تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :چرا هوش مصنوعی می تواند کمپین های بازاریابی رمزنگاری را متحول کند؟

  • کد خبر : 2610162
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
لورس :چرا هوش مصنوعی می تواند کمپین های بازاریابی رمزنگاری را متحول کند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

چرا هوش مصنوعی می تواند کمپین های بازاریابی رمزنگاری را متحول کند؟ به گزارش زوم ارز، در زمان‌های اخیر، نوآوری‌های Google به طور مداوم سرعت پیشرفت‌های دیجیتال را تعیین کرده است. ظهور پلتفرم جدید هوش مصنوعی مولد گوگل فصل امیدوارکننده‌ای را برای کمپین‌های بازاریابی ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد.
با تبدیل شدن صنعت کریپتو به یک جنبه جدایی ناپذیر از اقتصاد جهانی، کمپین های بازاریابی برای پلتفرم های Web3 به کارایی، ارتباط و سازگاری بیشتری نیاز دارد. به نظر می رسد که هوش مصنوعی مولد گوگل از طریق همکاری با Typeface و GrowthLoop راه حلی برای چنین نیازهایی ارائه می دهد.
قدرت هوش مصنوعی پلتفرم هوش مصنوعی مولد Google، همانطور که در کنفرانس اخیر Google Cloud Next معرفی شد، با هدف ایجاد انقلابی در استراتژی‌های کمپین بازاریابی است.
همکاری قابل توجه این پلتفرم با Typeface و GrowthLoop به بازاریابان اجازه می دهد تا از قدرت هوش مصنوعی مولد استفاده کنند و زمان و تلاشی که به طور سنتی برای راه اندازی کمپین های بازاریابی قوی لازم است را کاهش دهند.
با ادغام با BigQuery Google، پلتفرم هوش مصنوعی مولد استفاده ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چرا هوش مصنوعی می تواند کمپین های بازاریابی رمزنگاری را متحول کند؟

به گزارش زوم ارز، در زمان‌های اخیر، نوآوری‌های Google به طور مداوم سرعت پیشرفت‌های دیجیتال را تعیین کرده است. ظهور پلتفرم جدید هوش مصنوعی مولد گوگل فصل امیدوارکننده‌ای را برای کمپین‌های بازاریابی ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد.

با تبدیل شدن صنعت کریپتو به یک جنبه جدایی ناپذیر از اقتصاد جهانی، کمپین های بازاریابی برای پلتفرم های Web3 به کارایی، ارتباط و سازگاری بیشتری نیاز دارد. به نظر می رسد که هوش مصنوعی مولد گوگل از طریق همکاری با Typeface و GrowthLoop راه حلی برای چنین نیازهایی ارائه می دهد.

قدرت هوش مصنوعی

پلتفرم هوش مصنوعی مولد Google، همانطور که در کنفرانس اخیر Google Cloud Next معرفی شد، با هدف ایجاد انقلابی در استراتژی‌های کمپین بازاریابی است.

بخوانید  بررسی تاثیر سخنرانی جروم پاول بر قیمت بیت‌کوین

همکاری قابل توجه این پلتفرم با Typeface و GrowthLoop به بازاریابان اجازه می دهد تا از قدرت هوش مصنوعی مولد استفاده کنند و زمان و تلاشی که به طور سنتی برای راه اندازی کمپین های بازاریابی قوی لازم است را کاهش دهند.

با ادغام با BigQuery Google، پلتفرم هوش مصنوعی مولد استفاده از داده‌های شخص اول را در تبلیغات، فروش، مشتریان و محصولات ممکن می‌سازد.

“ما شاهد علاقه زیادی از سوی مشتریان در طیف وسیعی از صنایع هستیم. اگر به بانکداری نگاه کنید، مردم به دلایل مختلفی از آن استفاده می کنند. و به این فکر کنید که به بانک‌ها کمک می‌کند تا یک دستیار تحقیقاتی دیجیتال داشته باشند که تحقیقات آنها را انجام می‌دهد. ما همچنین از آنها برای خدمات مشتری استفاده می کنیم – یک عامل مجازی که به انسان در پاسخ به سؤالات کمک می کند. سرعت خدمات به مشتریان را بهبود می بخشد. توماس کوریان، مدیر عامل Google Cloud، تأیید کرد که کارایی هزینه و خدمات مشتری را بهبود می بخشد.

با تبدیل شدن ارز دیجیتال به یک سیستم مالی محوری در سراسر جهان، کمپین های بازاریابی آن باید سریع، سازگار و قابل اعتماد باشند.

بخوانید  پیش‌بینی 10 کارشناس از قیمت بیت کوین برای سال 2024

یک تغییر دهنده بازی برای بازاریابی رمزنگاری

با استفاده از BigQuery، بازاریابان رمزارز می توانند بینش عمیقی در مورد رفتار مشتری به دست آورند. با توجه به رشد چشمگیر این بخش، این امر برای کمپین های بازاریابی کریپتو بسیار مهم است. به همین ترتیب، GrowthLoop می‌تواند این تجربه را با اجازه دادن به تعریف بخش مخاطب از طریق ابزارهای کاربر پسند در یک محیط ابری امن، بیشتر کند.

بازاریابان اغلب در تولید محتوایی که با مخاطبان تقسیم‌بندی شده طنین انداز می‌شود با چالش‌هایی مواجه می‌شوند. بنابراین، هوش مصنوعی Generative، با مشارکت Typeface، راه‌حلی ارائه می‌کند که محتوای مرتبط با هر بخش را ایجاد می‌کند و تضمین می‌کند که کاملاً با دستورالعمل‌های برند هماهنگی دارد.

این برای پلتفرم‌های رمزنگاری که به طور مؤثر مفاهیم پیچیده‌ای مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، قراردادهای هوشمند، و Web3 را با هم ارتباط برقرار می‌کنند بسیار ارزشمند می‌شود.

به‌علاوه، ادغام نظارت دقیق بر معیارهای عملکرد حیاتی، از جمله تست‌های ROI و A/B را تسهیل می‌کند. از آنجایی که کمپین‌های بازاریابی کریپتو اغلب با تغییرات بازار بلادرنگ و پایگاه‌های مخاطبان جهانی سروکار دارند، این معیارها می‌توانند اثربخشی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

بخوانید  تحلیلگر: ما در ابتدای مرحله رکود آلت کوین هستیم

هوش مصنوعی مولد Google، همراه با مهارت Typeface و GrowthLoop، پتانسیل بسیار زیادی در تغییر کمپین‌های بازاریابی کریپتو دارد. همانطور که آدام لووالو از Thesis اشاره کرد، پتانسیل قابل توجهی برای ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای ایجاد محتوای ویدیویی وجود دارد.

چنین پیشرفتی می‌تواند بازی را تغییر دهد، به‌ویژه با توجه به برجستگی رو به رشد YouTube به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی.

لووالو با اشاره به اینکه CPM های یوتیوب بالاتر از فیس بوک و تیک تاک است، گفت: «این تفاوت بزرگی ایجاد می کند. اگر در فیس‌بوک و تیک‌توک نیز به آن دست پیدا کنید، رسیدن به CPA به ۱۰۰ دلار در YouTube بسیار دشوارتر است.»

پیمایش چالش های بالقوه

در حالی که هوش مصنوعی Generative به عنوان یک پیشگام در راه حل های بازاریابی رمزنگاری برجسته است، شناسایی و رسیدگی به رزروهای برخی از بازاریابان ضروری است. مشکلات شفافیت، به ویژه اثربخشی کمپین، با سایر ابزارهای Google AI مانند Performance Max به وجود آمده است.

بخوانید  اطلاعیه‌ی مهم؛ انتقال توکن انجین (ENJ) به شبکه‌ی بومی خود در صرافی نوبیتکس

با وزنی که بازاریابی کریپتو تحت Y.M.Y.L دارد. دستورالعمل ها، اطمینان از وضوح و باز بودن امری ضروری است.

پیمایش چالش های بالقوه
پیمایش چالش های بالقوه

ریسک‌های مرتبط با هوش مصنوعی را سازمان‌ها در سراسر جهان در نظر می‌گیرند. منبع: Statista

به‌علاوه، نگرانی‌های مربوط به حق نسخه‌برداری و مالکیت محتوا را نمی‌توان نادیده گرفت. در صنعت کریپتو، که در آن اعتماد بسیار مهم است، بازاریابان کریپتو با استفاده از هوش مصنوعی مولد گوگل باید شفافیت را در اولویت قرار دهند. چنین رویکردی تنها موقعیت آنها را به عنوان رهبران بازار تقویت می کند و کاربرد آنها را در کمپین های بازاریابی کریپتو افزایش می دهد.

با در نظر گرفتن قابلیت‌های بی‌نظیر این پلتفرم، بازاریابان رمزارز می‌توانند کمپین‌های مؤثری را ایجاد کنند که با نیازها و ترجیحات مخاطبانشان طنین‌انداز شود.

منبع: beincrypto. com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها