تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :چگونه ووچر پرفکت مانی آنلاین بخریم؟

  • کد خبر : 2609622
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
لورس :چگونه ووچر پرفکت مانی آنلاین بخریم؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :در این مقاله به بررسی نحوه خرید ووچر پرفکت مانی بصورت آنلاین می پردازیم. برای این کار لازم است تا در ابتدا با پرفکت مانی و خدماتی که ارائه می دهد (مانند ووچر) آشنایی بیشتری پیدا کنید. در دنیای تجارت الکترونیک، کدهایی وجود دارند که با وارد کردن آن ها […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در این مقاله به بررسی نحوه خرید ووچر پرفکت مانی بصورت آنلاین می پردازیم. برای این کار لازم است تا در ابتدا با پرفکت مانی و خدماتی که ارائه می دهد (مانند ووچر) آشنایی بیشتری پیدا کنید.

در دنیای تجارت الکترونیک، کدهایی وجود دارند که با وارد کردن آن ها در سیستم های مختلف پرداختی می توانید نقل و انتقال پول را انجام دهید. این کدها شبیه به کارت شارژ یک بار مصرف عمل می کنند.

ووچر پرفکت مانی یکی از همین موارد است که با وارد کردن اطلاعات آن در سایت های خارجی که از پرفکت مانی پشتیبانی می کنند، می توانید هزینه خرید خود را پرداخت نمایید. اطلاعات هر ووچر شامل کد فعالسازی ۱۰ رقمی و شماره سریال ۱۶ رقمی می شود. البته در زمان خرید تاریخ ساخت و مبلغ شارژ شده نیز به شما داده خواهد شد.

بخوانید  بلاک چین چیست و چه کاربردی دارد ؟

پرفکت مانی چیست؟

یکی از سرویس های مالی پیشرو در خدمات تجارت الکترونیک، پرفکت مانی است. این سیستم خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. پرداخت سریع و امن و انتقال پول به صورت بین المللی از ویژگی های برتر PM است.

از آن جایی که سایت پرفکت مانی تحریم های مالی سایر سیستم های پرداخت بین المللی را برای ایرانیان فعال نکرده است، در واقع اولین و بهترین گزینه برای جایگزینی پی پال، مستر کارت و ویزا کارت است. ثبت نام در این سایت برای کاربران ایرانی مجاز بوده و آن ها می توانند با اطلاعات دقیق و درست خود در این سایت ثبت نام کرده و حساب کاربری ایجاد کنند.

با کمک پرفکت مانی کلیه امور مربوط به انتقال آنلاین پول امکان پذیر است که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. انتقال پول در میان کاربران سایت پرفکت مانی
  2. دریافت و یا پرداخت حقوق پروژه های دورکاری از یک کشور به کشور دیگر
  3. پرداخت آنلاین در سایت های مختلف
  4. سپرده گذاری در حساب های امن الکترونیکی پرفکت مانی و دریافت سود ماهانه
  5. خرید ووچر پرفکت مانی
بخوانید  اسکوپ: روابط سیاسی تتر با شریک جدید بانکی بریتانیا

ووچر پرفکت مانی چیست؟

کوپن الکترونیکی پرفکت مانی که با نام ووچر شناخته می شود از جمله خدماتی است که به شما اجازه انجام تراکنش های بین المللی را در سریع ترین زمان می دهد بدون آن که نیازی به داشتن حساب پرفکت مانی داشته باشید!

هدف از طراحی ووچر این بود که تراکنش ها ساده سازی شوند. این کوپن را می توان نوعی چک الکترونیکی دانست که برای واریز یا برداشت وجه از آن استفاده می کنند. ووچرها در ۱۰۰ کشور دنیا اعتبار دارند وبه راحتی قابل استفاده هستند.

چگونه ووچر پرفکت مانی آنلاین بخریم؟

images_1694072850_64f9801226e3d.jpg

به طور کلی دو راه برای خرید ووچر پرفکت مانی به صورت آنلاین وجود دارد. اولین راه استفاده از خود سایت perfectmoney است. برای این کار مراحل زیر را باید طی کنید:

  1. ابتدا لازم است تا در این سایت حساب کاربری ایجاد کرده که این عملیات بسیار آسان بوده و به دلیل پشتیبانی PM از زبان فارسی به راحتی می توانید حسابتان را ایجاد نمایید.
  2. در مرحله بعد از افتتاح حساب، روی گزینه withdraw کلیک کرده تا صفحه جدیدی باز شود.
  3. گزینه e-Voucher را در این صفحه پیدا و روی آن کلیک کنید.
  4. Purchase a new e-Voucher را انتخاب کرده و بعد از ساخت کد ووچر، آن را به مبلغ مورد نیاز شارژ کنید.
بخوانید  آموزش تحلیل تکنیکال؛ انواع نمودار – بخش دوم

از آن جایی که شارژ کد ووچر در سایت پرفکت مانی نیازمند داشتن حساب های خارجی مانند مسترکارت است و این سایت به دلیل تحریم های بانکی بین المللی، حساب های بانکی ایرانی را قبول نمی کند، پس امکان خرید ووچر به این روش برای کاربران داخل ایران می تواند کمی مشکل تر باشد.

پس به سراغ راه دوم و آسان تر می رویم. برای این کار یک صرافی آنلاین معتبر ایرانی مانند آریامانی را انتخاب کرده و در سایت آن، مراحل ثبت نام و احراز هویت را بگذرانید. سپس به بخش خرید ووچر پرفکت مانی رفته و حساب خود را به صورت ریالی شارژ نمایید. صرافی به صورت خودکار ریال را به دلار پرفکت مانی تبدیل کرده و در کم ترین زمان کد ووچر را به شما تحویل می دهد.

مزایای داشتن ووچر پرفکت مانی

  • سرعت انتقال پول بالا
  • قابل استفاده برای کاربران ایرانی‌
  • امنیت بالا
  • انتقال راحت
  • کارمزد پایین
  • بدون تاریخ انقضا
بخوانید  بررسی نمودار قیمت بیت کوین و ۴ ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا

فروش کد ووچر پرفکت مانی

بسیاری از صرافی ها فروش کد ووچر را نیز پشتیبانی می کنند. شما می توانید ووچر خود را با کمترین کارمزد و یا بدون پرداخت کارمزد در این سایت ها به فروش برسانید. بعد از فروش نیز به صورت آنی معادل ریالی شارژی که در ووچر وجود داشت، به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.

برای استفاده از ووچر، نیازی به حساب پرفکت مانی داریم؟

خیر داشتن ووچر هیچ نیازی به داشتن حساب اصلی پرفکت مانی ندارد. در واقع شما می توانید ووچر خریداری کنید و آن را در اختیار دیگران نیز قرار دهید. دقیقا مشابه عملکرد کارت هدیه بانکی. برای اهدای کارت هدیه بانکی، لازم نیست که گیرنده حتما حسابی در بانک مبدا داشته باشد.

جمع بندی

خرید ووچر پرفکت مانی به شما کمک می کند که یک حساب ارزی کوچک و بدون دردسر و محدودیت داشته باشید. پس اگر شما هم نیاز به پرداخت های برون مرزی دارید، همین الان نسبت به خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی اقدام نمایید.

بخوانید  توزیع NFTهای رایگان

منبع: آریامانی؛ مرجع خرید ووچر پرفکت مانی در ایران

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2609622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها