تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :کاربرد و امکانات کانکس ۶ متری

  • کد خبر : 2598383
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :کاربرد و امکانات کانکس ۶ متری
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :کانکس نوعی سازه پیش ساخته بوده که به صورت انبوه امکان تولید آن وجود دارد و در محیط مختلفی  استفاده می‌شود. این نوع سازه به دو صورت بدون چرخ و چرخ‌دار تولید خواهد شد. برای جا‌به‌جایی کانکس ثابت یا بدون چرخ (کانکس مسکونی و ویلایی) باید دمونتاژ و […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کانکس نوعی سازه پیش ساخته بوده که به صورت انبوه امکان تولید آن وجود دارد و در محیط مختلفی  استفاده می‌شود. این نوع سازه به دو صورت بدون چرخ و چرخ‌دار تولید خواهد شد. برای جا‌به‌جایی کانکس ثابت یا بدون چرخ (کانکس مسکونی و ویلایی) باید دمونتاژ و مونتاژ شود. مدل چرخ‌دار را در هر محلی می‌توان مستقر نمود و امکان اتصال آن به اتومبیل به وسیله مالبند وجود دارد.
برای اقامتگاه و اسکان موقت از این نوع سازه استفاده می‌شود. کانکس ۶ متری از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کانکس‌ها است. در این مقاله به بررسی مشخصات و کاربردهای کانکس ۶متری پرداخته‌ایم. اگر به اطلاعاتی پیش از خرید کانکس شش متری نیاز دارید همراه ما باشید.

بخوانید  راهنمای کیف پول‌های اتریوم/ کیف پول‌ موبایل، وب، دسکتاپ و سخت‌افزاری

 مشخصات کانکس 6 متری

 مشخصات کانکس ۶ متری

کانکس شش متری در طول ۶ متر و عرض ۲٫۵ ( ابعاد ۲٫۵*۶ متر) تولید می‌شود و از اندازه طول آن برای نام‌گذاری این نوع کانکس استفاده شده‌ است. از تیر‌آهن نمره ۱۸ یا ۱۶برای ساخت شاسی این نمونه کانکس استفاده شده‌ است.  از پروفیل با ضخامت دو میلی متری و ابعاد هشتاد در چهل و چهل در چهل برای ساخت استراکچر اصلی کانکس ۶ متری استفاده شده این پروفیل‌ها از کف کانکس ۳۲ سانت بالاتر قرار می‌گیرند.

برای قرار گرفتن هوک‌های قدرتمند روی ستون‌های کانکس از میلگرد نمره ۲۰ و نمره ۱۸ استفاده شده و باعث متصل شدن ستون‌ها به کف شده است. از ورق‌های استاتیک با ضخامت ۰٫۴ میلی متر برای پوشش خارجی بدنه کانکس استفاده شده است. متناسب با سلیقه خریدار طراحی و نصب دیوار پوشش داخلی کانکس انجام شده است.

به وسیله تخته‌های وینیفلکس با ضخامت دو میل کفپوش‌ کانکس ساخته شده است. با استفاده از روش تزریق فوم پلی اورتان، پشم شیشه و پشم سنگ عایق‌بندی کانکس انجام شده است. با استفاده از پروفیل‌های UPVC  درب و پنجره‌های فولادی این نوع کانکس ساخته شده است. به صورت روکار سیم کشی کانکس انجام شده است. با استفاده از ورق‌های سینوسی و عایق پشم سنگ سقف پوشش داده شده است. این مورد در کانکس ۱۲ متری نیز بدین صورت است.

بخوانید  تام لی: قیمت بیت کوین برای یک رشد بزرگ آماده است

کاربرد کانکس ۶ متری

از موارد کاربرد کانکس شش متری می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • پروژه‌های دولتی و خصوصی
  • فرمانداری
  • راه سازی و جاده سازی
  • نیروی‌های نظامی و انتظامی
  • مراکز بهداشت و سلامت
  • ساخت و ساز

انواع کانکس ۶ متری

کانکس شش متری از پرطرفدارترین کانکس‌ها است و در انواع مختلفی تولید می‌شود تا کاملا مطابق با سلیقه و نیاز مشتری باشد.

کانکس معمولی و سبک

این مدل کانکس شش متری جزو کانکس‌های کارگاهی است و در پروژه‌های عمرانی به عنوان محل پرسنل اجرایی و محل اسکان کارگران استفاده می‌شود.
این مدل کانکس قیمت ارزان‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد و این به جهت ساخت سریع‌تر و استفاده از مصالح سبک در ساخت آن است. برای پروژه‌های موقتی بسیار مقرون به صرفه بوده؛ چون از قیمت ارزانی برخوردار است.

کانکس معمولی سنگین

از نظر وزن و نوع مصالحی که در ساخت آن استفاده شده با کانکس سنگین تفاوت دارد. برای ساخت اسکلت، شاسی و بدنه آن به ترتیب از پروفیل ۱۵ کیلو گرمی، تیر آهن ۱۶، و ورق گالوانیزه ۵۰ درصد استفاده شده است. مهندسان پروژه‌های بزرگ عمرانی و پیمانکاران از این نمونه کانکس ۶ متری استفاده می‌کنند. در چندین پروژه از این نمونه کانکس می‌توان استفاده نمود و این به دلیل طول عمر و دوام بالای آن است.

بخوانید  بدترین پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹

کانکس سایدینگ

به عنوان کانکس اداری و مدیریتی استفاده می‌شود؛ چون کانکس مدرنیته و لاکچری است. از دیگر کاربردهای این مدل کانکس شش متری می‌توان به اتاق تفریحی، دفتر مجتمع تفریحی، بیمارستان صحرایی و دفتر مدیریت اشاره نمود. که در کانکس سایدینگ می باشد.

کانکس ساندویچ پانل

برای هر آب و هوایی این مدل کانکس مناسب است و برای ساخت آن از ساندویچ پانل با ضخامت ۴ سانتی‌متری استفاده شده است. در آب و هوای سرد و آب و هوای گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل کانکس شش متری در شرایط آب و هوای بد به راحتی قابلیت استفاده دارد. بدون این که کیفیت آن و طول عمر آن کاهش پیدا کند.

امکانات کانکس ۶ متری

همان طور که قبلا اشاره کرده‌‌ایم کانکس شش متری در عرض دو و نیم متر و طول سه متر تولید می‌شود و کانکسی پر استفاده به حساب می‌آید و از امکانات آن می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • یک درب تک جداره آلومینیومی دارد.
  • دو پنجره تک جداره
  • مجهز به عایق‌بندی در جداره‌ها و سیستم برق رسانی است.
  • نور کافی داخل کانکس وجود دارد.
  • از لوازم برقی داخل کانکس می‌‌توان استفاده نمود؛ چون به پریز برق مجهز است.
بخوانید  آسیب به کاربران شرکت معروف تجزیه و تحلیل رمزارزها و بلاکچین! ماجرا چیست؟

این مدل کانکس حداقل به مدت پنج سال عمر می‌کند به شرطی که محل ثابتی داشته باشد و خیلی جا‌به‌جا نشود.  بهتر است، در محل قرارگیری کانکس یک سایبان یا سقف وجود داشته باشد.

مزایا کانکس 6 متری 

مزایا کانکس ۶ متری

مزیت‌ فراوانی که کانکس شش متری دارد، باعث شده از دیگر کانکس‌ها به راحتی متمایز شود. حمل و جابه‌جایی راحت، عایق حرارتی و صوتی، مقاوم در برابر فشار فیزیکی و تغییرات آب و هوایی، امکان تعمیر و توسعه، قابلیت بازیافت بودن و ساخت در مدت زمان کوتاه اشاره نمود.
استانداردهای موجود در ساخت کانکس شش متری
این نمونه کانکس متراژ سالنی مناسبی دارد و به راحتی جا‌به‌جا می‌شود. به همین دلیل بازار خرید پر رونقی پیدا کرده است. برای ساخت کانکس شش متری استانداردهای زیر وجود دارد:

  1. در عرض و طول ۲۴۰ سانتی‌متر و ۶ متر باید ساخته شود.
  2. ۲۳۰ سانتی‌متر ارتفاع آن باید باشد.
  3. البته سازندگان در طراحی و ساخت این نمونه کانکس با توجه به تجربه بالایی که دارند از اندازه‌های دیگری هم استفاده می‌کنند.
بخوانید  سازندگان کریپتو باید از ارائه خدمات به مشتریان آمریکا دست بکشند

قیمت کانکس ۶ متری

کانکس شش متری از پرفروش‌ترین کانکس‌ها است و در مکان‌ مختلفی استفاده می‌شود؛ چون جمع و جور است. قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. به طور کلی قیمت این مدل کانکس بسته به فاکتورهای زیر متفاوت است:

  • خواسته و نیاز مشتری
  • ابعاد و اندازه
  • نوع کانکس
  • مواد اولیه
  • شرایط بازار
  • قانون عرضه و تقاضا

قیمت کانکس 6 متری

سخن پایانی

در این مقاله به مشخصات فنی و ویژگی‌های کانکس شش متری پرداخته شد. با مطالعه این مقاله می‌توانید، با انواع مختلف کانکس شش متری آشنا شوید تا در هنگام خرید کانکس ۶ متری بتوانید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. این مدل کانکس نسبت به کانکس نه متری و دوازده متری از وزن سبک‌تری برخوردار است.

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها