تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :چه عواملی مانع از رشد قیمت بیت کوین در آینده نزدیک خواهد شد؟

  • کد خبر : 2604359
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
لورس :چه عواملی مانع از رشد قیمت بیت کوین در آینده نزدیک خواهد شد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

چه عواملی مانع از رشد قیمت بیت کوین در آینده نزدیک خواهد شد؟ بیشتر کسانی که تا اینجا توانسته‌اند در بازار ارزهای دیجیتال دوام بیاورند، نسبت به آینده این صنعت بسیار خوش‌بین هستند. بیت کوین در مسیری قرار دارد که نه تنها می‌تواند به سطوح قیمتی بی‌سابقه‌ای می‌رسد؛ بلکه حتی می‌تواند جهان را نیز تغییر دهد. در حالی که همه ما امیدواریم و معتقدیم که این اتفاق خواهد افتاد، چالش‌های احتمالی نیز پیش روی بزرگ‌ترین رمزارز بازار قرار دارد.
در این مطلب عواملی را بررسی خواهیم کرد که می‌توانند مانعی در برابر رشد قیمت، در آینده نزدیک باشند.
حمله ادامه‌دار ایالات متحده به بازار کریپتو سناریویی که به ظاهر احتمال آن روز به روز بیشتر می‌شود. حملاتی که دولت ایالات متحده علیه بیت کوین انجام می‌دهد نه تنها می‌تواند ادامه یابد؛ بلکه بسیار شدیدتر نیز می‌شود.
در حالی که آنها نمی‌توانند بیت کوین را به طور کامل ممنوع کنند، می‌توانند خرید آن را بسیار دشوارتر کنند: با ادامه مجازات بانک‌ها و حذف رمپ‌ها به ارزهای دیجیتال. همچنین بسیاری از افراد سیاسی نیز به این موضوع ورود کرده‌اند. برخی از مشهورترین سیاستمدارانی که ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چه عواملی مانع از رشد قیمت بیت کوین در آینده نزدیک خواهد شد؟

بیشتر کسانی که تا اینجا توانسته‌اند در بازار ارزهای دیجیتال دوام بیاورند، نسبت به آینده این صنعت بسیار خوش‌بین هستند. بیت کوین در مسیری قرار دارد که نه تنها می‌تواند به سطوح قیمتی بی‌سابقه‌ای می‌رسد؛ بلکه حتی می‌تواند جهان را نیز تغییر دهد. در حالی که همه ما امیدواریم و معتقدیم که این اتفاق خواهد افتاد، چالش‌های احتمالی نیز پیش روی بزرگ‌ترین رمزارز بازار قرار دارد.

در این مطلب عواملی را بررسی خواهیم کرد که می‌توانند مانعی در برابر رشد قیمت، در آینده نزدیک باشند.

بخوانید  داستان پیدایش بیت کوین کش

حمله ادامه‌دار ایالات متحده به بازار کریپتو

سناریویی که به ظاهر احتمال آن روز به روز بیشتر می‌شود. حملاتی که دولت ایالات متحده علیه بیت کوین انجام می‌دهد نه تنها می‌تواند ادامه یابد؛ بلکه بسیار شدیدتر نیز می‌شود.

در حالی که آنها نمی‌توانند بیت کوین را به طور کامل ممنوع کنند، می‌توانند خرید آن را بسیار دشوارتر کنند: با ادامه مجازات بانک‌ها و حذف رمپ‌ها به ارزهای دیجیتال. همچنین بسیاری از افراد سیاسی نیز به این موضوع ورود کرده‌اند. برخی از مشهورترین سیاستمدارانی که انگیزه‌های مشخصی دارند، قطعاً سعی می‌کنند همه را متقاعد کنند که بیت‌کوین و کریپتو چقدر «بد» است.

دریافت مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت پین

Please leave this field empty.

Δ

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

بی‌تفاوتی قیمت بیت کوین در هنگام سقوط بانک‌ها

چه عواملی مانع از رشد قیمت بیت کوین در آینده نزدیک خواهد شد؟

یکی از صعودی‌ترین عوامل برای بیت کوین در سال جاری تاکنون، عملکرد خوب بیت کوین در زمان سقوط بانک‌ها بوده است که این ایده را تقویت کرد که به طور بالقوه می‌تواند یک نوع دارایی امن باشد.

بخوانید  نوبیتکس پرفکت مانی

با این حال، اگر بانک‌ها به سقوط خود ادامه دهند و بیت کوین واکنش آشکاری نشان ندهد یا حتی قیمت آن به شدت کاهش یابد، این می‌تواند روایت‌های پیرامون بیت کوین را در جهتی کاملاً مخالف تغییر دهد. این وضعیتی است که باید به دقت و از نزدیک مراقب آن باشیم.

بیت کوین به یک نوع سرمایه‌گذاری جنایت‌کارانه تبدیل شود

همانطور که سیاستمداران به مبارزه خود با رمزارز ادامه می‌دهند، سعی می‌کنند شما را متقاعد کنند که مجرمان از این دارایی فقط برای پولشویی، خرید چیزهای غیرقانونی و ارتکاب جرم استفاده می‌کنند. آنها به شما خواهند گفت که رمزارزها فقط یک کازینو یا طرح پونزی هستند که در آن همه چیز علیه شما جعل می‌شود تا پول شما را بگیرند.

برای بیشتر عموم، این استدلال‌ها بسیار قانع‌کننده خواهد بود و تصور آن‌ها را از کریپتوکارنسی‌ها جهت می‌دهد. مشابه فادهای پیرامون استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۱، که عموم مردم را متقاعد کرد که بیت کوین در حال از بین بردن اقیانوس‌ها است.

بخوانید  توجه سرمایه‌گذاران نهادی به آلت کوین‌ها! آلت سیزن در راه است؟

مردم پولی برای سرمایه‌گذاری نداشته باشند

یکی دیگر از سناریوهای احتمالی این است که افراد برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین بیش از حد فقیر باشند. در حال حاضر جهان در شرایط سختی قرار دارد. ما در آغاز شرایطی هستیم که می‌تواند به سرعت به رکود تبدیل شود.

چه عواملی مانع از رشد قیمت بیت کوین در آینده نزدیک خواهد شد؟

در این طور مواقع، مردم بیشتر به زنده ماندن، توانایی پرداخت هزینه‌های خود و گذران زندگی اهمیت می‌دهند. باارزش‌ترین دارایی این افراد، پول نقد خواهد بود.

آنها نه تنها نمی‌توانند بیت کوین بخرند، بلکه ممکن است مجبور شوند هر چه دارند بفروشند. این امر باعث می‌شود که بیت کوین برای حفظ قیمت خود با مشکل مواجه شود و احتمالاً کاهش می‌یابد.

اشتیاق و هیجان بازار از بین برود

اگر از تابستان ۲۰۲۲ تا اوایل ژانویه ۲۰۲۳ در بازار ارزهای دیجیتال بودید، به یاد خواهید آورد که چقدر خلق‌وخوی سرمایه‌گذاران افسرده‌کننده بوده است. مردم همه اشتیاق و امید خود را از دست داده بودند. پس از کلاهبرداری FTX، تردیدهایی ایجاد شد مبنی بر اینکه که آیا صنعت کریپتو هرگز قادر به ریکاوری خواهد بود یا نه!

بخوانید  آیا قیمت شیبا اینو می تواند به ۱۰ سنت برسد؟

با ورود به سال ۲۰۲۳، مردم انتظار رسیدن به سقف قیمتی جدیدی را نداشتند؛ اما طرز فکر آن‌ها تغییر کرده بود و خوشحال بودند که آرامش برای مدتی به بازار برگشته است. اشتیاق به بیت کوین و شور کامیونتی آن بزرگ‌ترین نقطه قوت این رمزارز است. هنگامی که ناپدید می‌شود، بیت کوین آسیب‌پذیر می‌شود.

هاوینگ ناامیدکننده بیت کوین

در نهایت، یک سناریوی منفی احتمالی دیگر که شوکی را در سراسر بازار کریپتو ایجاد می‌کند، این است که هاوینگ بعدی بیت‌کوین بسیار ناامیدکننده باشد. مردم انتظار دارند قیمت بیت کوین نه تنها به ۱۰۰ هزار دلار برسد، بلکه بسیار فراتر از برود. این در صورت بدتر می‌شود که قیمت نه تنها به سقف قبلی خود نرسد؛ بلکه زیر سطح سال ۲۰۲۳ معامله شود.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها