تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال پولکادات تا سال ۲۰۳۰

  • کد خبر : 2612449
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۰۳
لورس :پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال پولکادات تا سال ۲۰۳۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بازار جذاب کریپتو کارنسی دارای تعداد زیادی رمزارز و شبکه ‌بلاک‌چین مرتبط با آن‌هاست و تریدرها همواره به دنبال خرید مناسب‌ترین ارز دیجیتال، برای کسب سود بیشتر هستند.
رمزارز polcadot، یکی از ارزهای دیجیتال نوظهور است و اغلب کارشناسان، آینده پولکادات را مثبت ارزیابی می‌کنند. polcadot می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب، برای سرمایه‌گذاری در بازار غیرقابل پیش‌بینی رمزارزها باشد.
ما در این مقاله، درمورد فناوری استفاده‌شده در رمزارز پولکادات، تاریخچه و عوامل موثر بر قیمت این رمزارز صحبت خواهیم کرد و برخی از معتبرترین پیش‌بینی‌ها درباره آینده این ارز دیجیتال را بیان خواهیم کرد.
تاریخچه پولکادات گاوین وود یکی از بنیان‌گذاران اتریوم بعد از مشاهده معایب بلاک‌چین Ethereume 2.0 تصمیم به راه‌اندازی شبکه پولکادات کرد.
ارز اختصاصی یا اصطلاحا توکن این شبکه بلاک‌چین، با نام دات یا به صورت اختصار DOT شناخته می‌شود. این ارز متعلق به شبکه اصلی بستر پولکادات یعنی relay chain است.
polcadot در حال حاضر، جزء ۲۰ رمزارز محبوب در بازار کریپتو کارنسی است که سهمی حدود ۰.۵ درصد از کل این بازار رمزارزها را در اختیار..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بازار جذاب کریپتو کارنسی دارای تعداد زیادی رمزارز و شبکه ‌بلاک‌چین مرتبط با آن‌هاست و تریدرها همواره به دنبال خرید مناسب‌ترین ارز دیجیتال، برای کسب سود بیشتر هستند.

رمزارز polcadot، یکی از ارزهای دیجیتال نوظهور است و اغلب کارشناسان، آینده پولکادات را مثبت ارزیابی می‌کنند. polcadot می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب، برای سرمایه‌گذاری در بازار غیرقابل پیش‌بینی رمزارزها باشد.

بخوانید  دستورالعمل وزارت نیرو و قیمت برق استخراج ارزهای دیجیتال مشخص شد

ما در این مقاله، درمورد فناوری استفاده‌شده در رمزارز پولکادات، تاریخچه و عوامل موثر بر قیمت این رمزارز صحبت خواهیم کرد و برخی از معتبرترین پیش‌بینی‌ها درباره آینده این ارز دیجیتال را بیان خواهیم کرد.

تاریخچه پولکادات

گاوین وود یکی از بنیان‌گذاران اتریوم بعد از مشاهده معایب بلاک‌چین Ethereume 2.0 تصمیم به راه‌اندازی شبکه پولکادات کرد.

ارز اختصاصی یا اصطلاحا توکن این شبکه بلاک‌چین، با نام دات یا به صورت اختصار DOT شناخته می‌شود. این ارز متعلق به شبکه اصلی بستر پولکادات یعنی relay chain است.

polcadot در حال حاضر، جزء ۲۰ رمزارز محبوب در بازار کریپتو کارنسی است که سهمی حدود ۰.۵ درصد از کل این بازار رمزارزها را در اختیار دارد. در چند سال اخیر این رمزارز نوسانات شدیدی را تجربه کرده است، به‌طوری که در تاریخ ۱۹ آگوست ۲۰۲۰ ارزش هر پولکادات ۲.۲۷ دلار آمریکا بود و هم‌زمان با اوج گیری بازار کریپتو کارنسی در سال ۲۰۲۱، در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۱ ارزش این رمزارز به رکورد عجیب ۵۵ دلار رسید.

بعد از ثبت رکورد ۵۵ دلار در سال ۲۰۲۱، این رمزارز دچار یک ریزش شدید شد؛ به‌طوری که حدود ۹۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و تا آگوست ، ارزش polcadot به ۴.۹۹ دلار رسیده است.

بخوانید  ارزهای گیفتو، تتر یورو و 4 ارز دیجیتال دیگر در آبان‌تتر لیست شدند

تصویر زیر نمودار ارزش polcadot بر حسب دلار را نشان می‌دهد و همان‌طور که مشاهده می‌‌کنید این رمزارز نوسانات شدیدی را در چند سال اخیر تجربه کرده‌است:

برای اطلاع از قیمت روز این رمزارز، می‌توانید به بخش قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال پولکادات در سایت صرافی راستین مراجعه کنید.

پیش‌بینی آینده پولکادات

بسیاری از کارشناسان بازار کریپتو کارنسی، آینده پولکادات را روشن بیان می‌کنند. با این حال درمورد میزان صعود یا حتی نزول قیمت آینده dot، نظرات متفاوتی وجود دارد.

به‌عنوان مثال سایت cryptopolitan مطابق نمودار تصویر زیر، روند صعودی را برای آینده رمزارز پولکادات پیش‌بینی‌ کرده و از احتمال بالا رفتن قیمت این کریپتو کارنسی تا سال ۲۰۳۰، از رقم ۱۰۰ دلار هم صحبت می‌کند.

در این بخش برخی پیش‌بینی‌ها در مورد آینده ارز دیجیتال پولکادات تا سال ۲۰۳۰ را به‌صورت مجزا بیان می‌کنیم.

پیش‌بینی قیمت پولکادات تا پایان سال ۲۰۲۳

بسیاری از کارشناسان از روند صعودی رمزارز dot تا پایان سال ۲۰۲۳ صحبت ‌می‌کنند که برخی از معتبرترین این پیش‌بینی‌ها شامل موارد زیر است:

  • طبق نظر کارشناسان سایت coin price forecast، ارزش توکن dot در پایان سال ۲۰۲۳ به حدود ۳۶.۷۸ دلار می‌رسد.
  • سایت معتبر cryptonewsz قیمت ارزش توکن dot را در پایان سال ۲۰۲۳ بین ۴.۶۸ تا ۱۱.۳۷ دلار پیش‌بینی می‌کند.
  • تحلیل‌گران سایت trading education در پایان سال ۲۰۲۳، حداکثر قیمت این ارز دیجیتالی را ۵۳.۱۵ و حداقل آن را ۱۳.۳ دلار برآورد می‌کنند.
  • سایت coinarbitragebot، قیمت این ارز دیجیتالی را در پایان سال ۲۰۲۳ حدود ۳۸ دلار تخمین می‌زند.
بخوانید  چه خبر از نوسانات بیت کوین؟ تا پایان این هفته حواسمان به چه اخباری باشد؟

نمودار پیش بینی قیمت پولکادات 2023

پیش‌بینی قیمت پولکادات تا پایان سال ۲۰۲۴

اغلب سایت‌های معتبر و کارشناسان خبره بازار کریپتو کارنسی از ادامه روند مثبت رمزارز dot در سال ۲۰۲۴ صحبت می‌کنند که برخی از معتبرترین این پیش‌بینی‌ها شامل موارد زیر است:

  • سایت cryptonewsz برای این رمزارز در پایان سال ۲۰۲۴ محدود قیمتی بین ۹.۳۶ تا ۱۳.۴۸ دلار را پیش‌بینی می‌کند.
  • سایت trading education قیمت این رمزارز را در سال ۲۰۲۴ بین ۴۰.۱۱ تا ۸۹.۰۴ دلار برآورد می‌کند.

پیش‌بینی قیمت پولکادات تا پایان سال ۲۰۲۵

برای سال ۲۰۲۵ تحلیل‌گران دو سایت معتبر cryptonewsz و trading education برآوردهای زیر را برای آینده پولکادات بیان می‌کنند:
سایت cryptonewsz محدوده قیمتی ۱۱.۶۶ تا ۱۶.۷۸ دلار را بیان می‌کند.

سایت trading education برآورد بسیار خوش‌بینانه‌ای را بیان می‌کند و قیمت رمزارز dot را در پایان سال ۲۰۲۵ بین ۹۸.۰۵ تا ۱۹۰.۵۶ دلار برآورد می‌کند.

نمودار پیش بینی قیمت پولکادات تا 2030

پیش‌بینی قیمت polcadot تا پایان سال ۲۰۲۶

برای سال ۲۰۲۶ اغلب سایت‌ها از ادامه روند صعودی قیمت ارز دیجیتالی dot صحبت می‌کنند که دو مورد از معتبرترین این تحلیل‌ها شامل موارد زیر است:
سایت cryptonewsz قیمت این رمزارز را بین ۱۵.۰۶ تا ۲۱.۶۸ دلار تخمین می‌زند.

بخوانید  تحلیل روزانه اتریوم ETH (آخرین آپدیت ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)

بر اساس تحلیل سایت trading education، ارز دیجیتال polcodat در این سال به رکورد قیمتی ۲۷۲.۳۲ دلار خواهد رسید و مقدار مینیموم این رمزارز هم ۱۲۲.۶۳ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت پولکادات تا پایان سال ۲۰۲۷

برای آینده پولکادات در سال ۲۰۲۷ هم تحلیل‌های مثبتی بیان می‌شود که برخی از معتبرترین این پیش‌بینی‌ها شامل موارد زیر است:
سایت معتبر cryptonewsz، قیمت ارز dot را در سال ۲۰۲۷ بین ۱۹.۳۱ تا ۲۷.۸۰ دلار بیان می‌کنند.

سایت trading education ادامه در ادامه تحلیل‌های بسیار خوش‌بینانه خود برای رمزارز dot، قیمت آن را در سال ۲۰۲۷ بین ۲۸۸.۱۹ تا ۳۵۵.۱۸ دلار برآورد می‌کند.

قیمت پولکادات در 2027

پیش‌بینی قیمت polcadot تا پایان سال ۲۰۲۸

پیش بینی قیمت پولکادات در سال ۲۰۲۸، حکایت از ادامه روند صعودی قیمت این کریپتو کارنسی دارد:

  • سایت cryptonewsz در سال ۲۰۲۸ قیمت ارز dot را، بین ۲۴.۹۲ تا ۳۵.۸۸ دلار تخمین می‌زند.
  • سایت trading educationپیش‌بینی می‌کند قیمت این کریپتو کارنسی در سال ۲۰۲۸ به‌طور میانگین ۳۷۵.۸۲ دلار باشد و این سال را با محدوده قیمتی ۳۰۲.۹۳ تا ۴۰۳.۴۹ سپری کند.
بخوانید  چین لینک بلاکچین را به TradFi متصل می‌کند

پیش‌بینی قیمت پولکادات تا پایان سال ۲۰۲۹

بر اساس تحلیل‌ها، قیمت کریپتو کارنسی dot در سال ۲۰۲۹ هم صعودی خواهد بود که دو مورد از معتبرترین این تحلیل‌ها موارد زیر هستند:

  • بر اساس تحلیل سایت cryptonewsz، قیمت این رمزارز بین ۳۲.۴۸ تا ۴۶.۷۵ دلار خواهد بود.
  • بر اساس نظر کارشناسان سایت trading education، قیمت این رمزارز در سال ۲۰۲۹ به طور میانگین ۴۲۰.۵۶ دلار خواهد بود و محدوده قیمتی آن هم بین ۳۶۵.۷۱ تا ۴۶۴.۷۹ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت پولکادات تا پایان سال ۲۰۳۰

اغلب کارشناسان بازار کریپتو کارنسی، ادامه روند رو‌‌به‌رشد آینده پولکادات را برای سال ۲۰۳۰ برآورد می‌کنند که دو مورد از این پیش‌بینی‌ها موارد زیر هستند:
بر اساس تحلیل کارشناسان سایت cryptonewsz، قیمت این رمزارز در سال ۲۰۳۰ بین ۴۱.۴۸ تا ۵۹.۵۷ دلار خواهد بود.

سایت trading education، از عبور قیمت ارز polcadot از ۵۰۰ دلار در سال ۲۰۳۰ صحبت می‌کند. این سایت برآورد می‌کند که قیمت این رمزارز در این سال، به طور میانگین ۴۷۰.۵۰ دلار و در محدوده قیمتی بین ۴۵۸.۳۳ تا ۵۱۵.۸۰ باشد و حتی از احتمال پیشی گرفتن قیمت این رمزارز، از اتریوم در این سال صحبت می‌کند.

بخوانید  احتمال افزایش قیمت بیت کوین طی چند روز آینده

پیش بینی قیمت پولکادات در 10 سال آینده

فناوری استفاده شده در شبکه پولکادات

در شبکه بلاک‌چین polcadot، با استفاده از مفهوم زنجیره اصلی یا اصطلاحا relay chain، شبکه‌های مختلف بلاک‌چین که در اصطلاح به آن‌ها parachain می‌گویند، به یکدیگر متصل می‌شوند.

با استفاده از این فناوری جدید، امکان اتصال شبکه پولکادات به سایر بسترهای بلاک‌چین مثل بیت‌کوین و اتریوم فراهم شده‌است.

عوامل موثر بر قیمت پولکادات

برای پیش بینی ارز پولکادات، ابتدا باید عوامل موثر بر قیمت این ارز دیجیتالی را شناسایی کنیم سپس بر اساس همین فاکتورها، اقدام به تحلیل قیمت این رمزارز در آینده کنیم.

اغلب عواملی که بر آینده پولکادات و قیمت این رمزارز موثر هستند، در آینده سایر رمزارزها هم تاثیرگذار هستند که از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان حجم معاملات

حجم معاملات و تعداد کیف پول‌های فعال در شبکه این ارز دیجیتال نوظهور، یکی از عوامل مهم اثرگذار بر قیمت آینده پولکادات است.
هر چه حجم معاملات polcadot و تعداد کیف پول‌های شبکه بلاک‌چین این رمزارز بیشتر باشد، اعتماد تریدرها به این ارز دیجیتال بیشتر می‌شود و تقاضا و قیمت آن هم افزایش می‌یابد.

بخوانید  کارمزد نیم میلیون دلاری برای یک تراکنش بیت کوین! 

میزان عرضه و تقاضای رمزارز dot

یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده در قیمت ارزهای دیجیتالی میزان تقاضا و عرضه هر رمزارز است.
هر چه میزان تقاضا برای خرید یک ارز دیجیتالی بیشتر شود، قاعدتا قیمت آن هم افزایش خواهد یافت.

هزینه استخراج رمزارز

هزینه استخراج یا اصطلاحا ماین ارز دیجیتال، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن است. هرچه هزینه استخراج رمزارز بیشتر باشد، برای به‌صرفه بودن استخراج آن کریپتو کارنسی، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

به علاوه، اگر هزینه ماین یک رمزارز زیاد باشد، قطعا میزان عرضه آن به بازار کمتر خواهد بود و همین موضوع می‌تواند باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال مورد نظر شود.

اخبار پیرامون رمزارز dot

اخباری که در رسانه‌ها پیرامون هر رمزارز وجود دارد، نقش مهمی در تصمیم‌گیری تریدرها در خرید یا فروش یک ارز دیجیتال دارد، در واقع، همین اخبار، بخشی از تحلیل فاندامنتال تریدرها هستند.

اگر اخبار مثبتی پیرامون پولکادات در رسانه‌ها منتشر شود، قطعا میزان تقاضا برای خرید این ارز دیجیتال بیشتر شده و در نتیجه قیمت آن افزایش خواهد یافت.

بخوانید  جهش بزرگ بعدی برای استیکینگ مایع اتریوم

رقابت با سایر ارزهای دیجیتالی

بازار جذاب و پرنوسان کریپتو کارنسی شامل طیف زیادی از رمزارزها است و تریدرها همواره به دنبال خرید بهترین ارز دیجیتالی برای کسب سود بیشتر در این بازار هستند.

در این بازار، هر رمزارزی که بتواند امکانات و مزیت‌های بیشتری در رقابت با سایر ارزهای دیجیتالی، ارائه دهد، می‌تواند تریدرها بیشتری را جذب خود کرده و آینده بهتری داشته باشد.

اساس ایجاد polcadot و اتریوم مشابه هم است و به همین دلیل، اتریوم یکی از اصلی‌ترین رقبای این رمزارز در بازار کریپتو کارنسی است و این رقابت، یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر آینده پولکادات است.

امنیت بستر معاملاتی ارز دیجیتالی

امنیت شبکه بلاک‌چین تاثیر زیادی بر اعتماد مردم به آن بستر و خرید رمزارز آن شبکه بلاک‌چین دارد.

شبکه polcadot از جمله بسترها امن معاملاتی در بازار کریپتو کارنسی است و همین موضوع باعث اطمینان تریدرها برای خرید ارز دیجیتال dot می‌شود.

اظهارات افراد تاثیرگذار

اظهاراتی که افراد تاثیرگذار در مورد رمزارزها انجام می‌دهند، تاثیر عجیبی بر قیمت‌ها، در بازار کریپتو کارنسی می‌گذارد.

بخوانید  لیست‌شدن رمز ارز منتل (MNT) در صرافی پینگی

برخی از تریدرها، بر اساس همین اظهار نظرها درمورد خرید یا فروش در بازار کریپتو کارنسی تصمیم‌گیری می‌کنند و همین موضوع میزان تقاضا و در نتیجه قیمت رمزارزها را تغییر می‌دهد.

به عنوان مثال، صحبت‌های ایلان ماسک درمورد دوج کوین، تاثیر زیادی بر قیمت آن داشت و تقاضا برای خرید دوج کوین را به‌طرز چشمگیری افزایش داد.

نوسانات قیمت بیت‌کوین

بیت‌کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال شناخته‌شده در بازار کریپتو کارنسی، سهم بالایی از کل این بازار را در اختیار دارد.

نوسانات قیمت بیت‌کوین به طور مستقیم بر قیمت سایر رمزارزها از جمله پولکادات هم تاثیرگذار است و با افزایش ارزش بیت‌کوین، احتمال افزایش قیمت پولکادات هم بیشتر می‌شود.

خرید پولکادات در صرافی راستین

polcadot یکی از شبکه‌های نوظهور در بازار کریپتو کارنسی است که بسیاری از کارشناسان آینده روشنی را برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

ارز پولکادات را می‌توانید در صرافی راستین خریدوفروش کنید. در راستین، تنها برای برداشت‌های ریالی و ارز دیجیتال، هزینۀ شبکۀ بانکی یا بلاک‌چین برداشت می‌شود و کارمزد در معاملات میکری صفر و معاملات تیکری ۰٫۲ درصد است.

بخوانید  کارمزد نیم میلیون دلاری برای یک تراکنش بیت کوین! 

همیشه می‌توانید قیمت‌های روز و لحظه‌ای ارزهای عرضه‌شده در صرافی راستین را مشاهده کنید و در زمان مناسب برای خرید اقدام کنید. همچنین مستندات API برای معاملۀ هرچه آسان‌تر، برای شما فراهم شده است.

The post پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال پولکادات تا سال ۲۰۳۰ appeared first on وبلاگ آموزشی صرافی راستین.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها