تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :چرا سولانا در بازار گاوی عملکرد بهتری نسبت به اتریوم خواهد داشت؟

  • کد خبر : 2633018
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » چرا سولانا در بازار گاوی عملکرد بهتری نسبت به اتریوم خواهد داشت؟ چرا سولانا در بازار گاوی عملکرد بهتری نسبت به اتریوم خواهد داشت؟ ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه سولانا، کاربران زیادی همواره به این شبکه جذب می‌ شوند. شرکت مدیریت دارایی VanEck پیش‌ بینی می‌ کند که این ارز دیجیتال با ارزش بازاری که دارد، ارزش کل بلاک شده و کاربران فعال به یکی از سه شبکه برتر بلاک چین تبدیل خواهد شد.
این پلتفرم با غول‌ های صنعتی مانند Visa و Shopify که از فناوری آن برای تسریع فرآیندهای پرداخت خود استفاده می ‌کنند، قول مشارکت گرفته است. علاوه بر این، VanEck پتانسیل پروتکل های مبتنی بر سولانا مانند شبکه Pyth را برای پیشی گرفتن از پروتکل های فعال در اتریوم برجسته کرد.
منبع:beincrypto اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت ن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » چرا سولانا در بازار گاوی عملکرد بهتری نسبت به اتریوم خواهد داشت؟ چرا سولانا در بازار گاوی عملکرد بهتری نسبت به اتریوم خواهد داشت؟ ۱۹ آذر ۱۴۰۲

  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲

با افزایش قابل توجه سولانا، کاربران زیادی همواره به این شبکه جذب می‌ شوند. شرکت مدیریت دارایی VanEck پیش‌ بینی می‌ کند که این ارز دیجیتال با ارزش بازاری که دارد، ارزش کل بلاک شده و کاربران فعال به یکی از سه شبکه برتر بلاک چین تبدیل خواهد شد.

این پلتفرم با غول‌ های صنعتی مانند Visa و Shopify که از فناوری آن برای تسریع فرآیندهای پرداخت خود استفاده می ‌کنند، قول مشارکت گرفته است. علاوه بر این، VanEck پتانسیل پروتکل های مبتنی بر سولانا مانند شبکه Pyth را برای پیشی گرفتن از پروتکل های فعال در اتریوم برجسته کرد.

منبع:beincrypto اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه میم کوین بانک مبتنی بر سولانا به به سومین میم کوین بزرگ تبدیل شد! شیبا اینو شاهد تجمع تریلیون ها توکن شیب توسط نهنگ های بزرگ است گوگل دستورالعمل های تبلیغات کریپتو را به روزرسانی کرد رالی ۲۷ درصدی کاردانو تنها در ۲۴ ساعت! همه شگفت زده شدند! متحول شدن اکوسیستم سولانا با ایردراپ جیتو نشست مشترک امریکا، کره جنوبی و ژاپن درباره سرقت‌های کریپتو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633018

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها