تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :چرا فریلنسرها برای پرداخت به بلاک چین روی می آورند؟

  • کد خبر : 2610167
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
لورس :چرا فریلنسرها برای پرداخت به بلاک چین روی می آورند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

چرا فریلنسرها برای پرداخت به بلاک چین روی می آورند؟ به گزارش زوم ارز، فریلنسینگ در سالهای اخیر به بخش مهمی از بازار کار جهانی تبدیل شده است. با تکامل نقش های شغلی سنتی، افراد بیشتری کار آزاد را برای داشتن برنامه های انعطاف پذیر و جریان های درآمدی متنوع انتخاب می کنند.
یکی از مسائل مبرمی که فریلنسرها با آن مواجه هستند، دردسر مربوط به دریافت پرداخت‌ها است. روش‌های بانکداری سنتی و پلتفرم‌های پرداخت آنلاین اغلب شامل کارمزدهای بالایی هستند و ممکن است برای فریلنسرها در تمام نقاط جهان قابل دسترسی نباشند. اینجاست که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم وارد عمل می شوند تا جایگزینی ارائه دهند که برخی از این محدودیت ها را برطرف کند.
ظهور فریلنسینگ در سطح جهانی عصر دیجیتال، مشاغل آزاد را آسان‌تر و در دسترس‌تر کرده است. از طراحان گرافیک در ایالات متحده گرفته تا توسعه دهندگان نرم افزار در هند، کار آزاد دیگر محدود به مرزهای جغرافیایی نیست.
طبق گزارش بانک جهانی، نزدیک به ۱.۵۷ میلیارد نفر در سراسر جهان به کار آزاد مشغول هستند. این تعجب آور نیست، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که تنها در آسیا و ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چرا فریلنسرها برای پرداخت به بلاک چین روی می آورند؟

به گزارش زوم ارز، فریلنسینگ در سالهای اخیر به بخش مهمی از بازار کار جهانی تبدیل شده است. با تکامل نقش های شغلی سنتی، افراد بیشتری کار آزاد را برای داشتن برنامه های انعطاف پذیر و جریان های درآمدی متنوع انتخاب می کنند.

یکی از مسائل مبرمی که فریلنسرها با آن مواجه هستند، دردسر مربوط به دریافت پرداخت‌ها است. روش‌های بانکداری سنتی و پلتفرم‌های پرداخت آنلاین اغلب شامل کارمزدهای بالایی هستند و ممکن است برای فریلنسرها در تمام نقاط جهان قابل دسترسی نباشند. اینجاست که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم وارد عمل می شوند تا جایگزینی ارائه دهند که برخی از این محدودیت ها را برطرف کند.

بخوانید  لیست‌شدن دو رمز ارز جدید در صرافی پینگی

ظهور فریلنسینگ در سطح جهانی

عصر دیجیتال، مشاغل آزاد را آسان‌تر و در دسترس‌تر کرده است. از طراحان گرافیک در ایالات متحده گرفته تا توسعه دهندگان نرم افزار در هند، کار آزاد دیگر محدود به مرزهای جغرافیایی نیست.

طبق گزارش بانک جهانی، نزدیک به ۱.۵۷ میلیارد نفر در سراسر جهان به کار آزاد مشغول هستند. این تعجب آور نیست، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که تنها در آسیا و اقیانوسیه، تقریباً ۸۵ درصد از مدیران استخدامی ترجیح می دهند به فریلنسرها برون سپاری کنند.

بازار پلتفرم‌های فریلنسری بر همین اساس رشد کرده است و اکنون در سطح جهانی حدود ۳.۳۹ میلیارد دلار ارزش دارد.

جالب است که نیروی کار فریلنسری جوان است و طبق داده‌های Payoneer، تقریباً ۷۰ درصد فریلنسرها ۳۵ سال یا کمتر دارند. این می‌تواند نشان دهد که نسل‌های جوان نسبت به اشکال غیرسنتی استخدام بازتر هستند و بیشتر بر این نکته تأکید می‌کند که چگونه فریلنسینگ به یک ستون اصلی در محیط کار امروز تبدیل شده است.

بخوانید  آموزش کامل کار با تراست ولت

با این حال، این گستره وسیع جهانی نیز مجموعه ای از چالش های خاص خود را به همراه دارد، به ویژه در مورد دریافت پرداخت.

محدودیت ها و کارمزدهای مرتبط با بانکداری سنتی و بسترهای پرداخت

کارمزدهای آزاد معمولاً هنگام استفاده از سیستم‌های بانکی سنتی مجبورند با کارمزدهای بین‌المللی گرانی دست و پنجه نرم کنند. به عنوان مثال، کارمزدهای حواله سیمی می تواند بسیار بالا باشد، بدون توجه به نرخ مبادله ارز که اغلب به نفع بانک ها است تا افراد.

علاوه بر آن، پلتفرم‌های پرداخت آنلاین مانند PayPal نیز کاهش می‌یابند که می‌تواند در طول زمان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

برای مشاغل آزاد در مناطق محروم اقتصادی، این هزینه ها می تواند بخش قابل توجهی از درآمد آنها را بگیرد. ارزهای رمزنگاری شده راهی برای دور زدن این هزینه‌های بالا ارائه می‌کنند، و دریافت حقوق را برای فریلنسرها بدون توجه به مکانی که در آن قرار دارند، آسان‌تر می‌کند.

بخوانید  استخراج بیت کوین غیرمتمرکزتر از قبل می‌شود!

مزایای مالی کریپتو نسبت به بانکداری سنتی

یکی از مزایای مالی اصلی استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت، کارمزد نسبتاً پایین تراکنش است. برخلاف بانک‌های سنتی که ممکن است درصد بالایی را برای نقل و انتقالات بین‌المللی دریافت کنند، تراکنش‌های ارز دیجیتال می‌توانند بسیار ارزان‌تر باشند.

علاوه بر این، هنگام تبدیل ارزهای رمزپایه به ارز محلی، فریلنسرها اغلب متوجه می‌شوند که نرخ ارز در مقایسه با نرخ‌های ارائه شده توسط بانک‌های سنتی مطلوب‌تر است.

یاسر برهیل، یک فریلنسر تمام وقت از الجزایر، در مصاحبه با CryptoNews.com گفت: “انتقالات بین المللی دردسرساز است. کارمزدهای بالا و نرخ تبدیل بد به عنوان یک فریلنسر ضررهای زیادی را به همراه دارد.” p>

سرعت و دسترسی جهانی

بررسی تراکنش های بانکی سنتی، به ویژه تراکنش های بین المللی، ممکن است تا چند روز طول بکشد. این تأخیر می‌تواند ناخوشایند باشد و حتی می‌تواند بر جریان نقدی یک فریلنسر تأثیر بگذارد.

در مقابل، تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را می‌توان بدون توجه به موقعیت جغرافیایی طرف‌های درگیر در عرض چند دقیقه تکمیل کرد. این سرعت می‌تواند برای فریلنسرهایی که در سطح جهانی با مشتریان کار می‌کنند، مزیت قابل توجهی باشد.

بخوانید  متامسک از یک قابلیت جدید برای تبدیل کریپتو به فیات رونمایی کرد

اینچی اوزگور، یک ویرایشگر ویدئوی آزاد پاره وقت، در مصاحبه با CryptoNews.com بر اهمیت سرعت تراکنش تاکید کرد.

“من می‌توانم تقریباً ۵ روز کاری منتظر بمانم، فقط برای از دست دادن ۱۰٪ از پولم برای کارمزد تراکنش، یا می‌توانم کمتر از یک دلار بپردازم و تقریباً فوراً آن را دریافت کنم. انتخاب به نظر من کاملاً واضح است.” گفت.

این فقط یک نگاه اجمالی به این است که چگونه ارزهای رمزنگاری شده مزایایی را نسبت به روش‌های سنتی بانکداری، به ویژه برای فریلنسرها ارائه می‌دهند.

توانمندسازی و کنترل: بدون واسطه، مالکیت کامل

یکی از ویژگی‌های برجسته ارزهای دیجیتال، مدل تراکنش‌های همتا به همتا است.

این حس کنترل مستقیم به ویژه برای فریلنسرها جذاب است. در سیستم‌های سنتی، بانک یا سرویس پرداخت وجوه شما را نگه می‌دارد و تراکنش‌ها را از طرف شما پردازش می‌کند و اساساً به عنوان دروازه‌بان عمل می‌کند.

با ارزهای دیجیتال، شما مالکیت کامل دارایی‌های خود را دارید زیرا در کیف پول دیجیتال شما ذخیره می‌شوند، نه یک حساب بانکی که توسط شخص ثالث مدیریت می‌شود.

بخوانید  پایان دوره شور و هیجان؟ بازار NFT به آرامی به سوی نابودی!

شفافیت و عدم مسدود شدن حساب

یک مزیت دیگر شفافیت ارائه شده توسط فناوری بلاک چین است. هر تراکنش در یک دفتر کل ثبت می‌شود که هر کسی می‌تواند آن را مشاهده کند، سطحی از باز بودن را به ارمغان می‌آورد که معمولاً با سیستم‌های مالی معمولی امکان‌پذیر نیست.

علاوه بر این، هنگام معامله با ارزهای دیجیتال، خطر مسدود شدن حساب شما کمتر است. در سیستم های سنتی، وجوه شما تابع سیاست ها و هوس های موسسه مالی است.

Ozgur به Cryptonews.com در مورد یک تجربه واقعی گذشته در مورد دارایی های منجمد گفت.

او گفت: “یک بانک بزرگ در ترکیه مشکلات فنی شدیدی داشت و مشتریان آنها قادر به برداشت پول یا خرید نبودند. من نزدیک به ۲ روز توان خرید یک بطری آب را نداشتم.”

در مقابل، مسدود کردن کیف پول‌های دیجیتال سخت‌تر است، عمدتاً به این دلیل که کاربران روی کلیدهای رمزگذاری خود کنترل دارند و احساس امنیت مالی را فراهم می‌کنند که برای فریلنسرها جذاب است.

بخوانید  Monero “Halving” چیست؟ برنامه پاداش استخراج مونرو توضیح داده شد

دسترسی و شمول مالی

اگرچه ممکن است ترسناک به نظر برسند، ارزهای رمزنگاری شده رویکردی ساده برای تراکنش ها نیز ارائه می دهند. اکثر کیف‌پول‌ها و صرافی‌های دیجیتال دارای رابط‌های کاربرپسند هستند که حتی اگر از فناوری آگاه نباشند، پیمایش را برای افراد آسان‌تر می‌کند.

همچنین، برخلاف بانک‌های سنتی که ساعات و روزهای کاری را تعیین می‌کنند، تراکنش‌های رمزنگاری را می‌توان به صورت ۲۴ ساعته انجام داد —یک ویژگی مفید برای فریلنسرهایی که ممکن است با مشتریان در مناطق زمانی مختلف کار کنند.

ارزهای رمزنگاری شده همچنین می‌توانند خدمات مالی را به افرادی که به بانک‌های سنتی دسترسی ندارند گسترش دهند، که اغلب در کشورهای کمتر توسعه‌یافته وجود دارد.

این امر مخصوصاً برای فریلنسرها در این مناطق مهم است، که ممکن است تجملات یک سیستم بانکی باثبات را نداشته باشند اما همچنان نیاز به انجام تجارت در سطح جهانی دارند.

“راه‌حل‌های بانکی زیادی وجود ندارد، به‌علاوه محدودیت‌های طبق قوانین محلی [این کار را دشوار می‌کند]. Crypto انجام انتقال بدون هیچ گونه ردیابی را آسان کرد، بنابراین به فریلنسرها آزادی دریافت و ارسال پول را داد. “برهیل توضیح داد.

بخوانید  ویتالیک: شاهد حضور رو به رشد توسعه دهندگان آسیا در فناوری بلاک چین هستیم

حریم خصوصی و امنیت

در حالی که ارزهای دیجیتال کاملاً ناشناس نیستند، در مقایسه با روش‌های پرداخت سنتی، حریم خصوصی بالاتری ارائه می‌دهند. تراکنش‌ها را می‌توان بدون نیاز به اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی حساس تکمیل کرد و خطر نقض اطلاعات را کاهش داد.

علاوه بر این، برخی از ارزهای دیجیتال به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عرضه محدودی داشته باشند، که می‌تواند به معنای کاهش ریسک تورم در مقایسه با ارزهای سنتی باشد که می‌توانند به میل خود توسط دولت‌ها چاپ شوند. ثبات ارزش عامل دیگری است که فریلنسرها هنگام انتخاب روش پرداخت، به ویژه در مناطقی که تحت تأثیر تورم شدید قرار گرفته اند، جذاب می دانند.

مفاهیم برای صنعت ارزهای دیجیتال

از آنجایی که فریلنسرها به دفعات بیشتر از ارزهای رمزنگاری شده برای تراکنش استفاده می کنند، این احتمال وجود دارد که این دارایی های دیجیتال بیشتر مورد پذیرش و استفاده قرار گیرند.

با توجه به اینکه افراد بیشتری از ارزهای دیجیتال برای تراکنش‌های عملی و روزمره مانند دریافت پول برای کار آزاد استفاده می‌کنند، به نظر می‌رسد درک این دارایی‌های دیجیتال در حال تغییر است. آنها می توانند کمتر شبیه به سرمایه گذاری های سوداگرانه و بیشتر شبیه ارزهای کاربردی باشند که مردم می توانند برای فعالیت های روزمره از آنها استفاده کنند.

بخوانید  ۵ نکته باور نکردنی در مورد خرید جک پالت که باید بدانید!

این امر می‌تواند باعث شود که ارزهای دیجیتال برای انواع دیگر تراکنش‌ها نیز بیشتر مورد استفاده قرار گیرند، نه فقط در جامعه آزاد.

توجه مقررات

با این حال، افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌های آزاد می‌تواند توجه نهادهای نظارتی را به خود جلب کند.

در حالی که افزایش بررسی ممکن است منجر به شیوه‌های استانداردتر در استفاده از دارایی‌های دیجیتال شود، خطر قوانین جدیدی نیز وجود دارد که می‌تواند نحوه استفاده فریلنسرها از ارزهای دیجیتال را محدود کند. این محدودیت‌های احتمالی ممکن است موانع جدیدی را برای فریلنسرها ایجاد کند که بر میزان سودمندی ارزهای دیجیتال برای آنها تأثیر می‌گذارد.

راه حل های پرداخت جدید

از آنجایی که فریلنسرهای بیشتری به ارزهای رمزنگاری شده روی می‌آورند، احتمالاً تقاضا برای پلتفرم‌های پرداخت افزایش می‌یابد که این تراکنش‌ها را آسان‌تر و کارآمدتر می‌کند.

کیف‌پول‌ها و صرافی‌های رمزنگاری موجود ممکن است به گونه‌ای تکامل پیدا کنند که ویژگی‌هایی را به‌طور خاص برای فریلنسرها مفید باشند، و استفاده از ارزهای رمزنگاری‌شده برای کار آزاد را حتی کاربردی‌تر می‌کند. پلتفرم‌های فریلنسر تاسیس‌شده نیز ممکن است راه‌حل‌های پرداخت را برای پوشش ارزهای دیجیتال ارائه دهند.

بخوانید  لیست‌شدن رمز ارز‌ سالو (SOLVE) و پلی‌زپ (PZP) در صرافی بیت۲۴

ثبات بازار

استفاده مداوم از ارزهای رمزنگاری شده برای کار آزاد می‌تواند تأثیر تثبیت‌کننده‌ای بر بازار داشته باشد. وقتی از دارایی‌های دیجیتال برای تراکنش‌های عادی و روزمره به جای سرمایه‌گذاری‌های سوداگرانه استفاده می‌شود، می‌تواند تقاضای پایدارتری ایجاد کند که به نوبه خود می‌تواند بازار را تحت تأثیر قرار دهد تا نوسانات کمتری پیدا کند.

رمزارزها به وضوح طیف وسیعی از مزایایی را ارائه می دهند که می تواند آنها را برای فریلنسرها جذاب کند. بانکداری سنتی و پلتفرم‌های پرداخت اغلب با کارمزد، زمان کند تراکنش و سایر محدودیت‌هایی همراه هستند که می‌تواند برای فریلنسرها، به‌ویژه آن‌هایی که با مشتریان بین‌المللی سروکار دارند، سنگین باشد.

از سوی دیگر، ارزهای رمزنگاری شده اغلب کارمزدهای کمتر و تراکنش‌های سریع‌تری را ارائه می‌دهند، بدون اینکه به مزیت قابل استفاده بودن در هر نقطه از جهان در هر زمان و آنی اشاره کنیم.

گفته شد، ارزهای دیجیتال بدون اشکال نیستند. عدم قطعیت نظارتی می تواند استفاده از آنها را کمی مخاطره آمیز کند و نوسانات قیمت بازار می تواند بر ارزش واقعی سود تأثیر بگذارد. همچنین موضوع حمایت کمتر از مصرف کننده در مقایسه با سیستم های بانکداری سنتی وجود دارد.

بخوانید  سقوط PEPE، DOGE و SHIB: بعداً چه سکه‌های میم آماده انفجار هستند؟

هنوز، برای بسیاری از مشاغل آزاد، به ویژه آنهایی که در مناطقی که دسترسی کمتری به بانکداری سنتی دارند، مزایا بر خطرات آن بیشتر است. ارزهای رمزنگاری شده جایگزینی را ارائه می دهند که سریع، کم هزینه و از بسیاری جهات در دسترس تر است.

منبع: cryptonews.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها