تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :کاهش تراکنش‌های بزرگ شیبا اینو؛ نهنگ‌ها از این میم کوین ناامید شده‌اند؟

  • کد خبر : 2601878
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
لورس :کاهش تراکنش‌های بزرگ شیبا اینو؛ نهنگ‌ها از این میم کوین ناامید شده‌اند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهاکوسیستم شیبا اینو (SHIB) با کاهش قابل‌توجه فعالیت نهنگ‌ها، که در واقع سرمایه‌گذاران با نفوذ این حوزه در نظر گرفته می‌شوند، نوسانات قیمتی قابل‌توجهی را شاهد بوده است. طبق گزارش‌ها، تراکنش‌های بزرگ در شبکه شیبا که معمولاً با حرکت نهنگ‌ها همراه است، از 128 به 26 تراکنش رسیده است. کاهش فعالیت نهنگ‌ها را می‌توان با رویکردهای مختلفی تفسیر کرد. برخی بر این باورند که نهنگ‌ها ممکن است دارایی‌های شیبای خود را کاهش ‌دهند و کاهش بیشتر قیمت را پیش‌بینی کنند، در حالی که برخی دیگر معتقد هستند به دلیل عدم اطمینان در بازار، نهنگ‌ها رویکرد محتاطانه‌ای را اتخاذ می‌کنند. نگاهی به عملکرد قیمت شیبا زمینه بیشتری را برای بررسی فراهم می‌کند. طبق آخرین داده‌ها، شیبا با قیمت 0.0000084 دلار معامله می‌شود. اگرچه ممکن است در نگاه اول این مورد بی‌اهمیت به نظر برسد، اما در نظر گرفتن این موضوع در زمینه گسترده‌ بازار کریپتو و عملکرد تاریخی شیبا ضروری است. نهنگ‌ها می‌توانند نوسانات بازار کریپتو را تقویت کنند، چه با خرید مقادیر زیاد، برای بالا بردن قیمت‌ها یا فروش مقادیر قابل‌توجه، برای پایین آ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) با کاهش قابل‌توجه فعالیت نهنگ‌ها، که در واقع سرمایه‌گذاران با نفوذ این حوزه در نظر گرفته می‌شوند، نوسانات قیمتی قابل‌توجهی را شاهد بوده است.

طبق گزارش‌ها، تراکنش‌های بزرگ در شبکه شیبا که معمولاً با حرکت نهنگ‌ها همراه است، از ۱۲۸ به ۲۶ تراکنش رسیده است.

کاهش فعالیت نهنگ‌ها را می‌توان با رویکردهای مختلفی تفسیر کرد. برخی بر این باورند که نهنگ‌ها ممکن است دارایی‌های شیبای خود را کاهش ‌دهند و کاهش بیشتر قیمت را پیش‌بینی کنند، در حالی که برخی دیگر معتقد هستند به دلیل عدم اطمینان در بازار، نهنگ‌ها رویکرد محتاطانه‌ای را اتخاذ می‌کنند.

نگاهی به عملکرد قیمت شیبا زمینه بیشتری را برای بررسی فراهم می‌کند. طبق آخرین داده‌ها، شیبا با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۸۴ دلار معامله می‌شود. اگرچه ممکن است در نگاه اول این مورد بی‌اهمیت به نظر برسد، اما در نظر گرفتن این موضوع در زمینه گسترده‌ بازار کریپتو و عملکرد تاریخی شیبا ضروری است.

بخوانید  تحلیل روزانه بیت کوین BTC (آخرین آپدیت ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

نهنگ‌ها می‌توانند نوسانات بازار کریپتو را تقویت کنند، چه با خرید مقادیر زیاد، برای بالا بردن قیمت‌ها یا فروش مقادیر قابل‌توجه، برای پایین آوردن قیمت‌ها. کاهش اخیر شکل گرفته در تراکنش‌های بزرگ شیبا نشان می‌دهد که این بازیگران تأثیرگذار ممکن است حداقل در حال حاضر یک گام به عقب بردارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته کاهش تراکنش‌های بزرگ شیبا اینو؛ نهنگ‌ها از این میم کوین ناامید شده‌اند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2601878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها