تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :چرا نباید به تور کربلا آزادبر اعتماد کنیم؟

  • کد خبر : 2631603
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۲۰
لورس :چرا نباید به تور کربلا آزادبر اعتماد کنیم؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :یکی از چالش‌ های مهم برای سفر به کربلا، انتخاب بین کاروان‌ حج و زیارت و کاروان‌ آزاد بر است. در این مطلب تفاوت ها و امکانات این کاروان‌ ها را بررسی می‌کنیم و کمک خواهیم کرد تا بهترین تصمیم را در انتخاب  تور کربلا  بگیرید. پاسخگویی و مسئولیت پذیری موضوع […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

یکی از چالش‌ های مهم برای سفر به کربلا، انتخاب بین کاروان‌ حج و زیارت و کاروان‌ آزاد بر است. در این مطلب تفاوت ها و امکانات این کاروان‌ ها را بررسی می‌کنیم و کمک خواهیم کرد تا بهترین تصمیم را در انتخاب  تور کربلا  بگیرید.

پاسخگویی و مسئولیت پذیری

موضوع مهمی که باید مد نظر داشته باشید، پاسخگویی درصورت ایجاد هرگونه حادثه و مشکل است. وقتی شما با کاروان ‌های حج و زیارت سفر می‌کنید، اگر مشکل یا نارضایتی در هرجایی از سفر وجود داشته باشد، می‌توان از سازمان حج و زیارت و شرکت‌ های مجری و کارگزاری، موضوع را پیگیری و رفع کرد.

مثلاً مدیر کاروان اگر درخصوص اسکان یا حمل‌ و نقل داخل کشور عراق به‌ مشکل بخورد، سریعاً می‌تواند با نمایندگان حج و زیارت ارتباط بگیرد و مشکل را حل بکند؛ یا حتی خود زائران، بعداً پیگیر مطالبات خود باشند. مسئله ‌ای که نمی‌تواند در کاروان ‌های آزاد، به‌ خوبی مدیریت شود و برای حل مشکل اقدام‌ به‌ موقعی صورت گیرد.

هزینه‌های سفر

دغدغه مهم زائران، هزینه‌ های نسبتاً زیاد برای سفر به کربلاست؛ هزینه‌ هایی که باعث می‌شود، متقاضیان همواره به‌دنبال پیدا کردن ارزان ترین تور کربلا باشند. کاری که کاروان‌ های آزاد بر برای جذب مسافر در تلاش برای انجام آن و کم‌ کردن هزینه ‌های سفر هستند؛ به ‌طوری‌که ممکن است هتل‌ هایی با امکانات پایین رزرو کنند یا خدمات معمول کاروان‌های حج و زیارت، همچون زیارت دوره و تمامی وعده ‌های غذایی را درنظر نگیرند. ازسویی دیگر، کاروان‌های حج و زیارت، برای راحتی سفر زائران، ملزم به ارائه امکانات لازم به آنها هستند.

برنامه‌ سفر

در کاروان‌ های حج و زیارت، تور‌های کربلا معمولاً در ۶ یا ۷ شب برگزار می‌شود. ۳ شب در نجف و  ۳ شب در کربلا و در کاروان‌ های ۷ شبی، یک شب در کاظمین اقامت دارند. همچنین زیارت سامرا به ‌صورت‌ عبوری انجام خواهد شد. از سویی در کاروان‌ های آزاد، برنامه متنوع‌ تری را ارائه می‌کنند؛ به‌ طوری‌که ممکن است زیارت کربلا را ۵ شب و نجف را ۲ شب در نظر بگیرند؛ یا حتی مدت زمان حرکت از شهر‌ مبدأ تا رسیدن به‌ شهر‌های زیارتی را جزو روز‌ های سفر محسوب کنند.

خدمات درمانی

امکان ویژه‌ ای که در کاروان‌های حج و زیارت وجود دارد، امکانات درمانی است؛ به این صورت که اگر شما ۲ روز قبل از سفر، در مدت زمان سفر و ۲ روز پس از آن، دچار بیماری یا حادثه شدید، به‌طور رایگان درمان‌ خواهید شد و تمامی هزینه ‌های درمانی شما، با کاروان خواهد بود. خدماتی که در کاروان‌های آزاد وجود ندارد و درصورتی‌که حادثه یا بیماری برای شما اتفاق افتاد، خودتان باید پیگیر مراحل درمان و پرداخت هزینه ‌های آن باشید.

رزرو تور کربلا حج و زیارت

سازمان حج و زیارت تلاش می‌کند تا تور‌‌های خود را با بهترین کیفیت و مناسب ‌‌ترین هزینه برای متقاضیان ارائه کند. این سازمان هماهنگی‌ های لازم درخصوص خدمات اسکان و جا به ‌جایی مسافران را به‌ بهترین نحوه انجام می‌دهد. کاروان های زیارتی در تمامی روزهای سال توسط‌ کارگزاری های رسمی حج و زیارت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2631603

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها