تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :پیش بینی قیمت بیت کوین: چه بلایی سر بیت کوین در ماه سپتامبر می‌آید؟

  • کد خبر : 2606421
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
لورس :پیش بینی قیمت بیت کوین: چه بلایی سر بیت کوین در ماه سپتامبر می‌آید؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهماه اوت، ماه چالش‌برانگیزی برای بیت کوین بود که با ترس، عدم قطعیت و شک (FUD) و همچنین احساسات منفی نمایان گشت و منجر به کاهش ۱۰ درصدی ارزش این ارز دیجیتال در ۳۰ روز گذشته شد. در حالی که برخی معیارها یک چشم‌انداز صعودی را در بیت کوین نشان می‌دهند، شاخص‌های کلی بازار برای این رمزارز با شروع سپتامبر نزولی باقی ماندند.
علی‌رغم احساس نزولی، بیت کوین از نظر آدرس‌های فعال روزانه، با نزدیک به ۹۵۷۰۰۰ آدرس منحصربه‌فرد که به صورت روزانه در شبکه BTC تعامل دارند، علامت مثبت را حفظ کرد. این استفاده بالا با توجه به اصلاحات چندگانه قیمت در طول ماه، قابل توجه بود.یکی از معیارهای جالب توجه، فعالیت کیف پول نهنگ‌ها و کوسه‌ها است که بین ۱۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین در خود نگهداری می‌کنند. در دو هفته آخر ماه اوت، این دارندگان بزرگ، ۲۶۲۹۹ بیت کوین اضافی به ارزش ۶۸۷ میلیون دلار را به کیف پول خود واریز کردند.با شروع ماه سپتامبر، نمودار قیمت بیت کوین با کاهش بیش از ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به تقریباً ۲۶۰۲۰٫۸۵ دلار رسید و با ارزش بازار بیش از ۵۰۶ میلیارد دلاری همراه شد. با وجود این چالش‌ها، چند معی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ماه اوت، ماه چالش‌برانگیزی برای بیت کوین بود که با ترس، عدم قطعیت و شک (FUD) و همچنین احساسات منفی نمایان گشت و منجر به کاهش ۱۰ درصدی ارزش این ارز دیجیتال در ۳۰ روز گذشته شد. در حالی که برخی معیارها یک چشم‌انداز صعودی را در بیت کوین نشان می‌دهند، شاخص‌های کلی بازار برای این رمزارز با شروع سپتامبر نزولی باقی ماندند.

علی‌رغم احساس نزولی، بیت کوین از نظر آدرس‌های فعال روزانه، با نزدیک به ۹۵۷۰۰۰ آدرس منحصربه‌فرد که به صورت روزانه در شبکه BTC تعامل دارند، علامت مثبت را حفظ کرد. این استفاده بالا با توجه به اصلاحات چندگانه قیمت در طول ماه، قابل توجه بود.Bitcoin-in-Augustیکی از معیارهای جالب توجه، فعالیت کیف پول نهنگ‌ها و کوسه‌ها است که بین ۱۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین در خود نگهداری می‌کنند. در دو هفته آخر ماه اوت، این دارندگان بزرگ، ۲۶۲۹۹ بیت کوین اضافی به ارزش ۶۸۷ میلیون دلار را به کیف پول خود واریز کردند.Bitcoin-in-Augustبا شروع ماه سپتامبر، نمودار قیمت بیت کوین با کاهش بیش از ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به تقریباً ۲۶۰۲۰٫۸۵ دلار رسید و با ارزش بازار بیش از ۵۰۶ میلیارد دلاری همراه شد. با وجود این چالش‌ها، چند معیار صعودی ظاهر شده است. ذخایر بیت کوین در صرافی‌ها رو به کاهش بوده، که نشان‌دهنده کاهش فشار فروش است.

بخوانید  پنج میلیاردر جوان، 12.3 میلیارد دلار ثروت در اختیار دارند. آنها چه کسانی هستند؟

با این حال، هنگام بررسی نمودار روزانه بیت کوین، نگرانی‌هایی به وجود می‌آید. شاخص قدرت نسبی (RSI) پایین‌تر از سطح خنثی باقی ماند که احتمال ادامه روند فعلی قیمت را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، شاخص میانگین متحرک واگرایی-همگرایی (MACD) یک متقاطع نزولی را نشان داد، در حالی که شاخص حجم در تعادل (OBV) در سطوح پایین باقی ماند؛ که هر دو به نفع فروشندگان بودند.

با شروع ماه سپتامبر، بازار ارزهای دیجیتال در وضعیت عدم اطمینان قرار دارد و هم علائم صعودی و هم علائم نزولی برای تسلط به روند قیمت رقابت می‌کنند. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید این معیارها و پویایی بازار را به دقت زیر نظر داشته باشند تا نوسانات جاری در فضای ارزهای دیجیتال را مهار کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پیش بینی قیمت بیت کوین: چه بلایی سر بیت کوین در ماه سپتامبر می‌آید؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

بخوانید  تعرفه برق ماینرها ۱۰ برابر سایر صنایع؛ وزارت نیرو متوجه اشتباه شده است
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2606421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها