تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :چطور با ارز دیجیتال بلیط هواپیما بخریم؟

  • کد خبر : 2613126
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۲۵
لورس :چطور با ارز دیجیتال بلیط هواپیما بخریم؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

اگر در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید و حالا قصد سفر در آخرین روزهای تابستان را نیز دارید، شاید بد نباشد با پیوندی میان فضای کریپتو و تهیه بلیط هواپیما، تجربه جدیدی داشته باشید. مثل تمام حیطه هایی که در حال پیشرفت و حرکت به موازات تکنولوژی هستند، این روزها آژانس های هواپیمایی هم در همکاری با کریپتوکارنسی نوآوری را وارد کار خود کرده اند؛ به نحوی که برای خرید بلیط هواپیما ارومیه هم می توانید از رمزارزها استفاده کنید. جزئیات این روش را در مقاله بیان خواهیم کرد.
نقش ارزهای دیجیتال در پرداخت های روزمره ارزهای دیجیتال این روزها پیشرفت فوق العاده ای داشته و توانسته اند به بطن زندگی ما نفوذ کنند. بیایید با سفری کوتاه در زمان، به سال ۲۰۰۸ برگردیم. همان حوالی بود که ساتوشی ناکاموتو خبر از ظهور انواع جدیدی از ارزها تحت عنوان «ارزهای دیجیتال» را داد. اگر چه ناکاموتو خود خالق ناشناس بیت کوین است؛ اما انتشار این خبر بیشتر شبیه انفجاری بود که دنیای ارزها را تکان داد. با این حال تغییر قابل توجهی در همان ابتدای کار رخ نداد و تا مدت ها پذیرشی در خصوص بیت کوین اتفاق نمی‌افتاد. شاید برایتان جالب ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اگر در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید و حالا قصد سفر در آخرین روزهای تابستان را نیز دارید، شاید بد نباشد با پیوندی میان فضای کریپتو و تهیه بلیط هواپیما، تجربه جدیدی داشته باشید. مثل تمام حیطه هایی که در حال پیشرفت و حرکت به موازات تکنولوژی هستند، این روزها آژانس های هواپیمایی هم در همکاری با کریپتوکارنسی نوآوری را وارد کار خود کرده اند؛ به نحوی که برای خرید بلیط هواپیما ارومیه هم می توانید از رمزارزها استفاده کنید. جزئیات این روش را در مقاله بیان خواهیم کرد.

نقش ارزهای دیجیتال در پرداخت های روزمره

ارزهای دیجیتال این روزها پیشرفت فوق العاده ای داشته و توانسته اند به بطن زندگی ما نفوذ کنند. بیایید با سفری کوتاه در زمان، به سال ۲۰۰۸ برگردیم. همان حوالی بود که ساتوشی ناکاموتو خبر از ظهور انواع جدیدی از ارزها تحت عنوان «ارزهای دیجیتال» را داد. اگر چه ناکاموتو خود خالق ناشناس بیت کوین است؛ اما انتشار این خبر بیشتر شبیه انفجاری بود که دنیای ارزها را تکان داد. با این حال تغییر قابل توجهی در همان ابتدای کار رخ نداد و تا مدت ها پذیرشی در خصوص بیت کوین اتفاق نمی‌افتاد. شاید برایتان جالب باشد که در آن زمان برای خرید یک پیتزای کوچک باید چند هزار بیت کوین می پرداختید.

بخوانید  توکن BNB به کمترین قیمت خود در یک سال اخیر رسید

با این حال این نقطه آغاز ورود ارزهای دیجیتال به بازارهای جهانی و مهم تر از آن، ورود آن به سیستم های پرداخت بود. می دانید که امروزه رمزارزهای متعددی در بازار وجود دارند؛ اما نکته مهم این است که چه تعداد از آن ها را می توان در زندگی روزمره به کار گرفت. در واقع در ذهن همه ما واژه «ارز» به چیزی اطلاق می شود که بتوان توسط آن چیزی را خریداری کرد. تا زمانی که قابلیت استفاده از ارزهای دیجیتال به این طریق فراهم نشده باشد، آن ها بیشتر شبیه به کالاهایی هستند که برای سرمایه گذاری خریداری می شوند. این روزها ارزهایی که بستر لازم برای استفاده روزمره را دارند، پتانسیل بیشتری برای رشد داشته و می توان به آینده آن ها امیدوار بود؛ بنابراین قابلیت پرداخت، نکته مهمی درباره ارزهای دیجیتال است.

آیا می توان رزرو بلیط هواپیما را با ارزهای دیجیتال انجام داد؟

خوشبختانه از سال ۲۰۲۱ به بعد که ارزهای دیجیتال رونق بیشتری پیدا کردند، بسیاری از کسب و کارها رمزارزها را با فعالیت خود پیوند دادند تا از مزایای آن ها بهره مند شوند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که عمدتا وبسایت های مطرح جهانی که در زمینه رزرو هتل ارزان یا خرید بلیط هواپیما فعالیت دارند، با این روش مخالف بودند و ارزهای دیجیتال را به عنوان ارزهای قابل اطمینان در نظر نمی‌گرفتند. به نظر شما علت این مخالفت چه چیزی است؟

بخوانید  شناسایی یک الگوی تاریخی تکرارشونده در نمودار پپه؛ هدف بعدی قیمت PEPE چیست؟

استفاده از ارزهای دیجیتال اغلب حاشیه ها و واسطه ها را از بین برده یا نقش آن ها را بسیار کمرنگ می‌کند. از این رو معمولا در پرداخت با ارزهای دیجیتال، سود مجموعه های این چنینی کاهش پیدا می کند. به همین دلیل است که پرداخت با ارزهای دیجیتال به سود خریدار و به ضرر شرکت واسط است. با این حال برخی از شرکت های مشتری مدار برای تسهیل کار مشتریان خود، این روش را نیز برای پرداخت ها در نظر می گیرند تا افراد مختلف با توجه به نوع دارایی خود بتوانند خرید بلیط را انجام دهند.

رزرو هتل با پرداخت رمزارز
رزرو هتل با پرداخت رمزارز

نحوه خرید بلیط پرواز با رمزارزها

خرید بلیط هواپیما با ارزهای دیجیتال کار سختی نیست و درست شبیه فرایند پرداخت با درگاه های بانکی پیش می رود. برای پرداخت با کارت بانکی معمولا یا به طور مستقیم از کارت برداشت می کنید یا از کارت به حسابتان در وبسایت انتقال داده و از آن برای خرید بلیط استفاده خواهید کرد. هنگام خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال نیز باید از همین طریق پیش بروید. شما می توانید با وارد کردن آدرس کیف پول و اطلاعات مورد نیاز، مبلغ را به حساب خود در وبسایت انتقال دهید. پس از آن با برداشت از حساب، خرید شما انجام خواهد شد.

بخوانید  آیا نهنگ‌ها می‌توانند قبل از جلسه فدرال رزرو قیمت بیت کوین را افزایش دهند؟

چند نکته بسیار مهم در این خصوص وجود دارد که مرتبط با حفظ امنیت حساب شماست. پیش از هر چیز حتما از قابل اعتماد بودن مجموعه مورد نظر مطمئن شوید. امکان سوء استفاده از اطلاعات کیف پول شما وجود دارد. از وارد کردن اطلاعات شخصی و غیرضروری مثل کلیدهای خصوصی اجتناب کنید تا در معرض حمله حکرها قرار نگیرید.

رزرو هتل با پرداخت رمزارز

علاوه بر خرید بلیط هواپیما ارومیه و …، رزرو هتل ارزان را نیز می توانید به همین طریق انجام دهید. فقط باید مرجع مناسبی را برای این کار انتخاب کنید. وبسایت های معتبر متعددی هستند که در سطح جهانی فعالیت داشته و اعتبار مطلوبی دارند. با مراجعه به این وبسایت ها می توانید با حذف واسطه های بانکی، به صورت مستقیم پرداخت و رزرو هتل را انجام دهید.

رزرو هتل با پرداخت رمزارز
رزرو هتل با پرداخت رمزارز

بلیط هواپیما را با کمترین قیمت از فلای تودی بخر!

فلای تودی نامی آشنا برای افراد اهل سفر است که نیازی به معرفی ندارد. این مجموعه طیف گسترده ای از انواع پروازها و همچنین انواع هتل ها را در اختیار مسافرین گرامی قرار می دهد. نکته مهم این است که بی شک ارزان ترین قیمت ها را در فلای تودی مشاهده خواهید کرد. رزرو هتل ارزان یا تهیه بلیط هواپیما ارومیه و … ارزان به کمک فلای تودی ممکن می شود. خرید بلیط های لحظه آخری یکی از روش هایی است که هزینه های سفر شما را کاهش می دهد؛ همچنین می توانید از بلیط های اکونومی نهایت استفاده را ببرید. کافیست مدتی پیش از پرواز، سری به وبسایت فلای تودی بزنید.

بخوانید  توکن بایننس در فاز تثبیت قیمت؛ حرکت صعودی بعدی از چه محدوده‌ای آغاز می‌شود؟

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها