تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :پیش بینی قیمت بیت کوین در صورت تایید ETF بیت کوین 

  • کد خبر : 2607910
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
لورس :پیش بینی قیمت بیت کوین در صورت تایید ETF بیت کوین 
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پیش بینی قیمت بیت کوین در صورت تایید ETF بیت کوین به گزارش زوم ارز، متخصصان صنعت در اکوسیستم بازار کریپتو به ابراز خوش بینی در مورد تایید ETF بیت کوین نقطه ای ادامه می دهند. علاوه بر این، حکم برجسته در دعوی حقوقی Grayscale می تواند به عنوان یک سابقه قانونی و نظارتی برای تایید ETF نقطه ای در ایالات متحده عمل کند.
پیش از این، CoinGape گزارش داد که تحلیلگران JP Morgan معتقدند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مجبور خواهد شد پیشنهاد تصویب ETF بیت کوین در مقیاس خاکستری را به یک ETF نقطه ای با این حال، باید دید کدام شرکت از میان شرکت‌هایی مانند Blackrock، Ark Invest، Fidelity Bitwise پرونده ETF را دریافت می‌کند.
موج تازه سرمایه گذاری بیت کوین خودی‌های جامعه کریپتو معتقدند که تأیید ETF می‌تواند موج جدیدی از سرمایه‌ها را به بازار دارایی‌های دیجیتال وارد کند. لارک دیویس، سرمایه‌گذار بیت‌کوین، می‌گوید که تخمین زده می‌شود که بین ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار پول نقد می‌توان در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرد، زمانی که ETF تایید شد. برای یک چشم انداز، این مقدار می تواند حدود ۵۰٪ از کل بیت کوین مو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پیش بینی قیمت بیت کوین در صورت تایید ETF بیت کوین

به گزارش زوم ارز، متخصصان صنعت در اکوسیستم بازار کریپتو به ابراز خوش بینی در مورد تایید ETF بیت کوین نقطه ای ادامه می دهند. علاوه بر این، حکم برجسته در دعوی حقوقی Grayscale می تواند به عنوان یک سابقه قانونی و نظارتی برای تایید ETF نقطه ای در ایالات متحده عمل کند.

پیش از این، CoinGape گزارش داد که تحلیلگران JP Morgan معتقدند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مجبور خواهد شد پیشنهاد تصویب ETF بیت کوین در مقیاس خاکستری را به یک ETF نقطه ای با این حال، باید دید کدام شرکت از میان شرکت‌هایی مانند Blackrock، Ark Invest، Fidelity Bitwise پرونده ETF را دریافت می‌کند.

بخوانید  معرفی تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن

موج تازه سرمایه گذاری بیت کوین

خودی‌های جامعه کریپتو معتقدند که تأیید ETF می‌تواند موج جدیدی از سرمایه‌ها را به بازار دارایی‌های دیجیتال وارد کند. لارک دیویس، سرمایه‌گذار بیت‌کوین، می‌گوید که تخمین زده می‌شود که بین ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار پول نقد می‌توان در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرد، زمانی که ETF تایید شد. برای یک چشم انداز، این مقدار می تواند حدود ۵۰٪ از کل بیت کوین موجود در صرافی های ارز دیجیتال در حال حاضر ارزش داشته باشد.

“برآوردها حاکی از آن است که یک ETF بیت کوین می تواند ۲۰ تا ۳۰ میلیارد پول نقد تازه وارد بیت کوین کند. با این کار حدود نیمی از سکه‌ها در صرافی‌ها با قیمت‌های فعلی خریداری می‌شود.»

مفهوم ETFهایی که توسط دارایی‌های غیردولتی پشتیبانی می‌شوند از لحاظ تاریخی در ایالات متحده به خوبی عمل کرده است. به عنوان مثال، راه اندازی SPDR Gold Trust ETF (GLD)، یک صندوق قابل معامله در بورس با پشتوانه طلا در نوامبر ۲۰۰۴ موفقیت آمیز بود. پس از راه اندازی اولین ETF با پشتوانه طلا، ارزش طلا در طول سال ها به طور پیوسته افزایش یافت. آیا قیمت بیت کوین پس از تایید ETF بیت کوین روند مشابهی را تکرار می کند؟

بخوانید  بلاکچین سولانا، معرفی و آشنایی با شبکه بلاکچینی Solana

پیش بینی قیمت بیت کوین

بر اساس ارقام تخمین زده شده، تزریق تازه می تواند حداقل باعث افزایش ۵۰ درصدی بیت کوین نسبت به محدوده فعلی شود. مایکل سیلر، بنیانگذار MicroStrategy و حامی بیت کوین، همچنان به این دارایی ایمان دارد زیرا این شرکت خرید بیشتر بیت کوین را پیش بینی می کند و موقعیت خود را به عنوان بزرگترین دارنده بیت کوین سازمانی تقویت می کند.

منبع: coingape.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها