تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۷ شهریور

  • کد خبر : 2616276
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
لورس :پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۷ شهریور
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در چهل و سومین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس با پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۷ شهریور، بررسی شرایط کلی بازار رمزارزها در اولین روز معاملاتی هفته، واچ لیست هفتگی ارز دیجیتال، بررسی مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر مارکت در هفته جاری و نکته روانشناسی ترید در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه شما هستیم.
نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۲۷ شهریور طبق روال هر هفته، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۷ شهریور» را به بررسی وضعیت کلی بازار ارز دیجیتال در اولین روز هفته معاملاتی جدید (دوشنبه ۲۷ شهریور) اختصاص می‌دهیم.
رمزارز شماره یک بازار آخرین کندل هفتگی خود را با ۲.۵ درصد رشد به پایان رساند و یک سنتیمنت مثبت در کل بازار ایجاد کرد. این اتمسفر مثبت در اولین روز از هفته جدید نیز ادامه یافت و بیت‌کوین کار خود در این هفته را در قیمت ۲۶,۵۲۷ دلار آغاز کرد و تا عصر روز دوشنبه به محدوده ۲۷,۰۰۰ دلار نیز رسید.
ارز دیجیتال اتریوم در هفته گذشته عملکردی متفاوت از خود به جا گذاشت و علی رغم صعودی ب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در چهل و سومین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس با پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۷ شهریور، بررسی شرایط کلی بازار رمزارزها در اولین روز معاملاتی هفته، واچ لیست هفتگی ارز دیجیتال، بررسی مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر مارکت در هفته جاری و نکته روانشناسی ترید در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه شما هستیم.

نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۲۷ شهریور

شرایط کلی بازار در اولین روز معاملاتی هفته 27 شهریور

طبق روال هر هفته، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۷ شهریور» را به بررسی وضعیت کلی بازار ارز دیجیتال در اولین روز هفته معاملاتی جدید (دوشنبه ۲۷ شهریور) اختصاص می‌دهیم.

بخوانید  اضافه‌شدن شبکه‌ی فانتوم به صرافی رمزینکس

رمزارز شماره یک بازار آخرین کندل هفتگی خود را با ۲.۵ درصد رشد به پایان رساند و یک سنتیمنت مثبت در کل بازار ایجاد کرد. این اتمسفر مثبت در اولین روز از هفته جدید نیز ادامه یافت و بیت‌کوین کار خود در این هفته را در قیمت ۲۶,۵۲۷ دلار آغاز کرد و تا عصر روز دوشنبه به محدوده ۲۷,۰۰۰ دلار نیز رسید.

ارز دیجیتال اتریوم در هفته گذشته عملکردی متفاوت از خود به جا گذاشت و علی رغم صعودی بودن بیت‌کوین، کندل هفتگی خود را به شکل یک پین بار به رنگ سبز به پایان رساند. اما در اولین روز از هفته جدید، با روند مثبت بازار همراه شد و در قیمت ۱,۶۲۲ دلار آغاز به کار کرد.

دامیننس تتر هفته گذشته را با نوسان‌های منفی از محدوده مقاومتی ۸ درصد سپری کرد و همین موضوع باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شد. با وجود اینکه بیت‌کوین و اکثر آلت‌کوین‌ها هفته گذشته را با نوسان‌های رو به بالا پشت‌سر گذاشتند، سنتیمنت اصلی بازار همچنان منفی بوده و نشانه‌های قدرتمندی برای بازگشت قیمت مشاهده نمی‌شود. از همین رو اکثر تحلیلگران بر این موضوع اتفاق نظر دارند که بازار قرار است همچنان به رنج زدن‌های خود بین کف قیمتی ۲۵,۰۰۰ دلار و سقف ۲۸,۰۰۰ دلار ادامه دهد.

بخوانید  هکرها پشت 41 میلیون دلار سهام دزدی Shift BNB و MATIC در آخرین حرکت

در این میان رمزارزهای چین‌لینک (LINK)، ایپ‌کوین (APE) و جی ام ایکس (GMX) اولین روز از هفته جدید را با نوسان‌های مثبت آغاز کردند. از سوی دیگر رمزارزهای تن‌کوین (TON)، دیسنترالند (MANA) و کاوا (KAVA) در روندهای اصلاحی قرار گرفتند و در روز اول هفته با نوسان‌های منفی همراه شدند.

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۷ شهریور

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – 27 شهریور

دومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۷ شهریور» به معرفی واچ لیست هفتگی و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال اختصاص دارد. بیت‌کوین پس از تشکیل سه کندل دوجی متوالی در تایم فریم هفتگی، موفق شد این روند را تغییر دهد. این تغییر با غلبه خریداران بر فروشندگان همسو بود و بازار را به سمت بالا هل داد.

با این حال لازم است توجه داشته باشید که بیت‌کوین هنوز در مراحل ابتدایی بازیابی قیمتی قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود طی جلسه تعیین نرخ بهره فدرال رزرو در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور، بازارهای مالی از جمله بازار ارز دیجیتال نوسان‌های قابل توجهی را به خود ببیند.

بخوانید  تحلیل لایت کوین | هاوینگ لایت کوین نزدیک می‌شود

در شرایط فعلی مارکت اکثر تحلیلگران معتقدند فدرال رزرو قرار است نرخ بهره جدید را بدون تغییر باقی بگذارد، اما این احتمال نیز وجود دارد که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در نشست خبری بعد از جلسه تعیین نرخ بهره، با اظهارات خود بازار را غافلگیر کند!

در حال حاضر مهم‌ترین موضوعی که توجه معامله‌گران را به خو جلب کرده، بازگشت قیمت بیت کوین از حمایت ۲۴,۸۰۰ دلار به محدوده ۲۶,۵۰۰ دلار است. همین موضوع منجر به افزایش تقاضا در بازار برخی آلت‌کوین‌ها شده و حجم معاملات خرید را افزایش داده است. این روند صعودی در صورتی تداوم می‌یابد که بیت‌کوین بتواند سطح ۲۶,۵۰۰ دلار را حفظ کرده و از آن عبور کند.

در چنین شرایطی بازار آلت‌کوین‌ها نیز پتانسیل‌های رشد بسیار خوبی خواهد داشت. در پنجاه و دومین سری از واچ لیست هفتگی ارز دیجیتال در صرافی او ام پی فینکس تحلیل تکنیکال رمزارزهای بیت‌کوین (BTC)، میکر (MKR)، آوه (AAVE) و رندر توکن (RNDR) را در تایم فریم‌های روزانه و چهار ساعته برای شما قرار داده‌ایم. برای مشاهده کامل تحلیل‌ها می‌توانید به مطلب واچ لیست هفتگی ۲۷ شهریور مراجعه کنید.

بخوانید  آیا بیت کوین و تراکنش‌های آن ناشناس است؟

مهم‌ترین رویداد اقتصادی هفته

همانطور که در پاراگراف‌های قبل اشاره شد، بیت‌کوین برای اولین بار در یک ماه اخیر در تایم فریم هفتگی یک کندل سبز رنگ از خود به جای گذاشت. اما سوال اصلی این است که آیا روند صعودی فعلی، در هفته‌های بعد نیز ادامه می‌یابد یا نه؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است علاوه بر نمودار قیمت بیت‌کوین، به عوامل فاندامنتال و رویدادهای اقتصاد کلان در این هفته نیز سر بزنیم. از همین رو در سومین و البته مهم‌ترین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۷ شهریور» پیرامون تاثیرگذارترین رویداد در تقویم اقتصادی هفته جاری صحبت خواهیم کرد.

«نرخ بهره فدرال رزرو» مهم‌ترین رویداد اقتصادی در هفته پیش‌رو در کل بازارهای مالی می‌باشد. بانک مرکزی آمریکا قرار است نرخ جدید بهره را در روز چهارشنبه بیست و نهم شهریور اعلام کند. بر اساس دیتاهای منتشر شده از سویFedWatch Tool این نرخ با احتمال زیاد بدون تغییر باقی خواهد ماند.

بخوانید  تحلیل سینوسی و آینده بیت‌کوین

مطابق با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ۹۹ درصد احتمال دارد که فدرال رزرو نرخ بهره جدید را در محدوده ۵.۵-۵.۲۵ درصد نگه دارد و دست به افزایش آن در این مرحله نزند. اما ۱ درصد احتمال بر آن است که نرخ بهره جدید در محدوده ۵.۷۵-۵.۵ درصد اعلام گردد و با افزایش ۰.۲۵ درصدی همراه شود.

تعیین نرخ بهره با نشست خبری فدرال رزرو و سخنرانی جرول پاول همراه خواهد بود. معامله‌گران در بازار هم می‌دانند که جروم پاول تحت هر شرایطی می‌تواند با صحبت‌های خود بر بازار تاثیر بگذارد!

اگر رئیس فدرال رزرو در صحبت‌های خود به ادامه یافتن سیاست‌های پولی انقباضی تاکید کند و یک لحن «هاوکیش» داشته باشد، بازار به طور قطع درگیر نوسان‌های منفی خواهد شد. از سوی دیگر لحن «داویش» پاول می‌تواند موتور حرکت بازار به سمت هدف‌های قیمتی بالاتر باشد.

در شرایط فعلی مارکت، عمده پیش‌بینی‌ها بر این است که فدرال رزرو با اشاره به اهمیت مسئله «تورم» بر سیاست‌های انقباضی خود تاکید می‌ورزد و منجر به غلبه فروشندگان بر خریداران در بازار خواهد شد.

بخوانید  پیش‌بینی یک تحلیلگر از حرکت صعودی کاردانو

نکته معاملاتی هفته ۲۷ شهریور

نکته معاملاتی 27 شهریور

به رسم همیشه در هفته نامه‌های کریپتویی او ام پی فینکس، آخرین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۷ شهریور» را به ارائه یک نکته رواشناسی معامله‌گری اختصاص می‌دهیم. استیو برنز(Steve Burns)، یکی از برترین معامله‌گران بازار سهام، می‌گوید:

«آنقدر بزرگ معامله نکنید که صدای احساسات‌تان به قدری بلند شود که نتوانید صدای برنامه معاملاتی‌تان را بشنوید.»

منظور از «معامله بزرگ» معامله‌ای است که حجم آن خارج از چارچوب مدیریت سرمایه شما تعیین شود. یکی از مهم‌ترین اصول مربوط به مدیریت سرمایه این است که یک معامله‌گر اجازه ندارد در هر پوزیشن خرید یا فروشی که وارد می‌شود، مبلغی بیشتر از ۲ درصد از حجم کل حساب خود ریسک کند.

به بیان دیگر اگر حد ضرر یک پوزیشن معاملاتی فعال شد، ضرر آن معامله نباید مقداری بیش از ۲ درصد از حجم کل حساب شما را شامل شود. برای مثال اگر با یک حساب حساب ۱۰۰۰ دلاری معامله می‌کنید، حداکثر ریسک مجاز برای هر معامله ۲۰ دلار است.

بخوانید  بیش از 40 درصد کارمندان حوزه بلاک چین در صرافی‌های ارز دیجیتال کار می‌کنند

اگر از این چارچوب خارج شوید و حجم پوزیشن را بر اساس هیجانات لحظه‌ای انتخاب کنید، اتفاقات خوبی در انتظار شما نخواهد بود! اگر یک معامله با حجم بالا وارد ضرر شود، شما خشمگین خواهید شد و برای جبران این مقدار ضرر ممکن است دست به تصمیم‌های احمقانه‌ای بزنید!

اگر این معامله با سود همراه شود، طمع به سراغ شما می‌آید و در آن لحظه تصمیم می‌گیرید به همین روند ادامه دهید و سود بیشتری به دست آورید. در چنین شرایطی نه تنها سود معاملات قبل را از دست می‌دهید، بلکه در نهایت روز معاملاتی خود را با برآیند منفی به پایان می‌رسانید!

بنابراین بیایید این باور را در خود تقویت کنیم که وظیفه اصلی ما در بازار پیش‌بینی درست قیمت نیست. بلکه وظیفه اصلی‌مان «مدیریت سرمایه» است. باید به آن میزان از خود کنترلی برسیم که صدای احساس خشم یا احساس طمع در وجود ما از صدای قوانین معاملاتی‌مان بالاتر نرود!

بخوانید  چرا قیمت بیت‌کوین صعودی شد؟
سلب مسئولیت در محتوای پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – 27 شهریور

منبع ompfinex

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2616276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها