تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :کاردانو از فناوری میان زنجیره ای Spectrum Finance استقبال می کند

  • کد خبر : 2598546
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو از فناوری میان زنجیره ای Spectrum Finance استقبال می کند صرافی غیرمتمرکز میان زنجیره ای Spectrum Finance جدیدترین شریک خود را در پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو Cardano پیدا کرده است. Spectrum Finance که به دلیل توانایی منحصر به فرد خود در ترویج پیام‌های قابل برنامه‌ریزی و میان زنجیره ای شناخته می‌شود، اکنون دسترسی خود را به اکوسیستم کاردانو گسترش می‌دهد و فرصت‌های جدیدی را برای قابلیت همکاری ایجاد می‌کند.
در حوزه رمزنگاری، Spectrum Finance به عنوان یک نام تجاری ظاهر شده است که عملکردهای متنوعی را ارائه می دهد که هر کدام نیازهای کاربر خاص را برآورده می کند. به عنوان مثال، Spectrum Finance Ergo AMM و Spectrum Finance Cardano AMM را اجرا می کند، مجموعه ای از قراردادهای هوشمند که پروتکل Uniswap v2 مانند AMM را در بالای بلاکچین Ergo Layer 1 و بلاکچین Cardano Layer 1 پیاده سازی می کند.
در قلب این پیشنهادات، Spectrum Network یا Spectrum Protocol قرار دارد که به عنوان یک پلتفرم قرارداد هوشمند میان زنجیره ای طراحی شده است تا امکان ایجاد dApp هایی را فراهم کند که به صورت بومی در یک م..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو از فناوری میان زنجیره ای Spectrum Finance استقبال می کند

صرافی غیرمتمرکز میان زنجیره ای Spectrum Finance جدیدترین شریک خود را در پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو Cardano پیدا کرده است. Spectrum Finance که به دلیل توانایی منحصر به فرد خود در ترویج پیام‌های قابل برنامه‌ریزی و میان زنجیره ای شناخته می‌شود، اکنون دسترسی خود را به اکوسیستم کاردانو گسترش می‌دهد و فرصت‌های جدیدی را برای قابلیت همکاری ایجاد می‌کند.

در حوزه رمزنگاری، Spectrum Finance به عنوان یک نام تجاری ظاهر شده است که عملکردهای متنوعی را ارائه می دهد که هر کدام نیازهای کاربر خاص را برآورده می کند. به عنوان مثال، Spectrum Finance Ergo AMM و Spectrum Finance Cardano AMM را اجرا می کند، مجموعه ای از قراردادهای هوشمند که پروتکل Uniswap v2 مانند AMM را در بالای بلاکچین Ergo Layer 1 و بلاکچین Cardano Layer 1 پیاده سازی می کند.

در قلب این پیشنهادات، Spectrum Network یا Spectrum Protocol قرار دارد که به عنوان یک پلتفرم قرارداد هوشمند میان زنجیره ای طراحی شده است تا امکان ایجاد dApp هایی را فراهم کند که به صورت بومی در یک محیط میان زنجیره ای یا Cross Chain عمل می کنند.

بخوانید  پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین چقدر خواهد بود؟

لبه اصلی شبکه Spectrum قابلیت تعامل یکپارچه آن با ارزهای بومی و توکن ها در چندین بلاکچین به طور همزمان را برقرار می کند. این ویژگی نیاز به دارایی‌های پیچیده یا مصنوعی را هنگام اجرای تراکنش‌های بین بلاکچین‌های مختلف از بین می‌برد. در نتیجه، کاربران می توانند اقداماتی مانند تعویض ETH بومی از شبکه اصلی اتریوم به ADA بومی در شبکه اصلی Cardano را بدون هیچ مشکلی انجام دهند.

در این زمینه، کاردانو سود قابل توجهی از مشارکت خود با Spectrum Finance خواهد داشت. کاردانو که بر پایه تحقیقات همتا و توسعه با اطمینان بالا ساخته شده است، خود را به عنوان یک پلتفرم قرار داده است که می‌خواهد ویژگی‌های پیشرفته‌تری را نسبت به هر پروتکل دیگری که قبلاً توسعه داده بود ارائه دهد. با استقبال از Spectrum Finance در مجموعه خود، کاردانو از قابلیت همکاری پیشرفته و توانایی ارائه طیف گسترده‌تری از عملکردهای فناوری میان زنجیره ای به کاربران خود سود خواهد برد.

بخوانید  آموزش نحوه ورود به بازار ارزهای دیجیتال

این ادغام با Spectrum Finance درها را به روی ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز می‌گشاید که می‌توانند از پتانسیل ترکیبی قابلیت‌های قرارداد هوشمند پیچیده کاردانو و توانایی‌های زنجیره‌ای متقابل Spectrum بهره ببرند. این زمینه را برای ایجاد dApp های نوآورانه با دسترسی و عملکرد بی سابقه ای فراهم می کند و از بهترین های هر دو جهان استفاده می کند.

منبع: U.Today

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها