تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :چه فرقی بین پمپ و بوستر پمپ وجود دارد

  • کد خبر : 2617537
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
لورس :چه فرقی بین پمپ و بوستر پمپ وجود دارد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :اگر در زمینه تجهیزات صنعتی فعال هستید، احتمالاً بارها در مورد بوستر پمپ شنیده اید. در سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف، کاهش فشار جریان آب می‌تواند یک مشکل اصلی و اساسی باشد. در واقع، بسیاری از ساختمان‌های مسکونی، تجاری و کارخانه‌ها به جریان آب با فشار بالا نیاز دارند. […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اگر در زمینه تجهیزات صنعتی فعال هستید، احتمالاً بارها در مورد بوستر پمپ شنیده اید. در سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف، کاهش فشار جریان آب می‌تواند یک مشکل اصلی و اساسی باشد. در واقع، بسیاری از ساختمان‌های مسکونی، تجاری و کارخانه‌ها به جریان آب با فشار بالا نیاز دارند. با این حال، گاهی اوقات فشار آب نمی‌تواند نیازهای این مجموعه‌ها را برآورده کند.

در این مواقع، تخصصی‌ها و کارشناسان استفاده از تجهیزات افزایش دهنده فشار را توصیه می‌کنند. برخی افراد بوستر پمپ و پمپ را به عنوان یکی می‌شناسند، اما این دو مفهوم با یکدیگر تفاوت دارند. در این مقاله، به طور تخصصی به معرفی بوستر پمپ، انواع آن و تفاوت آن با پمپ می‌پردازیم.

بخوانید  احتمال کاهش شدید قیمت اتریوم؛ تحلیل‌گران چه می‌گویند؟

انواع بوستر پمپ

انواع بوستر پمپ‌ها به دلیل ساختار، عملکرد و کاربرد متفاوت خود به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. بوستر پمپ آبرسانی و بوستر پمپ آتش‌نشانی از اصلی‌ترین انواع این تقویت‌کننده‌ها هستند. هر یک از این تقویت‌کننده‌ها کاربردهای خاص خود را دارند. بنابراین، نمی‌توان همه تقویت‌کننده‌ها را برای یک کاربرد خاص به عنوان یک پمپ استفاده کرد. در ادامه، قصد داریم هر یک از تقویت‌کننده‌های بوستر پمپ آبرسانی و آتش‌نشانی و همچنین کاربردهای آن‌ها را معرفی کنیم.

استفاده از بوستر پمپ در مواقعی اهمیت زیادی دارد که پمپ به تنهایی قادر به تأمین جریان آب با فشار موردنظر نمی‌باشد. در ساختمان‌های چندین طبقه مسکونی یا در کارخانه‌ها و صنایع مختلف، پمپ‌ها به تنهایی قادر به عملکرد کارآمد نیستند، زیرا قادر به فراهم کردن جریان آب با سطوح دبی موردنظر نمی‌باشند. در این حالت، تقویت‌کننده که برای استفاده در خطوط آب مصرفی نهاده‌های بزرگ مانند مزارع و کارخانه‌ها طراحی شده است، کاربردی دارد. در ساختمان‌های بزرگ مسکونی با چند واحد، بدون استفاده از بوستر، شاهد تغییرات قابل توجهی در فشار جریان آب خروجی خواهیم بود.

بخوانید  ظهور یک پدیده نادر در نمودار بیت کوین؛ آیا این یک فرصت خرید است؟

اگر تفاوت پمپ و بوستر پمپ را نمی دانید این مقاله را بخوانید!

بوستر پمپ آبرسانی

به گفته هایپر مارکت پمپ بوستر پمپ آبرسانی جزء تقویت کننده هایی است که در سیستم های جریان آب متغیر کاربرد دارد. تقویت کننده پمپ آبرسانی می تواند سطح دبی جریان آب را تا حد زیادی بالا برده و آن را ثابت نگه دارد.

البته تقویت کننده های آبرسانی در دو نوع دور ثابت و دور متغیر تولید و عرضه می شوند. کاربرد اصلی این تقویت کننده ها در سیستم های آبیاری در صنایع، کارخانه ها، مزارع کشاورزی، مجتمع های مسکونی و … است. این بوسترها هم برای زمانی که تقاضای آب کم است و هم برای زمان اوج تقاضای آب می توانند مفید عمل کنند.

 

بوستر پمپ آتش نشانی

بوستر پمپ آتش نشانی همان بوستر پمپ های آبرسانی دور ثابت هستند که در سیستم اطفای حریق به کار می روند. در اطفای حریق، آب با فشار معمولی نمی تواند کارآمد باشد. از این رو از تقویت کننده پمپ دور ثابت برای بالا بردن فشار آب استفاده می کنند.

بخوانید  سامسونگ بیت کوین را به فروشگاه غیرمتمرکز خود اضافه کرد‍

 

اگر جریان آب ورودی حداقل فشار لازم را نداشته باشد از مخزن آب بهره می برند. این بوسترها باعث می شوند که با مصرف کمترین انرژی، بالاترین سطح دبی آب تامین شود. این بوسترها علاوه بر داشتن چندین پمپ، دارای الکتروموتور و تابلو فرمان و کنترل نیز هستند. اگر قصد خرید بوستر پمپ آتش نشانی را دارید لطفا از یک جای مطمئن برای خرید این پمپ اقدام کنید زیرا در بازار برندهای متفرقه این پمپ زیاد می باشد.

تفاوت پمپ و بوستر پمپ چه می باشد؟

بوستر پمپ از اتصال چندین پمپ موازی هم به وجود می آید. به تبع قدرت و کارکرد تقویت کننده پمپ بسیار بیشتر از پمپ می باشد. اگر افزایش سطح دبی آب تنها برای یک واحد مسکونی انجام شود پمپ می تواند کارآمد عمل کند. زیرا در این حالت پمپ می تواند سطح دبی آب مورد نظر را فراهم نماید. اما زمانی که پای استفاده گسترده از جریان آب با فشار بالا به میان می آید، دیگر پمپ نمی تواند پاسخگوی نیاز ما باشد. در واقع قدرت و توان پمپ بسیار کمتر از تقویت کننده پمپ است.

بخوانید  کاربرد اتصالات لوله پلی اتیلن و شبکه آبیاری

 

بوستر پمپ دارای ساز و کار پیچیده تری نسبت به پمپ ها است. در پمپ ها تنها چیزی که اهمیت دارد این است که آیا آب در ورودی وجود دارد یا نه. بنابراین پمپ نمی تواند سطح دبی ثابتی را به وجود بیاورد و هیچ بازخورد آنالوگی از خروجی سیستم ندارد. اما در تقویت کننده پمپ می توان انتظار خروجی آب با سطوح مختلف دبی را داشته باشید.

 

بوستر پمپ، دستگاهی است که از چندین پمپ در کنار هم تشکیل شده است. در واقع بر روی این دستگاه، دو یا چند عدد پمپ به صورت موازی تعبیه شده اند. به بوستر پمپ، تقویت کننده پمپ هم می گویند.

اگر تفاوت پمپ و بوستر پمپ را نمی دانید این مقاله را بخوانید!

زیرا کلمه بوستر به معنی تقویت کننده است. از تقویت کننده پمپ جهت انتقال آب با فشار بالا و افزایش سطح دبی آب استفاده می شود. وظیفه اصلی این پمپ ها این است که فشار آب و سطح دبی آب را به صورت ثابت نگه دارند. پمپ های موازی شده در تقویت کننده پمپ هر کدام دارای ظرفیت محدودی هستند. بنابراین با کار کردن کنار هم می توانند سطوح دبی مختلفی پدید بیاورند.

بخوانید  سگویت بیت کوین چیست؟ بررسی عملکرد و ویژگی های آپدیت سگویت SegWit

 

خرید و قیمت بوستر پمپ و انواع آن

اگر قصد خرید بوستر پمپ را دارید باید به نوع نیاز، حداقل ورودی آب، حداکثر خروجی مورد نیاز، فضای مورد نظر و … توجه کنید. در واقع ابتدا باید هدف خود را از خرید بوستر، میزان مصرف و نوع کاربری انتخاب نمایید.

همچنین تقویت کننده های پمپ در نوع نصب خود نیز متفاوت هستند و فضاهای مختلفی را اشغال می کنند. بهتر است در انتخاب و خرید انواع بوسترها ابتدا با کارشناسان و تکنسین های متخصص در این زمینه مشورت کنید. زیرا متخصصان با توجه به نیاز و شرایط شما، بهترین نوع تقویت کننده پمپ را به شما پیشنهاد می دهند.

 

خرید و قیمت بوسترپمپ

بسیاری از کسانی که به دنبال خرید بوستر پمپ هستند در مورد قیمت خرید آن سوال دارند. قیمت خرید تقویت کننده به عواملی همچون نوع تقویت کننده، تعداد پمپ ها، برند پمپ ها، جنس قطعات تشکیل دهنده، ابعاد و … بستگی دارد. همچنین نوسانات ارزی باعث شده اند تا قیمت این تجهیزات صنعتی روز به روز در حال تغییر باشد. بنابراین نباید انتظار قیمت ثابتی داشته باشید. برای آگاهی از قیمت دقیق انواع تقویت کننده پمپ می توانید با کارشناسان هایپر مارکت پمپ تماس بگیرید.

بخوانید  شبکه BEP20 چیست؟ آموزش ساخت توکن bep20

 

هایپر مارکت پمپ، علاوه بر ارائه انواع بوستر پمپ ها، انواع پمپ ها را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان ارائه می دهد. می توانید انواع پمپ ها را جهت مصارف شخصی و مصارف خانگی از این فروشگاه تهیه نمایید. قیمت پمپ ها بسیار مناسب تر و کمتر از قیمت تقویت کننده های پمپ می باشد. بنابراین نیازی به صرف بودجه های بالا برای خرید پمپ ندارید. هایپر مارکت پمپ، ارائه دهنده باکیفیت انواع پمپ در ایران است.

 

هایپر مارکت پمپ، یکی از معتبرترین و باسابقه ترین مجموعه ها در زمینه فروش انواع بوستر پمپ و پمپ می باشد. تمامی کالاها و محصولات این مجموعه جزء باکیفیت ترین و معروف ترین برندهای جهانی هستند.

 

با خرید تجهیزات پمپاژ آب از هایپر مارکت پمپ می توانید از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش این محصولات بهره مند شوید. قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت بالا از دیگر ویژگی های محصولات این فروشگاه هستند. بنابراین می توانید با خرید خود را با قیمت واقعی و منصفانه انجام دهید. جهت مشاوره تخصصی رایگان با شماره ۰۹۳۵۴۰۲۶۳۵۷ تماس حاصل نمایید و یا به آدرس  https://pumps-hypermarket.com/ مراجعه نمایید.

بخوانید  لیست 22 ارز دیجیتال جدید بیت پین + معرفی  ایردراپ 3 اتریومی Bitpin

منبع : made in prc  ساخت کدام کشور است

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها