تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۰ مهر

  • کد خبر : 2621579
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
لورس :پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۰ مهر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در چهل و پنجمین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس با پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۰ مهر، بررسی وضعیت کلی بازار کریپتو در اولین روز از هفته جدید، معرفی واچ لیست هفتگی، بررسی مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌ها در هفته جاری، معرفی جدیدترین قابلیت صرافی او ام پی فینکس و نکته معاملاتی هفته در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه شما هستیم.
نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۱۰ مهر طبق روال همیشه در هفته نامه‌های او ام پی فینکس، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۰ مهر» را به بررسی شرایط کلی مارکت کریپتو در اولین روز هفته یعنی دوشنبه ۱۰ مهر اختصاص می‌دهیم.
بیت‌کوین از پنج شنبه گذشته ششم مهر ماه یک روند بازیابی قیمتی را در پیش گرفته و در این لحظه پس از رشد ۷.۵ درصدی خود را به ۲۸۴۵۰ دلار رسانده است. در مسیر رسیدن قیمت بیت کوین به ۳۰۰۰۰ دلار، محدوده ۲۸۱۴۳ دلار مهم‌ترین مقاومتی است که این رمزارز می‌بایست آن را از سر بگذراند!
رمزارز شماره یک بازار علاوه بر افزایش قیمت، افزایش دامیننس را نیز..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در چهل و پنجمین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس با پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۰ مهر، بررسی وضعیت کلی بازار کریپتو در اولین روز از هفته جدید، معرفی واچ لیست هفتگی، بررسی مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌ها در هفته جاری، معرفی جدیدترین قابلیت صرافی او ام پی فینکس و نکته معاملاتی هفته در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه شما هستیم.

نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۱۰ مهر

وضعیت کلی بازار در روز دوشنبه 10 مهر

طبق روال همیشه در هفته نامه‌های او ام پی فینکس، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۰ مهر» را به بررسی شرایط کلی مارکت کریپتو در اولین روز هفته یعنی دوشنبه ۱۰ مهر اختصاص می‌دهیم.

بیت‌کوین از پنج شنبه گذشته ششم مهر ماه یک روند بازیابی قیمتی را در پیش گرفته و در این لحظه پس از رشد ۷.۵ درصدی خود را به ۲۸۴۵۰ دلار رسانده است. در مسیر رسیدن قیمت بیت کوین به ۳۰۰۰۰ دلار، محدوده ۲۸۱۴۳ دلار مهم‌ترین مقاومتی است که این رمزارز می‌بایست آن را از سر بگذراند!

رمزارز شماره یک بازار علاوه بر افزایش قیمت، افزایش دامیننس را نیز طی چند روز گذشته به خود دیده و سهم خود را از کل معاملات افزایش داده است!

به دنبال بیت‌کوین، ارز دیجیتال اتریوم نیز از روز پنج شنبه ۶ مهر وارد یک بازیابی قیمتی شده و تا به این لحظه با رسیدن به محدوده ۱۷۰۰ دلار، رشدی ۸ درصدی را از آن خود کرده است. افزایش قیمت اتریوم، دامیننس این رمزارز را نیز افزایش داده و به محدوده ۱۹ درصد رسانده است. این رشد قیمتی هم اکنون با مقاومت ۱۷۳۰ دلار مواجه شده و به نظر می‌رسد که در حال استقبال از کاهش شتاب حرکتی است.

پس از بیت‌کوین و اتریوم نوبت به آن رسیده که نمودار دامیننس تتر را بررسی کنیم؛ دامیننس تتر از محدوده مقاومتی ۸.۵ درصد با کاهش مواجه شده و کندل‌های قرمز رنگ قابل توجهی از خود به جای گذاشته است. همین موضوع اصلی‌ترین علت بالا رفتن قیمت‌ها در بازار بود و سهم تتر از معاملات را کاهش داد.

دامیننس تتر هم اکنون در حال نزدیک شدن به حمایت ۷.۵ درصد است. در شرایط فعلی بازار، واکنش قیمت بیت‌کوین به مقاومت ۲۸۱۴۳ دلار و واکنش دامیننس تتر به حمایت ۷.۵ درصد مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که روند ادامه رشد قیمت‌ها را تعیین می‌کنند.

با وجود اینکه قیمت‌ها رنگ و بوی صعودی به خود گرفته‌اند، اما باز هم اکثر تحلیل‌گران بر این موضوع اتفاق نظر دارند که رشد قیمت‌ها پایدار نخواهد بود و دامیننس تتر با افزایش از حمایت ۷.۵ درصد، منجر به شکل‌گیری یک روند نزولی جدید در مارکت خواهد شد.

این روند بازیابی قیمتی در اولین روز هفته (دوشنبه ۱۰ مهر) نیز ادامه پیدا کرد. در این میان رمزارزهای سولانا (SOL)، رندر توکن (RNDR) و آپتیمیزم (OP) بیشترین افزایش قیمت را در اولین روز هفته از آن خود کردند. از سوی دیگر رمزارزهای میکر (MKR)، چین لینک (LINK) و جی ام ایکس (GMX) از روند بازار پیروی نکردند و در اولین روز از هفته جاری با نوسان‌های منفی همراه شدند.

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۰ مهر

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – 10 مهر

دومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۰ مهر» را به معرفی واچ لیست هفتگی ارز دیجیتال اختصاص می‌دهیم. با توجه به عملکرد مثبت بیت‌کوین طی چند روز گذشته، خریداران تلاش خواهند کرد که در ماه اکتبر (مهر – آبان) در تثبیت رشدهای قیمتی ایفای نقش کنند. از سوی دیگر بررسی‌های صورت گرفته در تاریخچه قیمت بیت‌کوین، ماه اکتبر را به عنوان یک ماه سبز برای این رمزارز معرفی می‌کند!

علت نیز در آن است که طی ۱۰ سال اخیر یعنی از سال ۲۰۱۳ تا سال ۲۰۲۳، بیت‌کوین تنها در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ بوده که در ماه اکتبر عملکرد منفی از خود به جا گذاشته و به همین علت است که در میان اهالی جامعه کریپتو ماه اکتبر اصطلاحا آپتوبر (ترکیب October و Up) نامیده می‌شود!

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که وجود چنین دیتای تاریخی لزوما منجر به یک عملکرد مثبت قطعی در بازار نخواهد شد. بلکه این نوع آمارها صرفا می‌توانند در تعیین استراتژی معاملاتی تریدرها در بازه‌های زمانی کوتاه مدت و میان مدت تا حدودی مفید واقع شوند.

شرایط کلی بازار می‌گوید که افزایش قیمت بیت‌کوین طی روزهای اخیر، بازار برخی آلت‌کوین‌ها را نیز حسابی داغ کرده و آن‌ها را به محدوده‌های مقاومتی خود نزدیک کرده است. با شکست این مقاومت‌ها در قیمت ارزهای دیجیتال، پتانسیل‌هایی برای تغییر روند در بازار به وجود خواهد آمد.

در پنجاه و چهارمین سری از واچ لیست هفتگی او ام پی فینکس، رمزارزهایی را مورد بررسی قرار داده‌ایم که در صورت شکست محدوده مقاومتی ۲۸۰۰۰ دلار در بیت‌کوین، نوسان‌های مثبت قابل توجهی را به خود خواهند دید.

در ادامه می‌توانید برای مشاهده تحلیل تکنیکال بیت‌کوین (BTC)، میکر (MKR) و آوه (AAVE) در تایم فریم‌‌های روزانه و چهار ساعته به مطلب واچ لیست هفتگی ۱۰ مهر مراجعه کنید.

قابلیت سفارش‌گذاری به روش OCO به او ام پی فینکس اضافه شد

سفارش OCO در صرافی او ام پی فینکس

در سومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۰ مهر» نوبت به آن رسیده تا قابلیت جدید پلتفرم او ام پی فینکس را به شما معرفی کنیم.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به نوسان‌گیری از قیمت‌ها علاقه‌ دارید، می‌بایست پای خود را از خرید و فروش‌های عادی فراتر بگذارید و از ابزارهای پیشرفته‌تری برای معامله‌ کردن استفاده کنید! سفارش OCO یکی از این ابزارهاست.

کلمه OCO مخفف عبارت One Cancels The Other Order بوده و ترکیبی از دو سفارش «لیمیت» و «استاپ لیمیت» است. نحوه عملکرد سفارش OCO به این صورت است که در صورت فعال شدن هر یک از دو سفارش لیمیت یا استاپ لیمیت، دیگری لغو می‌گردد.

این سبک سفارش‌گذاری به شما کمک می‌کند تا بتوانید هم در قیمتی بالاتر از قیمت فعلی و هم در قیمتی پایین‌تر از قیمت فعلی، سفارش خرید یا فروش مورد نظرتان را ثبت کرده و از این طریق نقاط ورود یا خروج از معاملات را مطابق با تحلیل و استراتژی شخص‌تان به خوبی مدیریت کنید.

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۰ مهر

سفارش OCO به تازگی به صرافی او ام پی فینکس اضافه شده و با ورود به صفحه «معامله» می‌توانید به راحتی سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید. برای آموزش کامل این سبک اردرگذاری نیز می‌توانید به مطلب نحوه ثبت سفارش OCO در صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس مراجعه کنید.

نکته معاملاتی هفته – ۱۰ مهر

نکته معاملاتی هفته - 10 مهر

به رسم همیشه در هفته‌ نامه‌های ارز دیجیتال وبلاگ او ام پی فینکس، مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۰ مهر» را با ارائه یک نکته معاملاتی مربوط به روانشناسی ترید به پایان می‌رسانیم.

امروز می‌خواهیم یک قانون معامله‌گری را به شما یادآور شویم:

«خودتان را طوری آموزش دهید که همه چیز خارج از سیستم‌ معاملاتی‌تان را نادیده بگیرد.»

سیستم معاملاتی شما می‌بایست شامل قوانین مشخصی در زمینه نقاط ورود و خروج از معامله و مدیریت سرمایه باشد. پس از مشخص کردن این سیستم، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تحت هر شرایطی و بدون هیچ مورد استثنایی نسبت به آن کاملا پای‌بند باشید.

یادتان باشد که تریدر شدن و معامله‌گری یک سبک زندگی است نه فقط یک شغل برای پول درآوردن؛ اصلی‌ترین ویژگی این سبک زندگی نیز فقط نظم و نظم و نظم است. شما با منظم بودن و استمرار داشتن است که به یک معامله‌گر سودده تبدیل خواهید شد نه با دیدن دوره‌ها و آموزش‌های متعدد.

اگر سیستم معاملاتی شما شرط ورود به معامله خرید را پولبک به مقاومت بریک شده تعیین کرده، دیگر حق ندارید با دیدن یک اسپایک صعودی در زمان خبر، به طور کاملا بی مهابا وارد معامله خرید شوید؛ مگر آن که برای ترید در زمان خبر هم استراتژی و سیستم معاملاتی اختصاصی داشته باشید!

منظم بودن در دنیای معامله‌گری به این معناست که برای فعالیت‌های خود چارچوب تعریف کنید. اگر تریدر روزانه هستید، باید برای نشستن پای چارت بازه زمانی مشخصی داشته باشید، نه این که هر زمان بیکار شدید و در حال گشت و گذار در اینترنت بودید سری هم به چارت بزنید و معامله کنید!

منظم بودن در ترید به این معناست که شما تنها و تنها بر اساس ستاپ‌‌های معاملاتی مورد نظرتان وارد پوزیشن می‌شوید، ستاپ‌ها و استراتژی‌هایی که قبلا از آن‌‌ها بک تست گرفته‌اید!

همیشه به خاطر داشته باشید که اگر خودتان با برنامه‌ریزی و چیدن استراتژی، جلوی افسار گسیخته بودنتان در مارکت را نگیرید، بازار با لیکویید کردن معاملاتتان این وظیفه را بر عهده خواهد گرفت!

سلب مسئولیت در خودتان را طوری آموزش دهید که همه چیز خارج از سیستم‌تان را نادیده بگیرد.

منبع ompfinex

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621579

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها