تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :چگونه سولانا استخراج کنیم؟ – روش های استخراج سولانا

  • کد خبر : 2610138
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۱۳
لورس :چگونه سولانا استخراج کنیم؟ – روش های استخراج سولانا
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

یکی از بازارهای پر سر و صدای مالی، بازار جهانی کریپتو کارنسی یا همان بازار ارزهای دیجیتال است. به همین دلیل در فضای ارزهای رمزنگاری شده باید ارزهای مختلف را بررسی کرد تا انتخاب درستی برای سود بیشتر انجام داد. یکی از فاکتورهای بررسی، قیمت ارزها و نحوه استخراج آن‌ها است. در این مقاله به بررسی قیمت سولانا و نحوه استخراج آن و اهداف این رمز ارز می‌پردازیم.
چرا ارز دیجیتال؟ ارزهای رمزنگاری شده همان پول‌های در آینده هستند. به مرور زمان، پیشرفت علم کارها را برای ما ساده‌تر کرد و هر چه بیشتر پیش می‌رویم همه چیز سریعتر و کامل‌تر انجام می‌شود.
رمز ارزها نیز پول‌هایی با ویژگی‌های پیشرفته‌ای هستند که کارها را برای ما آسان کرده‌اند. اولین و محبوب‌ترین ویژگی این پول، غیرمتمرکز بودن آن است. در این فضا شما خودتان تماما صاحب پول خود هستید. برعکس سیستم متمرکز، هیچ سازمانی روی بازار ارزهای دیجیتال نظارت و کنترل ندارد.
در بازار رمز ارزها، بدون محدودیت، با سرعت بسیار بالا و کارمزد بسیار کم، به هر جای دنیا که باشید می‌توانید نقل و انتقالات خودتان را انجام دهید.
استخراج سولانا قیمت‌ ارزهای دیجیتال مانند ق..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

یکی از بازارهای پر سر و صدای مالی، بازار جهانی کریپتو کارنسی یا همان بازار ارزهای دیجیتال است. به همین دلیل در فضای ارزهای رمزنگاری شده باید ارزهای مختلف را بررسی کرد تا انتخاب درستی برای سود بیشتر انجام داد. یکی از فاکتورهای بررسی، قیمت ارزها و نحوه استخراج آن‌ها است. در این مقاله به بررسی قیمت سولانا و نحوه استخراج آن و اهداف این رمز ارز می‌پردازیم.

چرا ارز دیجیتال؟

ارزهای رمزنگاری شده همان پول‌های در آینده هستند. به مرور زمان، پیشرفت علم کارها را برای ما ساده‌تر کرد و هر چه بیشتر پیش می‌رویم همه چیز سریعتر و کامل‌تر انجام می‌شود.

بخوانید  آیا استخراج بیت کوین با انرژی خورشیدی توجیه اقتصادی دارد؟

رمز ارزها نیز پول‌هایی با ویژگی‌های پیشرفته‌ای هستند که کارها را برای ما آسان کرده‌اند. اولین و محبوب‌ترین ویژگی این پول، غیرمتمرکز بودن آن است. در این فضا شما خودتان تماما صاحب پول خود هستید. برعکس سیستم متمرکز، هیچ سازمانی روی بازار ارزهای دیجیتال نظارت و کنترل ندارد.

در بازار رمز ارزها، بدون محدودیت، با سرعت بسیار بالا و کارمزد بسیار کم، به هر جای دنیا که باشید می‌توانید نقل و انتقالات خودتان را انجام دهید.

استخراج سولانا

قیمت‌ ارزهای دیجیتال مانند قیمت سولانا، با عرضه و تقاضای مردم تعیین می‌شود. همین مبحث نشان‌دهنده این است که سازمان یا نهاد خاصی کنترل به خصوصی روی این بازار ندارد.

ارز دیجیتال سولانا چیست

سولانا با نشانه اختصاری sol یکی از ارزهای دیجیتالی است که مدت کوتاهی وارد بازار کریپتو کارنسی شده است. سولانا در سال ۲۰۲۰ توسط سازندگان و گروهی از مهندسین طراحی و وارد بازار شد. این رمز ارز در همین مدت رشد بسیار خوبی داشته و اهداف خود را یکی پس از دیگری لمس می‌کند.

بخوانید  آشنایی با ارزهای دیجیتال قبل از بیت کوین؛ سفری در زمان

افرادی که روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کردند به آینده آن بسیار خوش بین هستند. این کوین به حدی در معرض دید بود که در سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۳۰۰ درصد رشد داشته است.

رمز ارز سولانا سود سالیانه ۷/۴ درصد را برای کاربران خود در نظر گرفته است. در صورتی که این ارز را در کیف پول اتمیک، استیک یا فریز کنید، به صورت سالانه ۷/۴ درصد سرمایه خود را به شکل سود دریافت می‌کنید.

اهداف ارز دیجیتال سولانا چیست ؟

فناوری بلاکچین سولانا برای پشتیبانی مسائل مالی غیر متمرکز وارد عرصه شد. امور مالی غیر متمرکز یا defi، تمام مسائل مالی را در قالب ارزهای دیجیتال و غیرمتمرکز بودن آن‌ها ارائه می‌دهد.

سولانا سرعت تبادلات را بسیار زیاد کرده است و جزو بلاکچین‌های نسل سوم است. علاوه بر سرعت بالا، کارمزد کمتر و محدودیت کمتری نیز دارد. توجه کنید هر چقدر وال پیپر و اهداف یک ارز معتبرتر و قوی‌تر باشد، تقاضا برای آن بیشتر و قیمت آن رشد بیشتری خواهد داشت. مانند قیمت سولانا که در ابتدا رشد بسیار بالایی داشت.

بخوانید  نهنگ خفته بیت کوین پس از افزایش بیش از ۲۴۰۰۰۰ درصدی، ارزش ۲۵ میلیون دلار بیت کوین را جابجا کرد.

اتریوم یا سولانا

این رمز ارز به دلیل ویژگی‌های پیشرفته‌ای که دارد، رقیبی جدی برای اتریوم محسوب می‌شود. اتریوم به قدری مورد استقبال قرار گرفت که از آن به عنوان پادشاه آلت کوین‌ها یاد می‌شود. اکنون این ارز دومین ارز دیجیتال در بازار بزرگ و بین‌المللی کوین مارکت کپ است.

اتریوم به دلیل بلاکچینی که دارد کارمزد بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. در ضمن یک بلاکچین عالی باید سه ویژگی مقیاس پذیری، امنیت و غیرمتمرکز بودن را با هم داشته باشد. بعد از اینکه اتریوم قدرت نمایی کرد، چندی بعد نقاط ضعف آن مشخص شد.

در حال حاضر سولانا با کم کردن آن نقاط ضعف یکی از قدرترین رقیبان اتریوم محسوب می‌شود؛ بنابراین بلاک چین بیت کوین نسل اول، اتریوم نسل دوم و ارزهای نسل سوم مانند سولانا وارد عرصه می‌شوند تا با سرعت بیشتر و کارمزد کمتر، نقاط قوت بیشتری ارائه دهند.

در بلاگ بیتمینو بخوانید: بلاک چین چیست و یا بیت کوین چیست

بخوانید  در عرض ۲۴ ماه بیت کوین به بیش از ۲۵۰۰۰۰ دلار می رسد: این دلیل است

نوسان قیمت

توجه کنید زمانی که بازار ارز دیجیتال در حال رشد بسیار زیادی باشد، به طور معمول همراه با افزایش قیمت بیت کوین، اکثر آلت کوین‌ ها نیز رشد می‌کنند. نکته اینجاست که این سیکل به صورت چرخشی اتفاق می‌افتد یعنی انتظار نداشته باشید نوسانات یک ارز دیجیتال مداوم در حال رشد کردن باشد. هیچ رمز ارزی از این قاعده استثنا نیست.

نوسان قیمت سولانا
نوسان قیمت سولانا

در تاریخ ۳۰ اوت، سولانا برعکس بازار ارزهای دیجیتال رشد خوبی داشت. دلیل این نوسان وارونه و افزایش قیمت بر خلاف جهت بازار برای این ارز رمزنگاری شده این است که سولانا توسط یکی از رسانه‌های رسمی در رویداد ignition معرفی شد.

همین موضوع باعث شد افراد این ارز را بیشتر بشناسند و آینده خوبی را برای ان متصور شوند. این نگرش مثبت روی سولانا باعث خرید بیشتر شد و قیمت سولانا افزایش یافت.

نحوه استخراج ارز سولانا

به طور کلی ارزها به دو صورت اثبات کار و اثبات سهام عرضه می‌شوند. برای اینکه بدانیم می‌توان یک ارز دیجیتال را ماین یا استخراج کرد باید بفهمیم عرضه این ارز به چه صورت است. اگر رمز ارزی به صورت اثبات کار وارد بازار شود، می‌توان آن را استخراج کرد. استخراج هم توسط دستگاه‌های ماینر صورت می‌گیرد. تفاوت ارزهای دیجیتال که عرضه‌ی اثبات کار هستند با اثبات سهام این است که در عرضه توسط اثبات سهام، تمام تعداد واحد‌های ارز موجود با خرید و فروش، نوسان قیمت صورت می‌گیرد؛ اما در اثبات کار رمز ارز باید توسط دستگاه‌های ماینر، ماین یا استخراج شود.

رمز ارز سولانا نیز به شیوه اثبات سهام پا به میدان گذاشت که تمام واحد‌های آن موجود بود؛ بنابراین سولانا احتیاجی به استخراج ندارد.

خرید ارز دیجیتال سولانا

برای خرید هر ارز دیجیتالی ابتدا باید در صرافی احراز هویت کرد و پول تومانی خود را به تتر یا دلار دیجیتال تبدیل کرد. سپس کیف پول یا ولت نصب کرد و برای بعضی از ارزهای دیجیتال از قسمت Dapp ولت‌ها استفاده کرد؛ Dapp در ولت‌ها، صرافی‌های غیرمتمرکز هستند که نیاز به احراز هویت ندارند.

بخوانید  پرایس اکشن شیبا اینو و قیمت بعدی SHIB | تریلیون‌ها شیبا بین نهنگ ها منتقل شدند

قیمت لحظه ای سولانا را می‌توانید در صرافی‌هایی مانند بایننس، کوکوین و … ببینید و خریداری کنید.

کلام آخر

بازار رمز ارزها و کسب درآمد از آن یکی از به روزترین روش‌های درآمدزایی است. این بازار جهانی بسیار پر سود است؛ اما حواستان باشد در کنار سودهای بسیار زیادی که دارد بازار پر ریسکی محسوب می‌شود. برای سود کردن از این فضا باید مدام به روز و در حال یادگیری باشید. قدرت ریسک خود را بالا ببرید و صبوری کنید. استراتژی برای خود معین کنید و به فکر یک شبه پولدار شدن نباشید.

این بازار به خصوص تکنولوژی بلاک چین فناوری‌‌هایی هستند که دیر یا زود باید با آن‌ها همراه شد تا از دنیا عقب نماند. چه خوب است قبل از اینکه دیر شود یاد بگیریم و خودمان را در فضای علم و تجربه جلو بیندازیم.

سوالات متداول:

۱) مالک سولانا کیست؟

Solana یک پلت فرم بلاک چین است که از مکانیزم اثبات سهام برای ارائه عملکرد قرارداد هوشمند استفاده می‌کند. ارز رمزنگاری شده بومی آن SOL است. Solana در سال ۲۰۲۰ توسط Solana Labs راه‌اندازی شد که توسط آناتولی یاکوونکو و راج گوکال در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد.

بخوانید  بررسی قیمت بیت کوین، S&P 500 و شاخص دلار آمریکا؛ ۷ شهریور ماه

۲) آیا سولانا می تواند به ۱۰۰۰۰ دلار برسد؟

بعید است که سولانا به این زودی‌ها به ۱۰۰۰۰ دلار برسد. با این حال، برخی منابع وجود دارند که چنین پیش بینی می‌کنند، احتمال وقوع این اتفاق کم است. به گفته تحلیلگران اتحادیه بازرگانان، سولانا تنها در سال ۲۰۳۳ می‌تواند به ۶۱۶٫۲۸ دلار برسد.

۳) چه چیزی سولانا را بهتر از اتریوم می‌کند؟

سولانا و اتریوم از نظر مکانیسم توافقی که استفاده می‌کنند، متفاوت هستند. اتریوم از Proof of Work (PoW) پیروی می‌کند که منجر به شبکه غیرمتمرکزتر، اما مقیاس‌پذیری کمتر می‌شود. سولانا از Proof of History (PoH) پیروی می‌کند که امنیت کمتری دارد، اما کارآمدتر است و منجر به تراکنش‌های پرسرعت و کم هزینه می‌شود.

Originally posted 2023-05-08 23:30:32.

The post چگونه سولانا استخراج کنیم؟ – روش های استخراج سولانا appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها