تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :چگونه تتر را به ریال تبدیل کنیم؟

  • کد خبر : 2602699
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
لورس :چگونه تتر را به ریال تبدیل کنیم؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بیشترین حجم معاملات رمزارزها در بین ایرانیان مربوط به تتر (USDT) است. معروف‌ترین استیبل کوین بازار کریپتوکارنسی که از نظر ارزش بازار جایگاه سوم را پس از بیت کوین و اتریوم، به‌ خود اختصاص داده است. برخی افراد برای سرمایه‌گذاری به جای دلار به سراغ خرید تتر می‌روند. با توجه به تقاضای زیاد خرید و فروش تتر، در این مطلب قصد داریم نحوه فروش تتر و تبدیل کردن آن به ریال در ایران را بررسی کنیم. اگر به‌تازگی وارد بازار رمزارزها شده‌اید، حتما تا پایان این مطلب را به‌دقت مطالعه کنید.
فهرست مطالبمراحل تبدیل تتر به ریال در ایران۱٫ تبدیل سایر رمزارزها به تتر۲٫ انتقال تتر به والت شخصی۳٫ تبدیل تتر به ریالنکاتی که لازم است قبل از تبدیل تتر به ریال در نظر بگیریم۱٫ کارمزد شبکه بلاکچین انتقال تتر۲٫ درست وارد کردن انتقال تتر در صرافی‌ها و والت‌ها۳٫ رعایت نکات امنیتی۴٫ توجه به نرخ فروش لحظه‌ای تتر به ریالکلام پایانی مراحل تبدیل تتر به ریال در ایران انتقال دلاری از صرافی‌های خارجی به داخلی برای معامله‌گران ایرانی امکان‌پذیر نیست. در عوض می‌توانند تتر را به‌راحتی از صرافی‌های خارجی به داخلی منتقل و سپس آن را ب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیشترین حجم معاملات رمزارزها در بین ایرانیان مربوط به تتر (USDT) است. معروف‌ترین استیبل کوین بازار کریپتوکارنسی که از نظر ارزش بازار جایگاه سوم را پس از بیت کوین و اتریوم، به‌ خود اختصاص داده است. برخی افراد برای سرمایه‌گذاری به جای دلار به سراغ خرید تتر می‌روند. با توجه به تقاضای زیاد خرید و فروش تتر، در این مطلب قصد داریم نحوه فروش تتر و تبدیل کردن آن به ریال در ایران را بررسی کنیم. اگر به‌تازگی وارد بازار رمزارزها شده‌اید، حتما تا پایان این مطلب را به‌دقت مطالعه کنید.

بخوانید  بدترین پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹

فهرست مطالب

  • مراحل تبدیل تتر به ریال در ایران
    • ۱٫ تبدیل سایر رمزارزها به تتر
    • ۲٫ انتقال تتر به والت شخصی
    • ۳٫ تبدیل تتر به ریال
  • نکاتی که لازم است قبل از تبدیل تتر به ریال در نظر بگیریم
    • ۱٫ کارمزد شبکه بلاکچین انتقال تتر
    • ۲٫ درست وارد کردن انتقال تتر در صرافی‌ها و والت‌ها
    • ۳٫ رعایت نکات امنیتی
    • ۴٫ توجه به نرخ فروش لحظه‌ای تتر به ریال
  • کلام پایانی

مراحل تبدیل تتر به ریال در ایران

انتقال دلاری از صرافی‌های خارجی به داخلی برای معامله‌گران ایرانی امکان‌پذیر نیست. در عوض می‌توانند تتر را به‌راحتی از صرافی‌های خارجی به داخلی منتقل و سپس آن را به ریال تبدیل کنند. همان‌طور که می‌دانید هر تتر قیمتی معادل یک دلار آمریکا دارد و از این حیث جای نگرانی چندانی بابت نوسانات قیمت برای معامله‌گران وجود ندارد. مراحل خرید تتر و تبدیل به ریال در ایران را از ابتدا تا انتها با هم مرور می‌کنیم.

بخوانید  جنگ تجاری آمریکا و چین؛ بازی مرگ و زندگی بیت کوین

۱٫ تبدیل سایر رمزارزها به تتر

اگر قصد دارید ارزهای دیجیتال خود را به ریال تبدیل کنید. بهتر است که ابتدا آن‌ها را به تتر تبدیل کنید. با توجه به اینکه انتقال رمزارز بین والت‌ها و صرافی‌ها با کارمزد همراه است، پیشنهاد می‌کنیم که دارایی خود را بکسان کنید. فرقی نمی‌کند که شما ۱۰۰ تتر را منتقل کنید یا درخواست برداشت ۱۰۰۰ تتر را در صرافی ثبت کنید. کارمزد انتقال با توجه به شبکه بلاک‌چین برای هر دوی آن‌ها ثابت است.

تتر همواره جزء سه ارز دیجیتال برتر از نظر حجم معاملات است.

تتر همواره جزء سه ارز دیجیتال برتر از نظر حجم معاملات است.

۲٫ انتقال تتر به والت شخصی

در ادامه باید تتر را از حساب کاربری خود در صرافی خارجی، به والت شخصی خود منتقل کنید. اگر قصد نگهداری تتر برای طولانی مدت را دارید، بهتر است از کیف پول سخت افزاری استفاده کنید؛ اما در صورتی که قصد نقد کردن دارایی خود را دارید، به‌‌سراغ والت‌های نرم افزاری بروید. برای عملیات انتقال تتر لازم است که حتما شبکه بلاکچین مناسب را انتخاب کنید که جلوتر درباره این موضوع توضیح می‌دهیم.

بخوانید  کلاهبردار از حساب جعلی Uniswap برای کلاهبرداری از برنامه دوستیابی استفاده می کند

۳٫ تبدیل تتر به ریال

راحت‌ترین راه برای تبدیل تتر به ریال در ایران، استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت است. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز سفارش فروش تتر را از طریق صرافی ایرانیکارت ثبت کنید.

خرید و فروش تتر در این صرافی به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌شود. ضمن اینکه معادل ریالی فروش تتر مستقیم به حساب بانکی اعلام شده از سوی شما واریز می‌شود. محدودیتی در فروش تتر از طریق صرافی ایرانیکارت پیش روی شما وجود ندارد. از همه مهم‌تر اینکه معامله بدون دریافت کارمزد انجام می‌گیرد.

نکاتی که لازم است قبل از تبدیل تتر به ریال در نظر بگیریم

چند نکته مهم در مسیر تبدیل تتر به ریال پیش روی شما وجود دارند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید. این نکات عبارت‌اند از:

۱٫ کارمزد شبکه بلاکچین انتقال تتر

برای انتقال تتر در کیف پول‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال، شبکه‌های بلاکچین مختلفی پیش روی شما قرار دارند که اصلی‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

بخوانید  روز موعود برای استلار فرا رسید، ماجرا از چه قرار است؟

· اتریوم (ethereum)

· ترون (Tron)

· بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain)

· سولانا (Solana)

· پالیگان (Polygon)

· آربیتروم (Arbitrum)

· آپتیمیسم (Optimism)

· آوالانچ (Avalanche)

البته باید توجه داشته باشید که کیف پول‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال الزاما امکان انتقال تتر از طریق همه شبکه‌های بلاکچین را فراهم نمی‌کنند.

بلکه در هر یک از آن‌ها با تعداد مشخصی از شبکه‌های انتقال سروکار خواهید داشت. اگر به‌تازگی فعالیت خود را در بازار رمزارزها آغاز کرده‌اید و قصد انتخاب بهترین شبکه انتقال تتر را دارید، باید ویژگی‌هایی مانند سرعت، کارمزد و امنیت شبکه‌های انتقال را مد نظر قرار دهید.

سرعت و کارمزد انتقال تتر در شبکه‌های مختلف ثابت نیست. بلکه با توجه به حجم تراکنش‌ها ممکن است که در بازه‌های زمانی مختلف، سرعت و و کارمزد انتقال افزایش یا کاهش پیدا می‌کند. در جدول زیر متوسط نرخ کارمزد و همچنین سرعت انتقال تتر در شبکه‌های بلاکچین مختلف را مشاهده می‌کنید.

بخوانید  Terraform Labs مدیر عامل جدیدی را از تیم موجود منصوب می کند
نام شبکه بلاکچین زمان انتقال تتر کارمزد انتقال تتر
اتریوم (ERC-20) ۲ تا ۱۰ دقیقه ۴ تا ۶ تتر
ترون (TRC-20) ۱ تا ۵ دقیقه ۱ تتر
بایننس اسمارت چین (BSC-20) ۱ تا ۵ دقیقه ۰٫۸ تا ۱ تتر
سولانا ۱ تا ۵ دقیقه ۱٫۵ تتر
پالیگان ۱ تا ۲ دقیقه ۰٫۸ تتر
آربیتروم ۱ تا ۲ دقیقه ۱ تتر
آپتیمیسم ۱ تا ۲ دقیقه ۱ تتر
آوالانچ ۱ تا ۲ دقیقه ۱ تتر

با توجه به آنچه در جدول فوق مشاهده می‌کنید، اگر به دنبال انتقال کم هزینه ارزهای دیجیتال خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما به‌سراغ کم کارمزدترین شبکه‌های انتقال مانند اسمارت چین، پالیگان، ترون و … بروید. ترجیحا تحت هیچ شرایطی از شبکه اتریوم برای انتقال تتر استفاده نکنید. چرا که کارمزد انتقال بالایی دارد.

۲٫ درست وارد کردن انتقال تتر در صرافی‌ها و والت‌ها

یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر آدرس والت خود را در انتقال تتر به‌صورت اشتباه وارد کنید، سرمایه‌تان را برای همیشه از دست می‌دهید.

بخوانید  نودهای بیت کوین اکنون یک قدم به همگام سازی فوری نزدیک تر شده اند

کم نیستند افراد که تجربه اشتباه در فرآیند انتقال رمزارزها را دارند. دقت داشته باشید که عملیات انتقال رمزارزها غیر قابل بازگشت است و در صورت اشتباه کردن، راهی برای جبران پیش روی شما نیست.

چگونه تتر را به ریال تبدیل کنیم؟
هنگام انتقال تتر مطمئن شوید که آدرس والت منطبق بر شبکه بلاک‌چین انتقال را وارد کنید

دقت داشته باشید که آدرس والت انتقال تتر دقیقا مربوط به شبکه بلاکچینی باشد که عملیات برداشت را با استفاده از آن انجام می‌دهید.

هنگام انتقال تتر مطمئن شوید که آدرس والت منطبق بر شبکه بلاک‌چین انتقال را وارد کنید

۳٫ رعایت نکات امنیتی

در هر عملیات انتقال ارز دیجیتال باید مراقب سایت‌های فیشینگ و کلاهبرداری باشید.

در کلاهبرداری به‌روش فیشینگ، سایت‌های تقلبی با ظاهری شبیه به صرافی‌ها و سعی در فریب دادن معامله‌گران دارند. اگر در دام این کلاهبرداری‌ها بیفتید، در واقع اطلاعات حساب‌های کاربری خود را در اختیارشان می‌گذارید. این موضوع برای شما گران تمام می‌شود.

حتما ضرایب امنیتی مانند احراز دو مرحله‌ای، ارسال ایمیل یا پیامک تایید برای برداشت و واریز رمزارزها را در پلتفرم معاملاتی خود فعال کنید تا در جریان جزئیات عملیات برداشت قرار بگیرید. به‌این ترتیب می‌توانید جلوی سوء استفاده‌های احتمالی را نیز بگیرید.

بخوانید  دستگاه های استخراج بیت کوین امروزی 5 برابر سریعتر از قبل

۴٫ توجه به نرخ فروش لحظه‌ای تتر به ریال

نکته مهم دیگری که باید هنگام تبدیل تتر به ریال در نظر داشته باشید، نرخ فروش آن است.

همان‌طور که می‌دانید معمولا نرخ تتر به ریال بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان بالاتر از دلار است. حتما قبل از اینکه تصمیم به تبدیل تتر به ریال بگیرید، نرخ لحظه‌ای آن به ریال را بررسی کنید. برای جلوگیری از ضرر و زیان بهتر است زمانی تتر را به ریال تبدیل کنید که نرخ آن در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشد.

کلام پایانی

در این مطلب بررسی کردیم که چگونه می‌توان تتر را به ریال تبدیل کرد. صرافی ایرانیکارت، یکی از گزینه‌های پیش روی شما برای فروش تتر در ایران است. این صرافی بدون دریافت کارمزد برای معاملات خود، تجربه خرید و فروش مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای شما رقم می‌زند. ضمن اینکه تمام معاملات ایرانیکارت در لحظه انجام می‌شود. در هر ساعت از شبانه‌روز که قصد فروش تتر را دارید، می‌توانید از صرافی ایرانیکارت برای تبدیل تتر به ریال بهره ببرید.

بخوانید  Vitalik Buterin در تلاش برای متمرکز سازی اتریوم

نوشته چگونه تتر را به ریال تبدیل کنیم؟ اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها