تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :چه FUDهایی در انتظار بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها در آینده هستند؟🤔

  • کد خبر : 2634855
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۳۸
لورس :چه FUDهایی در انتظار بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها در آینده هستند؟🤔
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

چه FUDهایی در انتظار بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها در آینده هستند؟ به گزارش زوم ارز، شرکت Layergg، یک شرکت مشهور در زمینه تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، یک فهرستی از شایعات، نگرانی‌ها و شک و تردیدهای بالقوه را که ممکن است در آینده رخ دهد، تهیه کرده است.
در زیر لیستی از شایعات و نگرانی‌هایی که توسط شرکت تجزیه و تحلیل گردآوری شده است، آمده است:
موج فروش Grayscale: شرکت تجزیه و تحلیل معتقد است که Grayscale، یک صندوق سرمایه‌گذاری بیت‌کوین معروف، روزانه بین ۱۰,۰۰۰ تا ۲۵,۰۰۰ BTC را به فروش می‌رساند. آنها معتقدند که جریان فروش این صندوق کاهش نمی‌یابد و در واقع در حال افزایش است. تاکنون، مجموع خروجی ارزشمند از این صندوق حدود ۳.۴۵ میلیارد دلار بوده است. همچنین، شرکت تجزیه و تحلیل اعلام کرده است که بعد از تأیید بیت‌کوین به عنوان صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF)، FTX نزدیک به ۱ میلیارد دلار ارزش از Grayscale BTC را به فروش رسانده است. توزیع بیت‌کوین Mt.Gox: در دو ماه آینده، انتظار می‌رود توزیع بیت‌کوین‌هایی که در صرافی معروف Mt.Gox غرق شده بودند، صورت گیرد. با باز شدن قفل ۲۰۰,۰۰۰ بیت‌کوین، این توزی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چه FUDهایی در انتظار بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها در آینده هستند؟

به گزارش زوم ارز، شرکت Layergg، یک شرکت مشهور در زمینه تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، یک فهرستی از شایعات، نگرانی‌ها و شک و تردیدهای بالقوه را که ممکن است در آینده رخ دهد، تهیه کرده است.

در زیر لیستی از شایعات و نگرانی‌هایی که توسط شرکت تجزیه و تحلیل گردآوری شده است، آمده است:

  1. موج فروش Grayscale: شرکت تجزیه و تحلیل معتقد است که Grayscale، یک صندوق سرمایه‌گذاری بیت‌کوین معروف، روزانه بین ۱۰,۰۰۰ تا ۲۵,۰۰۰ BTC را به فروش می‌رساند. آنها معتقدند که جریان فروش این صندوق کاهش نمی‌یابد و در واقع در حال افزایش است. تاکنون، مجموع خروجی ارزشمند از این صندوق حدود ۳.۴۵ میلیارد دلار بوده است. همچنین، شرکت تجزیه و تحلیل اعلام کرده است که بعد از تأیید بیت‌کوین به عنوان صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF)، FTX نزدیک به ۱ میلیارد دلار ارزش از Grayscale BTC را به فروش رسانده است.
  2. توزیع بیت‌کوین Mt.Gox: در دو ماه آینده، انتظار می‌رود توزیع بیت‌کوین‌هایی که در صرافی معروف Mt.Gox غرق شده بودند، صورت گیرد. با باز شدن قفل ۲۰۰,۰۰۰ بیت‌کوین، این توزیع انجام خواهد شد. در دسامبر ۲۰۲۳، برخی از طلبکاران Mt.Gox از طریق PayPal به صورت جریمه دریافت کردند. تحلیلگران اعتقاد دارند که قیمت بیت‌کوین در اختیار دارندگان Mt.Gox کمتر از ۱۰۰۰ دلار است و این ممکن است بر تصمیمات فروش آنها تأثیر بگذارد.
  3. بیت‌کوین‌های گرفتار شده در جاده ابریشم: دولت ایالات متحده در حال حاضر حدود ۱۰۰,۰۰۰ بیت‌کوین را که از فعالیت جاده ابریشم ضبط کرده است، در اختیار دارد. آنها اعلام کرده‌اند که قصد دارند ۵۰,۰۰۰ بیت‌کوین از این مقدار را به صورت چهار قسط به فروش برسانند، اما تاکنون هیچ به‌روزرسانی‌ای درباره این موضوع صورت نگرفت.

منبع: en.bitcoinsistemi.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2634855

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها