تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :پی‌پال پرداخت‌ها را متحول می‌کند: خرید و فروش فوری با ارزهای دیجیتال!

  • کد خبر : 2612608
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۶
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پی پال “رمپ‌های روشن و خاموش” را معرفی می‌کند. قابلیتی که به کاربران آمریکایی اجازه می‌دهد تا به راحتی از ارزهای دیجیتال استفاده کنند. این قابلیت به معامله‌گران Web3 کمک می‌کند و با کیف پول محبوب کریپتوی MetaMask متصل می‌شود.
خلاصه‌ی خبر ویژگی “رمپ‌های روشن و خاموش” PayPal اکنون به کیف‌پول‌ها، dApps و بازارهای NFT در ایالات متحده اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های سریع ارزهای دیجیتال را انجام دهند. کاربران کیف پول‌های کریپتو به راحتی می‌توانند دارایی‌های خود را در حساب PayPal خود به دلار تبدیل کنند و امکان خرید، نقل و انتقالات و موارد دیگر را فراهم کنند. این ویژگی در حال حاضر برای معامله‌کنندگان web3، از جمله کسانی که از MetaMask استفاده می‌کنند، قابل دسترسی است. پی‌پال بازی را عوض می‌کند: ارز دیجیتال را به آسانی به دلار تبدیل کنید! پی‌پال، پیشرو در پرداخت جهانی، ” رمپ‌های روشن و خاموش” را معرفی می‌کند. این ویژگی انقلابی، ارزهای دیجیتال را بدون زحمت به USD تبدیل می‌کند. معامله‌گران Web3 در ایالات متحده اکنون می‌توانند پرداخت‌های کریپتو را به صورت ایمن از طریق خدمات یکپارچه پی‌پال انجام دهند.
..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پی پال “رمپ‌های روشن و خاموش” را معرفی می‌کند. قابلیتی که به کاربران آمریکایی اجازه می‌دهد تا به راحتی از ارزهای دیجیتال استفاده کنند. این قابلیت به معامله‌گران Web3 کمک می‌کند و با کیف پول محبوب کریپتوی MetaMask متصل می‌شود.

خلاصه‌ی خبر

  • ویژگی “رمپ‌های روشن و خاموش” PayPal اکنون به کیف‌پول‌ها، dApps و بازارهای NFT در ایالات متحده اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های سریع ارزهای دیجیتال را انجام دهند.
  • کاربران کیف پول‌های کریپتو به راحتی می‌توانند دارایی‌های خود را در حساب PayPal خود به دلار تبدیل کنند و امکان خرید، نقل و انتقالات و موارد دیگر را فراهم کنند.
  • این ویژگی در حال حاضر برای معامله‌کنندگان web3، از جمله کسانی که از MetaMask استفاده می‌کنند، قابل دسترسی است.
بخوانید  برخی از کاربران کیف‌پول کوین بیس موجودی خود را صفر می‌بینند!

پی‌پال بازی را عوض می‌کند: ارز دیجیتال را به آسانی به دلار تبدیل کنید!

پی‌پال، پیشرو در پرداخت جهانی، ” رمپ‌های روشن و خاموش” را معرفی می‌کند. این ویژگی انقلابی، ارزهای دیجیتال را بدون زحمت به USD تبدیل می‌کند. معامله‌گران Web3 در ایالات متحده اکنون می‌توانند پرداخت‌های کریپتو را به صورت ایمن از طریق خدمات یکپارچه پی‌پال انجام دهند.

پی‌پال تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را ساده می‌کند!

ادغام “رمپ‌های روشن و خاموش” PayPal تراکنش‌های کریپتویی را آسان می‌کند. این قابلیت، کیف‌پول‌های کریپتو، dApps و بازارهای NFT را به PayPal پیوند می‌دهد و تجارت سریع دارایی‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. به علاوه، کاربران با ابزارهای مقابله با کلاهبرداری PayPal امنیت بیشتری دریافت می‌کنند.

دسترسی فوری به USD

با این نوآوری، کاربران کیف‌پول‌های کریپتو می‌توانند به سرعت دارایی‌های دیجیتال خود را به دلار تبدیل کنند که در موجودی PayPal خود ذخیره می‌شود. این انعطاف‌پذیری مالی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون زحمت خرید کنند، پول ارسال کنند، پس‌انداز کنند یا وجه را به بانک یا کارت نقدی خود انتقال دهند.

بخوانید  تفاوت بین شبکه های تتر(USDT): TRC-20 و ERC-20

قابل دسترسی در MetaMask

ادغام مبتکرانه‌ی PayPal اکنون برای معامله‌گران وب ۳ در دسترس است و به طور یکپارچه با MetaMask، یک کیف پول کریپتوی پرکاربرد و افزونه‌ی مرورگر سازگار است. پی‌پال با این حرکت می‌تواند انقلابی در پرداخت دیجیتال ایجاد کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها