تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :چهار رمزارزی که تحلیل‌گر برجسته برای خرید توصیه می‌کند، کدام هستند؟

  • کد خبر : 2610341
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۳
لورس :چهار رمزارزی که تحلیل‌گر برجسته برای خرید توصیه می‌کند، کدام هستند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهشرپا، تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال، اخیراً تحلیل‌هایی را در مورد چندین رمزارز به اشتراک گذاشته است و نگاهی اجمالی به وضعیت فعلی این توکن‌ها و مسیرهای بالقوه آن‌ها در آینده ارائه داده است.
چین لینک (LINK) چین لینک (LINK) علی‌رغم شهرت خود به عنوان یک بازیگر قوی در فضای زیرساخت ارزهای دیجیتال، از ماه می سال ۲۰۲۲ در بازه‌ای بین ۹٫۳۳ تا ۵٫۵۳ دلار معامله می‌شود. شرپا پیشنهاد می‌کند که اگرچه چین لینک ممکن است ابزار ایده‌آلی برای معامله و ترید نباشد، اما می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلندمدت مناسب باشد.
او با پیش‌بینی ارزش‌گذاری بالاتر در آینده، توصیه می‌کند چین لینک را بخرید و آن را برای شش ماه یا بیشتر نگه دارید. در حال حاضر، چین لینک با قیمت ۶٫۲۸ دلار معامله می شود.
آوالانچ (AVAX) تجزیه و تحلیل شرپا نشان می‌دهد که آوالانچ (AVAX) در حال آزمایش مجدد سطح حمایتی خود در محدوده ۹٫۸۲ دلار است.
علی‌رغم سقوط بازار در هفته‌های گذشته، او پیش‌بینی می‌کند که برخی از پروژه‌های لایه ۱ مانند آوالانچ ممکن است شاهد افزایش ارزش‌گذاری در سال آینده باشند. در حال حاضر قیمت آوالانچ ۱۰٫۰۷ دلار ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرپا، تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال، اخیراً تحلیل‌هایی را در مورد چندین رمزارز به اشتراک گذاشته است و نگاهی اجمالی به وضعیت فعلی این توکن‌ها و مسیرهای بالقوه آن‌ها در آینده ارائه داده است.

چین لینک (LINK)

چین لینک (LINK) علی‌رغم شهرت خود به عنوان یک بازیگر قوی در فضای زیرساخت ارزهای دیجیتال، از ماه می سال ۲۰۲۲ در بازه‌ای بین ۹٫۳۳ تا ۵٫۵۳ دلار معامله می‌شود. شرپا پیشنهاد می‌کند که اگرچه چین لینک ممکن است ابزار ایده‌آلی برای معامله و ترید نباشد، اما می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلندمدت مناسب باشد.

او با پیش‌بینی ارزش‌گذاری بالاتر در آینده، توصیه می‌کند چین لینک را بخرید و آن را برای شش ماه یا بیشتر نگه دارید. در حال حاضر، چین لینک با قیمت ۶٫۲۸ دلار معامله می شود.

بخوانید  سناتور آمریکایی جلوی مداخلات SEC در کریپتو را می گیرد!

آوالانچ (AVAX)

تجزیه و تحلیل شرپا نشان می‌دهد که آوالانچ (AVAX) در حال آزمایش مجدد سطح حمایتی خود در محدوده ۹٫۸۲ دلار است.

علی‌رغم سقوط بازار در هفته‌های گذشته، او پیش‌بینی می‌کند که برخی از پروژه‌های لایه ۱ مانند آوالانچ ممکن است شاهد افزایش ارزش‌گذاری در سال آینده باشند. در حال حاضر قیمت آوالانچ ۱۰٫۰۷ دلار است.

فانتوم (FTM)

فانتوم (FTM)، یک پلتفرم قرارداد هوشمند، پس از رسیدن به سطح ۰٫۲۰۲ دلار، قیمتی که آخرین بار تقریباً یک سال پیش آن را لمس کرده بود، روند بازگشتی را نشان داده است. قیمت فعلی فانتوم ۰٫۲۰۳ دلار است و تجزیه و تحلیل نمودار شرپا احتمال جهش از این سطح را نشان می‌دهد.

رول ‌بیت (RLB)

رول ‌بیت (RLB)، افزایش شگفت‌انگیزی را در ارزش خود تجربه کرده است و از ۰٫۰۱۸۹ دلار در ۱۱ ژوئن به ۰٫۱۵۴ دلار در زمان نگارش این خبر رسیده است. این رمزارز افزایش قابل توجه ۷۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

بخوانید  تتر قصد دارد در هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند

با این حال، شرپا همچنان در مورد رول‌بیت محتاط است و در مورد چشم انداز آن ابراز تردید می‌کند. او پیش‌بینی می‌کند که رول بیت ممکن است به زودی آزمایش مجدد سطوح حمایتی در ۰٫۱۳۵ دلار یا حتی پایین‌تر، یعنی در محدوده ۰٫۱۲۶ دلار، را ارائه دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته چهار رمزارزی که تحلیل‌گر برجسته برای خرید توصیه می‌کند، کدام هستند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها