تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :پیش بینی ها خبر از رالی دوج کوین می دهند!

  • کد خبر : 2630002
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
لورس :پیش بینی ها خبر از رالی دوج کوین می دهند!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » پیش بینی ها خبر از رالی دوج کوین می دهند! پیش بینی ها خبر از رالی دوج کوین می دهند! ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، Ali، معتقد است که قیمت دوج کوین می تواند به زودی افزایش یابد. به نقل از کوین ادیشن، در حال حاضر قیمت دوج بین دو دیوار عرضه مهم قرار می گیرد و پشتیبانی از مقاومت بالاتری دارد. اگر DOGE از دیوار مقاومتی ۰.۰۷۶ دلار عبور کند، می تواند ۰.۰۸۴ دلار را هدف قرار دهد. با این حال، خط شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) از خط میانگین متحرک ساده RSI (SMA) عبور کرده است، که نشان می دهد خریداران مقداری قدرت را از دست داده اند و قیمت این میم کوین ممکن است در چند روز آینده به زیر سطح حمایت ۰.۰۷۱۹۵ دلار کاهش یابد.
اگر دوج در آمار روزانه به بالای ۰.۰۷۱۹۵ دلار برسد، می تواند تا ۰.۰۷۷۵۵ دلار نیز صعود کند. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت دوج کوین ۲.۰۱٪ کاهش یافت، اما همچنان ۱۰.۱۳٪ به صورت هفتگی و بیش از ۲۲٪ در ماه گذشته افزایش یافته است.
منبع:کوین ادیشن اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای ده..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » پیش بینی ها خبر از رالی دوج کوین می دهند! پیش بینی ها خبر از رالی دوج کوین می دهند! ۱۷ آبان ۱۴۰۲

  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲

تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، Ali، معتقد است که قیمت دوج کوین می تواند به زودی افزایش یابد. به نقل از کوین ادیشن، در حال حاضر قیمت دوج بین دو دیوار عرضه مهم قرار می گیرد و پشتیبانی از مقاومت بالاتری دارد. اگر DOGE از دیوار مقاومتی ۰.۰۷۶ دلار عبور کند، می تواند ۰.۰۸۴ دلار را هدف قرار دهد. با این حال، خط شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) از خط میانگین متحرک ساده RSI (SMA) عبور کرده است، که نشان می دهد خریداران مقداری قدرت را از دست داده اند و قیمت این میم کوین ممکن است در چند روز آینده به زیر سطح حمایت ۰.۰۷۱۹۵ دلار کاهش یابد.

اگر دوج در آمار روزانه به بالای ۰.۰۷۱۹۵ دلار برسد، می تواند تا ۰.۰۷۷۵۵ دلار نیز صعود کند. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت دوج کوین ۲.۰۱٪ کاهش یافت، اما همچنان ۱۰.۱۳٪ به صورت هفتگی و بیش از ۲۲٪ در ماه گذشته افزایش یافته است.

منبع:کوین ادیشن اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه هکر ۱۰۰ میلیون دلاری پولونیکس باعث تقویت ترون می شود خبر فوری؛ شرکت بلک راک برای ETF اتریوم درخواست داد! بیت کوین به بالاترین سطح سالانه رسید؛ قیمت بعدی چه سطحی است؟ صرافی رمزارز کوین اسپات بیش از ۲ میلیون دلار در هک از دست داد چین لینک تنها در ۶ روز ۲۶٪ پمپاژ شد؛ آیا باید منتظر رشد بیشتر باشیم؟ هوش مصنوعی قیمت کاردانو برای شروع سال ۲۰۲۴ پیش بینی کرد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها