تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :چرا سایت رریبل باز نمیشه؟ ورود به سایت رریبل

  • کد خبر : 2604263
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
لورس :چرا سایت رریبل باز نمیشه؟ ورود به سایت رریبل
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

چرا سایت رریبل باز نمیشه؟ ورود به سایت رریبل آموزش متاورسارز دیجیتالسایت رریبل یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه ساخت ان اف تی و خرید و فروش ان اف تی است. این سایت امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بازار توکن غیرمثلی، از معتبرترین و مشهورترین سایت‌های موجود است و معامله گران از سرتاسر جهان از آن برای پیشبرد معاملات NFT خود استفاده می‌کنند.
اما متاسفانه مدتی است که برخی از کاربران در کشورهای تحت تحریم آمریکا (نظیر ایران) گزارش داده اند که امکان دسترسی به این سایت را ندارند. طبق گزارشات، کاربران هنگام ورود به این سایت با خطای ۴۰۴ یا Access Denied روبرو می‌شوند.
این موضوع باعث شده که کاربران در خصوص دارایی‌شان نگران شوند. ما در این مقاله قصد داریم به دلایل باز نشدن سایت رریبل و روش‌های ورود به سایت رریبل اشاره کنیم.
فهرست مطالب
علت باز نشدن سایت و پلتفرم رریبل چیست؟برخی از کاربران ایرانی رریبل گزارش کرده اند که هنگام ورود به سایت با خطای ۴۰۴ مواجه شده‌اند و تعدادی دیگر نیز گزارش کرده‌اند که حساب کاربریشان دچار مشکل شده است. البته این قبیل مشکلات طی سال‌های اخیر و با وجود تح..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چرا سایت رریبل باز نمیشه؟ ورود به سایت رریبل

  • آموزش متاورس
  • ارز دیجیتال

سایت رریبل یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه ساخت ان اف تی و خرید و فروش ان اف تی است. این سایت امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بازار توکن غیرمثلی، از معتبرترین و مشهورترین سایت‌های موجود است و معامله گران از سرتاسر جهان از آن برای پیشبرد معاملات NFT خود استفاده می‌کنند.

اما متاسفانه مدتی است که برخی از کاربران در کشورهای تحت تحریم آمریکا (نظیر ایران) گزارش داده اند که امکان دسترسی به این سایت را ندارند. طبق گزارشات، کاربران هنگام ورود به این سایت با خطای ۴۰۴ یا Access Denied روبرو می‌شوند.

بخوانید  تغیر نام صرافی، راهی برای مخفی کردن ورشکستگی!

این موضوع باعث شده که کاربران در خصوص دارایی‌شان نگران شوند. ما در این مقاله قصد داریم به دلایل باز نشدن سایت رریبل و روش‌های ورود به سایت رریبل اشاره کنیم.

فهرست مطالب

علت باز نشدن سایت و پلتفرم رریبل چیست؟

برخی از کاربران ایرانی رریبل گزارش کرده اند که هنگام ورود به سایت با خطای ۴۰۴ مواجه شده‌اند و تعدادی دیگر نیز گزارش کرده‌اند که حساب کاربریشان دچار مشکل شده است. البته این قبیل مشکلات طی سال‌های اخیر و با وجود تحریم‌ها برای ما ایرانی‌ها جدید نیست و کم و بیش سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف، محدودیت‌های متفاوتی را در زمان‌های مختلف برای ایرانی‌ها درنظر گرفته‌اند.

از آنجایی که بسیاری از کاربران نگران از دست رفتن دارایی شان هستند، در این مقاله به راه حل‌هایی می‌پردازیم که برای دور زدن این محدودیت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سایت رریبل و توسعه دهندگان آن همچون بسیاری از سایت‌های دیگر تابع قوانین آمریکا هستند و از دستورات صادره از این کشور پیروی می‌کنند. این موضوع که کاربران ایرانی نتوانند وارد یک سایت خارجی شوند برای ما یک موضوع شناخته شده و قدیمی است.

بخوانید  کسب درآمد میلیونی با لایت کوین

بسیاری از کاربران سوال می‌پرسند که چه زمانی می‌توانند به صورت آزادانه و بدون محدودیت به این سایت دسترسی پیدا کنند. نمی‌توان پاسخ قطعی ای به این سوال داد. در حال حاضر ما فقط می‌توانیم از روش‌هایی برای دور زدن محدودیت استفاده کنیم.

ورود به سایت rarible

راه‌های ورود به سایت rarible و خرید و فروش ان اف تی

در حال حاضر راحت‌ترین و بدون دردسرترین راه برای باز شدن سایت rarible استفاده از VPN است. این یک روش مطمئن برای دسترسی مجدد به سایت و از سرگیری خرید و فروش و ساخت ان اف تی است.

نحوه عملکرد فیلترشکن به نحوی است که IP شما را تغییر می‌دهد تا شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌ها متوجه نشوند که شما از یک کشور تحت تحریم به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. این روش همیشه در دور زدن محدودیت‌ها تاثیرگذار بوده است. هنگام استفاده از این روش باید نکاتی را در نظر داشته باشید:

نکات مهم در تغییر IP برای ورود به rarible

  • حتما از یک VPN با IP ثابت استفاده کنید. از آنجایی که فیلترشکن‌های رایگان از سرورهای گوناگونی استفاده می‌کنند، هر بار که به آن‌ها وصل می‌شوید از IP یک کشور استفاده می‌کنید. به همین خاطر نمی‌توانند انتخاب مناسبی برای سایت‌هایی همچون رریبل باشند.
  • نکته مهم دیگر این است که حتما باید از همان زمانی که وارد سایت می‌شوید و ثبت نام می‌کنید، فقط از یک IP استفاده کنید. این IP باید مختص کشوری باشد که در لیست تحریم‌ها نیست و قصد دارید همیشه با آن فعالیت کنید.
  • ساعت لپ تاپ، رایانه، گوشی، تبلت یا هر دستگاهی که با آن وارد سایت می‌شوید را به وقت IP مورد نظر تغییر دهید. دقت کنید که اگر هر بار که وارد اکانت خود می‌شود از VPN متفاوت استفاده کنید یا IP خود را تغییر دهید، امکان مسدود شدن حساب کاربریتان وجود خواهد داشت.
  • سایت rarible یک سایت حساس روی IP است به همین خاطر به هیچ وجه نباید متوجه شود که از کشور ایران به آن دسترسی پیدا می‌کنید.
  • حتما باید از فیلترشکنی استفاده کنید که قطعی نداشته باشد و پایدار باشد. برخی از انواع فیلترشکن پس از مدتی قطع یا خاموش می‌شوند. این نکته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
  • اگر به طور گسترده و مداوم در بازارهای مالی و پلتفرم‌های خارجی فعالیت دارید، حتما توصیه می‌کنیم از یک VPS یا همان سرور مجازی IP ثابت استفاده کنید؛ شاید این کار کمی هزینه‌بَر باشد، اما خیالتان را از بابت امنیت حساب کاربری و عدم مسدودی راحت خواهد کرد. با تهیه VPS شما در واقع وارد یک سرور مجازی با IP کشوری که خریداری کرده‌اید خواهید شد و ضمن رفع محدودیت‌های فیلترینگ داخلی، از تحریم‌های خارجی نیز در امان خواهید بود.
بخوانید  نودهای بیت کوین اکنون یک قدم به همگام سازی فوری نزدیک تر شده اند

آیا با فیلتر شدن سایت رریبل دارایی من هم از دست می‌رود و زحماتم به هدر می‌روند؟

مطمئنا پاسخ این سوال خیر است. اگر این چنین بود که شبکه بلاک چین تا این حد معتبر و قابل اعتماد نبود. نحوه کارکرد این شبکه به این صورت است که همیشه حفظ دارایی کاربران برای آن در ارجحیت قرار دارد.

علاوه بر این دارایی شما که در سایت rarible نگهداری نمی‌شود، بلکه در کیف پول‌های وابسته به این سایت قرار دارد. کیف پول‌های دیجیتال نیز بر مبنای بلاک چین هستند و دارایی شما را حفظ می‌کنند.

تا زمانی که عبارت و رمز ورود کیف پول‌تان را در اختیار کسی قرار ندهید، مشکلی برای دارایی دیجیتال‌تان پیش نمی‌آید.

بررسی نهایی ورود به سایت خرید و فروش ان اف تی rarible

این که سایت‌های خرید و فروش ان اف تی یکی پس از دیگری در حال مسدود شدن برای کاربران ایرانی هستند یک موضوع جدید نیست. همه ما مدت‌هاست که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم. مشخص نیست که چه زمانی قرار است سایت‌ها باز شوند و امکان دسترسی آزاد دوباره برای کاربران فراهم شود.

بخوانید  تتر و باز هم احتمال دستکاری بازار

اما برای این که این مشکل را تا حدی برطرف کنیم یا دور بزنیم، بهترین راه استفاده از فیلترشکنی است که یک IP ثابت را برای کاربر فراهم کند. برای این کار بهتر است از فیلترشکن‌های اشتراکی غیررایگان استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها