تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0
خانه دسته‌بندی نشده

لورس :چه زمانی برای خرید آلت کوین‌ها اقدام کنیم؟ آیا زمان ورود به بازار است؟

  • کد خبر : 2615238
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
لورس :چه زمانی برای خرید آلت کوین‌ها اقدام کنیم؟ آیا زمان ورود به بازار است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

چه زمانی برای خرید آلت کوین‌ها اقدام کنیم؟ آیا زمان ورود به بازار است؟ در بسیاری از اوقات روند حرکتی بازار ارزهای دیجیتال کاملا به رفتار بیت کوین وابسته است بنابراین برای پاسخ به این سوال که چه زمانی باید برای خرید آلت کوین‌ها اقدام کنیم بهتر است به بیت کوین و داده‌های آماری و اطلاعاتی آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
به گزارش والکس و به نقل از bitcoinist، به گفته مدیر عامل و بنیان‌گذار پلتفرم معاملاتی MN Trading میشائل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)، بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری در آلت کوین‌ها درست ۶ تا ۱۰ ماه قبل از هاوینگ بیت کوین است. هاوینگ بعدی بیت کوین قرار است در آوریل ۲۰۲۴ اتفاق بیفتد و با توجه به صحبت‌های ون دی پوپ هم‌اکنون در بهترین محدوده زمانی برای خرید آلت کوین‌ها هستیم.
لازم است دقت کنیم که این تحلیلگر ارزهای دیجیتال از کلمه سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند و این می‌تواند با روند ترید رورانه متفاوت باشد. پوپ در پلتفرم X (توئیتر سابق) اظهار داشت که دوره فعلی بدترین چرخه بازار رمزارزها است و قیمت‌ها در رکود هستند اما با نگاه سرمایه‌گذاری این می‌تواند بهترین زمان برا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چه زمانی برای خرید آلت کوین‌ها اقدام کنیم؟ آیا زمان ورود به بازار است؟

در بسیاری از اوقات روند حرکتی بازار ارزهای دیجیتال کاملا به رفتار بیت کوین وابسته است بنابراین برای پاسخ به این سوال که چه زمانی باید برای خرید آلت کوین‌ها اقدام کنیم بهتر است به بیت کوین و داده‌های آماری و اطلاعاتی آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش والکس و به نقل از bitcoinist، به گفته مدیر عامل و بنیان‌گذار پلتفرم معاملاتی MN Trading میشائل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)، بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری در آلت کوین‌ها درست ۶ تا ۱۰ ماه قبل از هاوینگ بیت کوین است. هاوینگ بعدی بیت کوین قرار است در آوریل ۲۰۲۴ اتفاق بیفتد و با توجه به صحبت‌های ون دی پوپ هم‌اکنون در بهترین محدوده زمانی برای خرید آلت کوین‌ها هستیم.

لازم است دقت کنیم که این تحلیلگر ارزهای دیجیتال از کلمه سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند و این می‌تواند با روند ترید رورانه متفاوت باشد. پوپ در پلتفرم X (توئیتر سابق) اظهار داشت که دوره فعلی بدترین چرخه بازار رمزارزها است و قیمت‌ها در رکود هستند اما با نگاه سرمایه‌گذاری این می‌تواند بهترین زمان براب خرید و انباشت نیز باشد چرا که آلت کوین‌ها به شدت مستعد صعود هستند.

بخوانید  وکلای پرونده‌ای مرتبط با بیت کوین ادعا می‌کنند که داده‌های Chainalysis غیر قابل اعتماد است

سنتیمنت: آلت کوین ها در ناحیه فوق‌العاده برای خرید قرار دارند

ون دی پوپ به این مساله اشاره می‌کند که علاوه بر اینکه سرمایه‌گذاران خطرپذیر به سمت آلت کوین‌ها متمایل هستند اما نکته حائز اهمیت این است که معامله‌گران متوجه این موضوع شده‌اند که زمانی که بیت کوین وارد روند صعودی می‌شود آلت کوین‌ها هم به تبعیت از پادشاه رشد خواهند کرد.

این تحلیلگر برجسته برای نمونه از چین لینک (LINK) یاد می‌کند و با اشاره به نرخ بازگشت سرمایه (ROI) توضیح می‌دهد که فعلا این رمزارز نتوانسته مطابق با انتظارات رشد کند اما ارز LINK قطعا یکی از آلت‌کوین‌هایی است که به زودی یک روند صعودی را تجربه خواهد کرد. لازم است توجه کنیم که نظر تحلیلگران ممکن است جانبدارانه و یا همراه با تبلیغات غیرمستقیم باشد و بهتر است برای سرمایه‌گذاری روی یک ارز خاص همه جوانب را در نظر بگیریم.

درحالی که رکود بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد، تحلیلگران از هاوینگ بیت کوین به عنوان یکی از رویدادهایی که می‌تواند بازار صعودی را آغاز کند یاد می‌کنند. ما قبلا در بخش اخبار والکس بسیار زیاد به اهمیت هاوینگ پرداخته‌ایم. چرخه‌های هاوینگ در رشد قیمتی بیت کوین بسیار تاثیرگذار هستند و لازم است به این رویداد توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

بخوانید  بررسی روند قیمت چین لینک؛ رالی صعودی یا سقوط ۵۰ درصدی؟

کوین کلی (Kevin Kelly) یکی از بنیانگذاران Delphi Digital، پیشتر اشاره کرده بود که دو هاوینگ قبلی هفت ماه قبل از رسیدن بیت کوین به بالاترین رکورد قیمتی تاریخ رخ داده است. قیمت بیت کوین قبل و بعد از سه رویداد هاوینگ در گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته بود. در آخرین مورد که در سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد، قیمت بیت کوین در هفته‌های منتهی به هاوینگ ۱۷ درصد و در سال بعد ۵۵۹ درصد افزایش یافت.

از آن جایی که بازار کریپتو چرخه‌ها و روندهای تاریخی خود را تکرار می‌کند احتمالا هاوینگ سال آینده نه تنها باعث رشد قیمت بیت کوین می‌شود بلکه باعث شروع یک روند صعودی در کل بازار هم خواهد شد.

برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها