تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :کاردانو با ۳۴۳ میلیون دلار وارد لیست ۱۰تای برتر DeFi شد

  • کد خبر : 2631733
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو با ۳۴۳ میلیون دلار TVL به جمع ۱۰تای برتر DeFi می‌پیوندد و گسترش متنوع پروتکل خود را به نمایش می‌گذارد.
خلاصه‌ی خبر کاردانو با رسیدن به قله‌ی ۳۴۳ میلیون دلاری TVL وارد لیست ۱۰ تای برتر DeFi شد. اتریوم با ۲۹٫۵۳۷ میلیارد دلار TVL برتری دارد و پس از آن Tron و BSC قرار دارند. گسترش کاردانو توسط پروتکل‌هایی مانند Indigo و Minswap هدایت می‌شود که یک اکوسیستم متنوع را برجسته می‌کند. پیشرفت DeFi کاردانو کاردانو در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به پیشرفتی دست یافته است و با کسب حداکثر ۳۴۳ میلیون دلاری TVL اخیراً در ۱۰ رتبه‌ی برتر قرار گرفته است. این نقطه‌ی عطف نشان‌دهنده‌ی افزایش قابل توجه علاقه و مشارکت در اکوسیستم DeFi کاردانو است.
چشم‌انداز DeFi: رهبران و مدعیان چشم‌انداز DeFi در حال حاضر توسط اتریوم رهبری می‌شود و با ۲۹٫۵۳۷ میلیارد دلار TVL در بالاترین سطح قرار دارد. پس از آن بازیگران کلیدی مانند Tron با ۸٫۱۰۴ میلیارد دلار و Binance Smart Chain (BSC) با ۳٫۰۸۴ میلیارد دلار TVL قرار دارند. نکته‌ی قابل توجه صعود اخیر کاردانو است که مقام دهم را به دست آورده و نشان از بازگشتی قدرتمند در عر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو با ۳۴۳ میلیون دلار TVL به جمع ۱۰تای برتر DeFi می‌پیوندد و گسترش متنوع پروتکل خود را به نمایش می‌گذارد.

خلاصه‌ی خبر

  • کاردانو با رسیدن به قله‌ی ۳۴۳ میلیون دلاری TVL وارد لیست ۱۰ تای برتر DeFi شد.
  • اتریوم با ۲۹٫۵۳۷ میلیارد دلار TVL برتری دارد و پس از آن Tron و BSC قرار دارند.
  • گسترش کاردانو توسط پروتکل‌هایی مانند Indigo و Minswap هدایت می‌شود که یک اکوسیستم متنوع را برجسته می‌کند.

پیشرفت DeFi کاردانو

کاردانو در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به پیشرفتی دست یافته است و با کسب حداکثر ۳۴۳ میلیون دلاری TVL اخیراً در ۱۰ رتبه‌ی برتر قرار گرفته است. این نقطه‌ی عطف نشان‌دهنده‌ی افزایش قابل توجه علاقه و مشارکت در اکوسیستم DeFi کاردانو است.

چشم‌انداز DeFi: رهبران و مدعیان

چشم‌انداز DeFi در حال حاضر توسط اتریوم رهبری می‌شود و با ۲۹٫۵۳۷ میلیارد دلار TVL در بالاترین سطح قرار دارد. پس از آن بازیگران کلیدی مانند Tron با ۸٫۱۰۴ میلیارد دلار و Binance Smart Chain (BSC) با ۳٫۰۸۴ میلیارد دلار TVL قرار دارند. نکته‌ی قابل توجه صعود اخیر کاردانو است که مقام دهم را به دست آورده و نشان از بازگشتی قدرتمند در عرصه‌ی DeFi دارد.

رشد پروتکل متنوع کاردانو

ظهور کاردانو فراتر از اعداد است. پروتکل‌های متنوع باعث افزایش TVL آن می‌شود. انواع DeFi کاردانو شامل Liqwid برای وام دادن، Djed Stablecoin برای استیبل‌کوین‌های غیرمتمرکز و MuesliSwap برای مبادلات غیرمتمرکز است که تطبیق پذیری و رشد اکوسیستم آن را به نمایش می‌گذارد. در عرصه‌ی رقابتی DeFi، دستاوردهای اخیر کاردانو ظهور آن را به عنوان یک بازیکن قوی برجسته می‌کند، که با حمایت مجموعه‌ای از پروتکل‌ها باعث افزایش ارزش و تعامل می‌شود.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته کاردانو با ۳۴۳ میلیون دلار وارد لیست ۱۰تای برتر DeFi شد اولین بار در نوبیتکس مگ. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2631733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها