تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :چگونه PayPal بحث کریپتو را در واشنگتن دی سی بهم ریخت

  • کد خبر : 2598853
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

چگونه PayPal بحث کریپتو را در واشنگتن دی سی بهم ریخت به گزارش زوم ارز،
با فرارسیدن پایان ماه جولای، جمهوریخواهان کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان به هدف خود در تصویب لایحه دو حزبی برای استیبل کوین دست یافتند. با این حال، آنها دی سی را بدون رأی گسترده دو حزبی که رئیس پت مک هنری برای رسیدن به آن تلاش کرده بود، ترک کردند. این جلسه با اتهامات جدید در مورد اختلافات قدیمی، یعنی میزان مقررات فدرال در مقابل ایالت در یک چارچوب نظارتی جدید، به پایان رسید، و ابری تاریک بر چشم انداز قانونی که می تواند حمایت مک هنری، عضو رتبه بندی ماکسین واترز، و بایدن وایت را جلب کند، به پایان رسید. خانه.
جان ریزو معاون ارشد امور عمومی در گروه کلاید است. ریزو اخیراً به عنوان سخنگوی ارشد وزارت خزانه داری ایالات متحده خدمت کرده است، جایی که او راهبرد امور عمومی در مورد دارایی های دیجیتال، از جمله مسائل دیگر را رهبری می کرد.
و سپس PayPal و Paxos وارد چت شدند. رونمایی غیرمنتظره PYUSD ممکن است شتاب دهنده مورد نیاز برای ایجاد مصالحه در DC و ایجاد یک چارچوب قانونی جامع برای استیبل کوین ها باشد. همچنین ممکن است نشان دهن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چگونه PayPal بحث کریپتو را در واشنگتن دی سی بهم ریخت

به گزارش زوم ارز،

با فرارسیدن پایان ماه جولای، جمهوریخواهان کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان به هدف خود در تصویب لایحه دو حزبی برای استیبل کوین دست یافتند. با این حال، آنها دی سی را بدون رأی گسترده دو حزبی که رئیس پت مک هنری برای رسیدن به آن تلاش کرده بود، ترک کردند. این جلسه با اتهامات جدید در مورد اختلافات قدیمی، یعنی میزان مقررات فدرال در مقابل ایالت در یک چارچوب نظارتی جدید، به پایان رسید، و ابری تاریک بر چشم انداز قانونی که می تواند حمایت مک هنری، عضو رتبه بندی ماکسین واترز، و بایدن وایت را جلب کند، به پایان رسید. خانه.

جان ریزو معاون ارشد امور عمومی در گروه کلاید است. ریزو اخیراً به عنوان سخنگوی ارشد وزارت خزانه داری ایالات متحده خدمت کرده است، جایی که او راهبرد امور عمومی در مورد دارایی های دیجیتال، از جمله مسائل دیگر را رهبری می کرد.

بخوانید  گزارش سازمان ملل متحد از گسترش کلاهبرداری‌های رمزارزی!

و سپس PayPal و Paxos وارد چت شدند. رونمایی غیرمنتظره PYUSD ممکن است شتاب دهنده مورد نیاز برای ایجاد مصالحه در DC و ایجاد یک چارچوب قانونی جامع برای استیبل کوین ها باشد. همچنین ممکن است نشان دهنده یک استراتژی جدید و تهاجمی تر برای نحوه برخورد شرکت های فین تک آمریکایی با دولت فدرال و تنظیم کننده های D.C باشد.

برای درک اینکه چرا راه‌اندازی PYUSD تا این حد بی‌نظیر است، باید بدانیم که این شرکت از یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت دیجیتال در جهان است که دارای ۴۳۰ میلیون حساب است. با چرخاندن یک سوئیچ، صدها میلیون کاربر می توانند از طریق سرویسی که قبلاً با آن آشنا هستند، به استیبل کوین دسترسی داشته باشند و با آن تراکنش انجام دهند. این امر پذیرش کریپتو را تسریع می‌کند و اکوسیستم را از طریق اقدامات کنگره چالش‌برانگیزتر می‌کند.

چشم انداز یک شرکت کننده قابل توجه در بازار در حال کاوش در پروژه استیبل کوین پویایی است که من در زمان خدمت به عنوان سخنگوی ارشد وزارت خزانه داری ایالات متحده در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ از نزدیک مشاهده کردم. آن سال ها شاهد تلاش دولت فدرال برای اجرای یک پروژه جامع بودیم. چارچوب نظارتی برای استیبل کوین ها در پس زمینه Diem، شکست پروژه استیبل کوین متا در تابستان ۲۰۲۱ (زمانی که اعلام شد، این پروژه با نام لیبرا و متا فیس بوک نامیده می شد).

بخوانید  لیست پرسودترین میم کوین‌های بازار منتشر شد!

بیشتر بخوانید: دیوید ز. موریس – استراتژی استیبل کوین واقعی PayPal: می‌خواهد در سپرده‌های شما سود کسب کند i>

اگر موفق می شد، دیم دو چالش را پیش روی دولت فدرال قرار می داد که در آن زمان به طور علنی مورد بحث قرار گرفت. استیبل کوین لیبرا زمانی راه اندازی می شد که ایالات متحده فاقد یک چارچوب نظارتی جامع برای استیبل کوین ها بود، به این معنی که در یک فضای خاکستری قانونی و نظارتی وجود داشت. و در حالی که این واقعیت برای دولت فدرال چالشی ایجاد می کند، سایر پروژه های استیبل کوین در همان فضای خاکستری نظارتی وجود داشته و خواهند داشت. چیزی که در مورد Diem متفاوت بود این بود که چالش نظارتی آن با این واقعیت که میلیاردها کاربر فیس بوک یک شبه به این توکن رمزنگاری تنظیم شده و غیرقابل تنظیم دسترسی داشتند، توربوشارژ می شد.

PayPal متا/فیس‌بوک نیست، اما چشم‌انداز دسترسی صدها میلیون کاربر به‌زودی به یک استیبل کوین در پلتفرمی که از قبل استفاده می‌کنند و با آن راحت هستند، فوریت جدیدی را برای قانون‌گذاران در دی سی ایجاد می‌کند تا به یک مصالحه برسند. چارچوب نظارتی برای استیبل کوین ها زمانی که تعداد معدودی از دموکرات‌ها به لایحه استیبل کوین رئیس مک‌هنری رأی مثبت دادند، چنین چیزی وجود نداشت.

بخوانید  تغییرات جدید در صرافی بایننس: فقط پشتیبانی از ارز دیجیتال!

قبل از رونمایی PYUSD، بازار استیبل کوین تا حدودی ثابت بود و شامل همان بازیگران و سطوح مشابهی از پذیرش بود. صدها میلیون کاربر پی پال به زودی دارایی رمزنگاری نزدیک به نوک انگشتان خود خواهند داشت. سیاست گذاران دموکرات در دی سی که در جستجوی یک معامله بهتر در برابر لایحه استیبل کوین مک هنری مقاومت کردند، باید این چشم انداز را در نظر بگیرند که پذیرش و استفاده از استیبل کوین می تواند به زودی به سرعت افزایش یابد و برخی از خطراتی را که سیاست گذاران دی سی هنگام ارزیابی مقررات استیبل کوین شناسایی کردند، افزایش دهد.

محاسبات قانونی تنها معادله ای نیست که برای سیاست گذاران دموکرات پس از رونمایی از PYUSD تغییر کرده است. محاسبات نظارتی نیز تغییر کرده است و به طور بالقوه آغازگر دوره جدیدی از نحوه تعامل فعالان بازار ارز دیجیتال آمریکا با D.C.

بیشتر بخوانید: استیبل کوین تنظیم‌شده PayPal «لحظه آبخیز» در رمزارز است بر اساس گزارش‌ها، حامیان پروژه استیبل کوین لیبرا به طور گسترده به دنبال سیاست‌گذاران D.C بودند. تایید قبل از راه اندازی توکن آن روی کاغذ، منطقی بود. بر خلاف سیاست حمل و نقل، که Uber و Lyft نشان دادند که می توان با نیروی اراده و پذیرش انبوه آن را تغییر داد، خدمات مالی به شدت در سطح فدرال تنظیم می شود. اجبار به نوآوری در سیاست مالی بدون تأیید قبلی تنظیم‌کننده، دلهره‌آور است، مگر اینکه در یک حوزه خدمات مالی فعالیت کنید که عمدتاً توسط ایالت‌ها تنظیم می‌شود.

بخوانید   یک نهنگ اتریوم، اندکی قبل از ریزش بازار، بیش از ۴۱ میلیون دلار اتریوم خود را نقد کرد.

این نقطه خال پی پال است. به همین دلیل است که می تواند با Paxos Trust شریک شود و یک شبه استخر کاربران بالقوه استیبل کوین را تغییر دهد. تجارت اصلی آن، انتقال پول، از طریق یک رژیم مجوز ایالت به ایالت تنظیم می شود، به این معنی که توانایی دولت فدرال برای تحمیل هزینه بر پشتیبانان PYUSD برای راه اندازی یک استیبل کوین بدون درخواست تایید قبلی محدود است.

استراتژی لابی گری برای PYUSD ممکن است منادی یک رویکرد تا حدودی جدید در D.C توسط شرکت های رمزنگاری آمریکایی باشد. به جای درخواست اجازه، آنها خواستار یک صندلی بر سر میز هستند و صدها میلیون کاربر را با خود همراه می کنند که پذیرش کریپتو را سرعت می بخشند و استیبل کوین ها را به بخشی از زندگی اقتصادی روزمره تبدیل می کنند.

با مشاهده قدرت از نزدیک در طول ۱۴ سال خدمت فدرال بین کنگره و دولت ریاست جمهوری، دستیابی به نتیجه در دی سی همیشه به معنای برنده شدن در رقابت ایده ها نیست. در عوض، سیاست نفوذ در مورد قدرت و اهرم است. اغلب اوقات، کسانی که آن را دارند در دی سی راه خود را پیدا می کنند، و کسانی که ندارند، نمی کنند.

بخوانید  ۵۳ درصد از هش ریت زی‌کش تنها در اختیار یک استخر استخراج؛ آیا باید نگران بود؟

حامیان استیبل کوین‌ها و شرکت‌کنندگان در بازار اکنون اهرمی بر دولت فدرال، از جمله قانون‌گذاران و قانون‌گذاران، دارند، به نحوی که هفته‌ها پیش وجود نداشت. این می تواند چرخ ها را برای یک چارچوب نظارتی جامع برای استیبل کوین ها در کنگره چرب کند و عصری را آغاز کند که در آن شرکت های رمزنگاری آمریکایی دولت فدرال را مجبور می کنند تا طبق شرایط آنها با آنها برخورد کند.

منبع: coindesk.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها