تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :کاهش حجم بازار دیفای در ماه اوت: دلایل و تحولات

  • کد خبر : 2615552
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
لورس :کاهش حجم بازار دیفای در ماه اوت: دلایل و تحولات
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاهش حجم بازار دیفای در ماه اوت: دلایل و تحولات به گزارش زوم ارز، در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز، تعداد کاربران DeFi در ماه آگوست نسبت به ماه های قبل کاهش بیشتری را تجربه کردند. به دنبال این تحول، بر اساس تجزیه و تحلیل داده های زنجیره ای توسط مدیر سرمایه گذاری VanEck، حجم بازار در بخش DeFi در ماه آگوست نسبت به جولای ۱۵.۵ درصد کاهش یافت و به ۵۲.۸ میلیارد دلار رسید. مجموع ارزش قفل شده (TVL) در ماه اوت ۸ درصد کاهش یافت و به ۳۷.۵ میلیارد دلار رسید، اما اکوسیستم DeFi همچنان پیشرفت‌های مثبتی را تجربه می‌کند.
بدترین عملکرد در ۸ ماه گذشته به گفته مدیر سرمایه گذاری VanEck، این داده ها بر اساس شاخص رهبران مالی غیرمتمرکز MarketVector است که عملکرد بزرگترین و با ارزش ترین دارایی های رمزنگاری را در پروتکل های DeFi، از جمله Uniswap، Lido DAO، Maker، THORChain و Curve DAO تجزیه و تحلیل می کند. .
طبق داده‌های VanEck، شاخص DeFi در ماه آگوست ۲۱ درصد کاهش یافت و عملکردی کمتر از داده‌های درآمد بیت‌کوین و اتریوم داشت. این وضعیت به ویژه به دلیل کاهش ۳۳.۵ درصدی ارزش UNI در نتیجه فروش توکن‌های UNI برای جبران دس..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاهش حجم بازار دیفای در ماه اوت: دلایل و تحولات

به گزارش زوم ارز، در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز، تعداد کاربران DeFi در ماه آگوست نسبت به ماه های قبل کاهش بیشتری را تجربه کردند. به دنبال این تحول، بر اساس تجزیه و تحلیل داده های زنجیره ای توسط مدیر سرمایه گذاری VanEck، حجم بازار در بخش DeFi در ماه آگوست نسبت به جولای ۱۵.۵ درصد کاهش یافت و به ۵۲.۸ میلیارد دلار رسید. مجموع ارزش قفل شده (TVL) در ماه اوت ۸ درصد کاهش یافت و به ۳۷.۵ میلیارد دلار رسید، اما اکوسیستم DeFi همچنان پیشرفت‌های مثبتی را تجربه می‌کند.

بدترین عملکرد در ۸ ماه گذشته

به گفته مدیر سرمایه گذاری VanEck، این داده ها بر اساس شاخص رهبران مالی غیرمتمرکز MarketVector است که عملکرد بزرگترین و با ارزش ترین دارایی های رمزنگاری را در پروتکل های DeFi، از جمله Uniswap، Lido DAO، Maker، THORChain و Curve DAO تجزیه و تحلیل می کند. .

بخوانید  تعداد مارکت پلیس‌های nft چقدر است؟ لیست محبوب ترین ها 2023

طبق داده‌های VanEck، شاخص DeFi در ماه آگوست ۲۱ درصد کاهش یافت و عملکردی کمتر از داده‌های درآمد بیت‌کوین و اتریوم داشت. این وضعیت به ویژه به دلیل کاهش ۳۳.۵ درصدی ارزش UNI در نتیجه فروش توکن‌های UNI برای جبران دستاوردهای جولای بدتر شد.

کل ارزش قفل شده (TVL)، یک داده مهم برای بخش DeFi که کاربران اکوسیستم از نزدیک آن را دنبال می کنند، در ماه آگوست با کاهش ۸ درصدی مواجه شد و از ۴۰.۸ میلیارد دلار به ۳۷.۵ میلیارد دلار کاهش یافت. این توسعه در مقایسه با کاهش ۱۰ درصدی اتریوم در ماه آگوست، عملکرد بهتری در نظر گرفته شد.

کاهش حجم بازار دیفای در ماه اوت: دلایل و تحولات

جزئیات قابل توجه در گزارش

این گزارش همچنین تاکید می‌کند که اگرچه توکن‌های DeFi در ماه آگوست از ارزش خود را از دست دادند، اما اکوسیستم شاهد تحولات مثبت قابل توجهی در طول ماه بود. این گزارش شامل Uniswap Labs بود که شکایتی را رد کرد و نرخ رشد پروتکل‌های DeFi Maker و Curve.

بخوانید  کپی تریدینگ چیست؟ آموزش انجام Copy Trading در معاملات ارز دیجیتال

Curve Finance در ماه ژوئیه مورد حمله بزرگی قرار گرفت که باعث شوک کل اکوسیستم DeFi شد. با این حال، هیچ کاربری آسیب ندید زیرا مهاجم دارایی های توقیف شده را پس داد. در ماه آگوست، Curve رشد قابل توجهی را تجربه کرد و به سطح بالای TVL خود یعنی ۱۱۴ میلیون دلار رسید. استیبل کوین پروتکل، CrvUSD، یک توکن است که به دلار آمریکا متصل است و بر اساس مدل موقعیت بدهی وثیقه (CDP) است. با استفاده از این مدل، کاربران می توانند از دارایی های اتریوم خود به عنوان وثیقه برای خرید crvUSD استفاده کنند.

منبع: en.coin-turk.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها