME دو عامل مهمی هستند که می‌بایست در تحلیل میان مدت این رمزارز مورد بررسی قرار گیرند. در سومین و البته مهم‌ترین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۰ شهریور» دو عامل مهم در معاملات این هفته را بررسی خواهیم کرد.

  • الگوی دو سقف در تایم فریم هفتگی بیت‌کوین
بخوانید  چطور مراقب باشیم تا دچار کلاهبرداری تتر تقلبی نشویم؟
دو سقف در نمودار بیت کوین

کندل هفتگی بیت‌کوین روز گذشته در قیمت ۲۵,۸۴۱ دلار بسته شد. برخی تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که اگر کلوز هفتگی بیت‌کوین در محدوده‌ای پایین‌تر از حمایت ۲۶,۰۰۰ دلار باشد، سناریو الگوی دو سقف در نمودار این رمزارز محتمل‌تر خواهد شد.

الگوی دو سقف یک الگوی قیمتی بازگشتی بوده که عموما در انتهای روند صعودی تشکیل می‌شود. اگر خط گردن در الگوی دو سقف در محدوده ۲۵,۰۰۰ دلار شکسته شود، بیت‌کوین وارد یک روند نزولی جدید به مقصد حمایت ۲۰,۰۰۰ دلار خواهد شد.

  • گپ CME در نمودار بیت‌کوین
گپ CME در نمودار بیتکوین

منظور از بازار CME همان بورس کالای شیکاگو است که به عنوان بزرگ‌ترین صرافی معاملات مشتقات در جهان شناخته می‌شود. همانطور که احتمالا می‌دانید بازار ارزهای دیجیتال بر خلاف بورس‌های جهانی در هفت روز هفته فعالیت می‌کند. اما قراردادهای آتی بیت‌کوین در CME از تنها در بازه زمانی دوشنبه تا جمعه شب یعنی همزمان با فعالیت بازارهای بورس جهانی قابل معامله هستند. بنابراین در روزهای شنبه و یک شنبه، قیمت قراردادهای آتی CME در بیت‌کوین ثابت است.

بخوانید  اظهارنظر رئیس SEC درباره ETF بیت کوین و ارزهای دیجیتال

این در حالی است که طی این دو روز بیت‌کوین در سایر صرافی‌های رمزارزی همچون بایننس به راحتی خرید و فروش می‌شود. حال اگر قیمت آخرین معامله بیت‌کوین در آخرین دقایق روز جمعه ( آخرین روز معاملاتی CME) و اولین معامله در روز دوشنبه (اولین روز معاملاتی CME) متفاوت باشد، باز شدن قراردادهای آتی CME با گپ قیمتی همراه خواهد شد.

حال برگردیم به تحلیل تکنیکال؛ اصول علم تحلیل تکنیکال می‌گوید گپ‌های قیمتی همواره پر خواهند شد. به بیان دیگر بازار همواره تمایل دارد تا اختلاف قیمتی به وجود آمده را پر کند و سفارش‌هایی که در آن فاصله بوده و فعال نشده‌اند را فعال کند.

برای دسترسی به نمودار قرارداد آتی بیت‌کوین در CME کافیست عبارت !BTC1 را در تریدینگ ویو جستجو کنید. همانطور که در نمودار CME بیت‌کوین مشاهده می‌کنید، یک گپ قیمتی در محدوده ۲۰,۰۰۰ دلار در نمودار وجود داشته و برخی تحلیلگران معتقدند بیت‌کوین برای پر کردن این گپ در CME مجددا به محدوده ۲۰,۰۰۰ دلار باز خواهد گشت!

بخوانید  وضعیت بازار: نوسان ناچیز بیت کوین هم‌زمان با جهش دورقمی لونا کلاسیک

ربات اسپات گرید در صرافی او ام پی فینکس راه اندازی شد

ربات اسپات گرید او ام پی فینکس

در چهارمین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۰ شهریور» نوبت به آن رسیده تا جدیدترین قابلیت صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس را به شما معرفی کنیم؛ ربات اسپات گرید پلتفرم معاملاتی او ام پی فینکس

ربات گرید نقطه‌ای یا ربات اسپات گرید (Spot Grid) جزو برترین ربات‌هایی است که تا به امروز در بازارهای مالی ارائه شده و یک دستیار معاملاتی برای شماست. ربات اسپات گرید به شما کمک می‌کند تا بتوانید از کوچک‌ترین حرکات قیمت، معاملات خرید و فروش متناظر ثبت کرده و کسب سود کنید.

گرید تریدینگ به این صورت است که به جای خرید در یک نقطه، با پایین آمدن بازار به صورت پله‌ای خرید می‌کنید و با بالا رفتن بازار نیز به جای فروش در یک نقطه، به صورت پله‌ای می‌فروشید.

نکته جالب ماجرا آن جاست که تمامی معاملات خرید و فروش توسط ربات اسپات گرید انجام شده و هیچ نیازی به آنلاین بودن، پای چارت نشستن یا حتی حضور در حساب کاربری نیست! کافیست بازار مورد نظرتان را انتخاب کنید و پس از مشخص کردن محدوده قیمتی و تعداد گریدها، ربات دلخواهتان را فعال کنید.

بخوانید  آشنایی با بلاکچین پولکادات، معرفی کامل معماری شبکه polkadot

استفاده از ربات اسپات گرید او ام پی فینکس برای تمام کاربران کاملا رایگان بوده و تا آخر شهریور ماه، کارمزد تمام معاملاتی که با استفاده از ربات اسپات گرید ثبت می‌شوند صفر است. از همین امروز تا ۳۱ شهریور فرصت دارید تا با استفاده از ربات بدون کارمزد معامله کنید. ضمنا با ایجاد اولین ربات اسپات گرید در حساب کاربری‌تان صد هزار شیبا از ما هدیه می‌گیرید. برای آشنایی با نحوه فعالسازی ربات اسپات گرید در صرافی او ام پی فینکس می‌توانید به مطلب زیر مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر: نحوه فعالسازی ربات اسپات گرید در صرافی او ام پی فینکس

نکته معاملاتی هفته ۲۰ شهریور

نکته معاملاتی 20 شهریور

به رسم همیشه در هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس، آخرین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۰ شهریور» را به ارائه یک نکته معاملاتی در زمینه روانشناسی ترید اختصاص می‌دهیم.

«زمانی که وقتش رسید معامله کنید، نه زمانی که وسوسه‌انگیز است.»

بخوانید  برای خرید بیت کوین از کجا شروع کنیم؟

در زمان فعالیت در بازارهای مالی ما موظف به رعایت سه قانون مهم هستیم:

اول: بر اساس دستورات استراتژی معاملاتی‌مان ترید کنیم.

دوم: بر اساس دستورات استراتژی معاملاتی‌مان ترید کنیم.

سوم: بر اساس دستورات استراتژی معاملاتی‌مان ترید کنیم.

هیچ قانون طلایی نانوشته‌ای به جز پایبندی به استراتژی معاملاتی وجود ندارد. تنها عاملی که می‌تواند منجر به موفقیت شما در بازار شود این است که یک سری دستورات برای ورود به معامله و خروج از آن داشته باشید و هیچ معامله‌ای خارج از این چارچوب انجام ندهید. همین که معاملات بی هدف و بیهوده را از حساب خود حذف کنید و تنها معاملاتی را انجام دهید که موقعیت‌هایش را به خوبی می‌شناسید، برآیند مثبت و سودآوری مستمر در بازار برای شما تضمینی خواهد بود.

سلب مسئولیت در محتوای پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – 20 شهریور

منبع ompfinex

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611971

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها