تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :کامل ترین لیست اتوبوس های ترمینال شرق تهران (تهرانپارس)

  • کد خبر : 2637358
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
لورس :کامل ترین لیست اتوبوس های ترمینال شرق تهران (تهرانپارس)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :معرفی کامل ترین لیست اتوبوس های پایانه شرق تهران ترمینال شرق دومین ترمینال ساخته شده در تهران است که در سال ۱۳۶۰ احداث شده است. همچنین یکی از مهم‌ترین پایانه های اتوبوسرانی تهران است که روزانه مسافران زیادی را به نقاط مختلف کشور جابجا می‌کند. البته ترمینال اتوبوسرانی […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

معرفی کامل ترین لیست اتوبوس های پایانه شرق تهران

ترمینال شرق دومین ترمینال ساخته شده در تهران است که در سال ۱۳۶۰ احداث شده است. همچنین یکی از مهم‌ترین پایانه های اتوبوسرانی تهران است که روزانه مسافران زیادی را به نقاط مختلف کشور جابجا می‌کند. البته ترمینال اتوبوسرانی تهرانپارس، علاوه بر ۹ شرکت اتوبوسرانی، ۳ شرکت مینی‌بوسرانی و تاکسیرانی را نیز پوشش می‌دهد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با لیست اتوبوس های ترمینال شرق و امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

شرکت های اتوبوسرانی ترمینال تهرانپارس

انتخاب یک شرکت اتوبوسرانی مطمئن، آسایش و امنیت سفر شما را تضمین می‌کند. سابقه شرکت اتوبوسرانی، کیفیت ناوگان اتوبوسرانی، نظرات مسافران و نرخ بلیط اتوبوس می‌تواند در انتخاب یک شرکت اتوبوسرانی مطمئن به شما کمک کند.

 ترمینال اتوبوسرانی شرق تهران انواع اتوبوس های مسافربری شامل اتوبوس های vip و اتوبوس‌های معمولی را از ۹ شرکت اتوبوسرانی مختلف پوشش می‌دهد. در ادامه به معرفی برخی از شرکت‌های اتوبوسرانی مستقر در ترمینال شرق تهران پرداخته‌ایم.

  1. شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر

سیروسفر یکی از شرکت‌های باسابقه و معتبر در عرصه حمل و نقل جاده‌ای است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده است. این شرکت با اتوبوس‌های ایمن و VIP خدماتی همچون پذیرایی، سیستم تهویه مطبوع و پرسنل خوش اخلاق و حرفه‌ای، سفری آسوده را برای شما تضمین می‌کند.

  1. شرکت اتوبوسرانی رویال سفر

شرکت رویال سفر ایرانیان با ورود خود در سال ۱۳۸۵ به صنعت حمل‌ونقل باعث تحول عظیمی در سفرهای زمینی با اتوبوس شد. اتوبوس های این شرکت همگی از نوع VIP  بوده و در ۲ نوع صندلی‌های تخت خواب شو و نیمه تخت شو وجود دارند و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

  1. شرکت اتوبوسرانی ایران پیما

شرکت ایران پیما از قدیمی ترین و معروف ترین شرکت های اتوبوسرانی در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرده است. شرکت اتوبوسرانی ایران پیما به دلیل استفاده از اتوبوس های اروپایی در مدت زمان کوتاهی شناخته شد.

این شرکت نیز انواع بلیط اتوبوس معمولی و وی آی پی را همراه با بهترین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای ارائه می‌دهد. با خرید بلیط اتوبوس ترمینال شرق از برخی سایت های فروش بلیط نظیر قاصدک ۲۴ می‌توانید صندلی دلخواه خود را نیز به صورت آنلاین انتخاب کنید.

تعاونی شماره یک ایران پیما

  1. شرکت اتوبوسرانی جوان سیر ایثار

شرکت اتوبوسرانی جوان سیر ایثار یکی از شرکت های نسبتا نوپا در عرصه حمل و نقل جاده‌ای است که در سال ۱۳۸۰ایجاد شده است. اتوبوس‌های این شرکت از بروزترین و باکیفیت‌ترین‌ها انتخاب شده‌اند و دارای انواع اتوبوس های معمولی و وی آی پی هستند. شرکت جوان سیر ایثار دارای رتبه اول در صنعت حمل و نقل کشوری است و کلیه مجوزهای لازم را در این زمینه کسب کرده است.

  1. شرکت اتوبوسرانی همسفر چابکسواران

شرکت اتوبوسرانی همسفر چابکسواران فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است و چندین شعبه در داخل و خارج از کشور دارد. اگر به دنبال یک سفر اقتصادی و راحت هستید؛ می‌توانید سفر با این اتوبوس‌ها را در اولویت قرار دهید.

  1. شرکت اتوبوسرانی ترابر بی تا

شرکت ترابر بی تا نیز از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را شروع کرده است و دارای ناوگان اتوبوسرانی به روز و مدرن است. متوسط عمر اتوبوس‌های شرکت ترابر بی تا زیر ۵ سال است. بنابراین می توانید با خیال راحت و آسوده با آنها سفر کنید.

  1. شرکت اتوبوسرانی عدل سیر

شرکت مسافربری عدل سیر یکی از قدیمی ترین شرکت های اتوبوسرانی است که بالغ بر ۸۰ سال است که از شروع فعالیت آن می‌گذرد. شرکت عدل سیر معمولا اتوبوس های ناوگان خود را از بهترین شرکت های اتوبوس سازی جهان مانند اسکانیا، ولوو و بنز خریداری می‌نمود. همچنین علاوه بر مسیرهای داخلی در مسیرهای خارجی نیز به سرویس دهی پرداخته و در شمار فعال ترین شرکت های مسافربری ایرانی قرار گرفته است.

  1. شرکت اتوبوسرانی میهن نور

شرکت مسافربری میهن نور با برخورداری از ناوگان درجه یک، خدمات خوبی از قبیل پذیرایی، سیستم تهویه مطبوع و پرسنل مجرب، سفری باکیفیت و به‌صرفه را برای مسافران فراهم می‌کند. این شرکت با اتوبوس‌های خوش نامی نظیر مان، ولوو، اسکانیا، بنز و …. به مقاصد مختلفی در شرق و شمال کشور تردد دارد.

تعاونی شماره یک ایران پیما

انواع اتوبوس های ترمینال شرق تهران

ترمینال شرق برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مسافران، طیف متنوعی از اتوبوس‌ها را ارائه می‌دهد. از جمله‌ی این اتوبوس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتوبوس‌های معمولیاین اتوبوس‌ها مقرون‌به‌صرفه بوده و برای سفرهای کوتاه‌مدت مناسب هستند. ظرفیت این اتوبوس ها ۳۲ تا ۴۰ نفره است و از نرخ بلیط پایین تری برخوردار است.
  • اتوبوس‌های VIPاین اتوبوس‌ها با دارا بودن امکاناتی نظیر صندلی‌های راحت و تخت‌شو، سیستم صوتی و تصویری، و پذیرایی، سفری لوکس و آسوده را برای مسافران رقم می‌زنند. ظرفیت اتوبوس‌های وی آی پی کمتر از اتوبوس‌های معمولی است و ۲۵ نفر ظرفیت دارد.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم برخی از بهترین شرکت‌های اتوبوسرانی پایانه شرق تهران را معرفی کنیم. اگر قصد خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما را دارید؛ می‌توانید با مراجعه به سایت قاصدک ۲۴، خرید خود را انجام داده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته آنها بهره‌مند شوید.

سوالات متداول در مورد لیست اتوبوس های ترمینال شرق تهران

  1. ترمینال شرق کجاست؟ این پایانه در شرق تهران و در خیابان دماوند، سه راه تهرانپارس قرار دارد.
  2. برخی از شرکت های اتوبوسرانی مستقر در ترمینال شرق تهران کدامند؟ شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر، ایران پیما، رویال سفر، جوان سیر ایثار، عدل سیر و … برخی از شرکت های مستقر در این پایانه هستند.
  3. انواع اتوبوس های مستقر در پایانه تهران پارس (پایانه شرق) کدام است؟ انواع اتوبوس های معمولی، نیمه VIP و اتوبوس های VIP در این پایانه مستقر هستند.
  4. ترمینال شرق کدام یک از مسیرها و مقاصد کشور را پوشش می‌دهد؟ از ترمینال شرق به بسیاری از مسیرهای شهرهای مختلف از جمله اصفهان، مشهد، اراک و… اتوبوس موجود است. همچنین می‌توانید به شهرهای شمالی به خصوص استان مازندران نیز سفر کنید.
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها