تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :کارشناسان بازار بهترین زمان برای فروش بیت کوین و برداشت سود را فاش کردند!

  • کد خبر : 2636402
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
لورس :کارشناسان بازار بهترین زمان برای فروش بیت کوین و برداشت سود را فاش کردند!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهبا توجه به اینکه قیمت بیت کوین (BTC) از سطح روانی ۶۰ هزار دلار فراتر رفته و بسیاری از دارندگان آن در سود هستند، بسیاری از فعالان بازار اکنون این سوال را مطرح می‌کنند که چه زمانی باید کوین‌های خود را بفروشند و سودشان را برداشت کنند.
در پاسخ به این سوال، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال با نام مستعار CryptoJelleNL، نموداری را به اشتراک گذاشته و می‌گوید که در حال حاضر، دارندگان بیت کوین باید موقعیت خود را حفظ کنند و منتظر بمانند تا قیمت به بالاترین سطح تاریخی (ATH) جدید در محدوده ۷۵ هزار تا ۱۵۰ هزار دلار برسد.
در همین حال، علی مارتینز، تحلیلگر مشهور بازار کریپتو نیز خاطرنشان کرده که در حال حاضر، هیچ مقاومتی در پیش روی بیت کوین وجود ندارد و این ارز دیجیتال از حمایت قابل‌توجهی در محدوده ۵۴،۳۰۰ تا ۵۶،۲۰۰ دلار برخوردار است. در این منطقه، ۹۰۳،۵۴۰ آدرس نزدیک به ۵۰۰ هزار بیت کوین خریده‌اند.
در این میان، مایکل سیلور، بنیانگذار مایکرواستراتژی و از بزرگ‌ترین حامیان بیت کوین نیز در پی افزایش قیمت این رمزارز به بالای ۶۰ هزار دلار، در توییتی از جامعه ارزهای دیجیتال خواسته که بیت کوی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین (BTC) از سطح روانی ۶۰ هزار دلار فراتر رفته و بسیاری از دارندگان آن در سود هستند، بسیاری از فعالان بازار اکنون این سوال را مطرح می‌کنند که چه زمانی باید کوین‌های خود را بفروشند و سودشان را برداشت کنند.

در پاسخ به این سوال، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال با نام مستعار CryptoJelleNL، نموداری را به اشتراک گذاشته و می‌گوید که در حال حاضر، دارندگان بیت کوین باید موقعیت خود را حفظ کنند و منتظر بمانند تا قیمت به بالاترین سطح تاریخی (ATH) جدید در محدوده ۷۵ هزار تا ۱۵۰ هزار دلار برسد.crypto-expert-reveals-the-right-time-to-sell-bitcoin-

در همین حال، علی مارتینز، تحلیلگر مشهور بازار کریپتو نیز خاطرنشان کرده که در حال حاضر، هیچ مقاومتی در پیش روی بیت کوین وجود ندارد و این ارز دیجیتال از حمایت قابل‌توجهی در محدوده ۵۴،۳۰۰ تا ۵۶،۲۰۰ دلار برخوردار است. در این منطقه، ۹۰۳،۵۴۰ آدرس نزدیک به ۵۰۰ هزار بیت کوین خریده‌اند.crypto-expert-reveals-the-right-time-to-sell-bitcoin-

در این میان، مایکل سیلور، بنیانگذار مایکرواستراتژی و از بزرگ‌ترین حامیان بیت کوین نیز در پی افزایش قیمت این رمزارز به بالای ۶۰ هزار دلار، در توییتی از جامعه ارزهای دیجیتال خواسته که بیت کوین‌های خود را نفروشند.

با نزدیک شدن به چهارمین رویداد هاوینگ بیت کوین در آوریل ۲۰۲۴، بسیاری از کارشناسان بازار افزایش شگفت‌انگیز قیمت این ارز دیجیتال را پیش‌بینی می‌کنند.

برای مثال، آدام بک، بنیانگذار BlockStream که قبل از معرفی بیت کوین با خالق مرموز آن مکاتبه داشته، معتقد است که قیمت این رمزارز تا زمان هاوینگ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» نیز پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت ‌کوین تا ژوئن امسال – دو ماه پس از هاوینگ – به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته کارشناسان بازار بهترین زمان برای فروش بیت کوین و برداشت سود را فاش کردند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها