تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :کاهش فروش NFT برای سومین هفته متوالی در میان رکود ارزهای دیجیتال

  • کد خبر : 2606856
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
لورس :کاهش فروش NFT برای سومین هفته متوالی در میان رکود ارزهای دیجیتال
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاهش فروش NFT برای سومین هفته متوالی در میان رکود ارزهای دیجیتال به گزارش زوم ارز، فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ضربه دیگری خورده است و بیش از ۱۰ درصد نسبت به هفته قبل کاهش یافته است و از روز شنبه، ۲۶ آگوست ۲۰۲۳، کل تراکنش‌ها به ۸۵,۰۴۶,۸۴۰ دلار رسیده است. سومین هفته متوالی کاهش فروش NFT است که منعکس کننده رکود گسترده تر اقتصاد کریپتو و تأثیر قابل توجه آن بر بازار NFT است.
آیا NFT ها می توانند در ماه سپتامبر رالی کنند؟ روند فروش ۳ هفته اخیر باعث شک و تردید می شود Cryptoslam.io گزارش می دهد که در هفته گذشته، فروش NFT 10.71 درصد کاهش داشته است، در حالی که حجم معاملات NFT نسبت به هفته قبل ۱۷.۱۵ درصد کاهش یافته است. جالب توجه است که تعداد خریداران NFT افزایش یافت و نسبت به هفته قبل ۲۰.۳۵ درصد افزایش را نشان داد. داده‌های گردآوری‌شده در ۲ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۹ صبح (ET)، که در هفت روز گذشته از ۲۶ آگوست (۲۶ مرداد) به طول انجامید، نشان می‌دهد که NFT‌های مبتنی بر اتریوم با ۴۷,۸۷۶,۷۸۱ دلار بر بازار مسلط شده‌اند. با این حال، شایان ذکر است که فروش ETH NFT در این هفته ۱۸.۷۵٪ کاهش یافته است.
شش ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاهش فروش NFT برای سومین هفته متوالی در میان رکود ارزهای دیجیتال

به گزارش زوم ارز، فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ضربه دیگری خورده است و بیش از ۱۰ درصد نسبت به هفته قبل کاهش یافته است و از روز شنبه، ۲۶ آگوست ۲۰۲۳، کل تراکنش‌ها به ۸۵,۰۴۶,۸۴۰ دلار رسیده است. سومین هفته متوالی کاهش فروش NFT است که منعکس کننده رکود گسترده تر اقتصاد کریپتو و تأثیر قابل توجه آن بر بازار NFT است.

آیا NFT ها می توانند در ماه سپتامبر رالی کنند؟ روند فروش ۳ هفته اخیر باعث شک و تردید می شود

Cryptoslam.io گزارش می دهد که در هفته گذشته، فروش NFT 10.71 درصد کاهش داشته است، در حالی که حجم معاملات NFT نسبت به هفته قبل ۱۷.۱۵ درصد کاهش یافته است. جالب توجه است که تعداد خریداران NFT افزایش یافت و نسبت به هفته قبل ۲۰.۳۵ درصد افزایش را نشان داد. داده‌های گردآوری‌شده در ۲ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۹ صبح (ET)، که در هفت روز گذشته از ۲۶ آگوست (۲۶ مرداد) به طول انجامید، نشان می‌دهد که NFT‌های مبتنی بر اتریوم با ۴۷,۸۷۶,۷۸۱ دلار بر بازار مسلط شده‌اند. با این حال، شایان ذکر است که فروش ETH NFT در این هفته ۱۸.۷۵٪ کاهش یافته است.

شش فروش برتر کلکسیونی NFT در هفت روز گذشته.
شش فروش برتر کلکسیونی NFT در هفت روز گذشته.

پس از اتریوم در فروش NFT، Mythos، Solana، Polygon و Immutable X بودند که پنج بلاک چین برتر را تکمیل کردند. سولانا با کاهش فروش ۲۴.۱۹ درصدی، بیشترین افت را تجربه کرد. در مقابل، Mythos شاهد افزایش ۱۲.۸۵ درصدی در این هفته بود. طی هفت روز گذشته، فروش Polygon 12.14 درصد کاهش یافته است، در حالی که Immutable X با افزایش ۳۶.۴۶ درصدی در رتبه اول پنج قرار دارد. NFT های بیت کوین (BTC) جایگاه هفتم خود را حفظ کردند و ۶.۴۳ درصد افزایش فروش را ثبت کردند. اگرچه Arbitrum در این هفته از افزایش ۵۷.۷۱ درصدی برخوردار بود، اما تنها ۶۶۷,۶۴۶ دلار در فروش NFT به دست آورد.

در هفته گذشته، مجموعه Mythos به نام Dmarket با فروش فوق‌العاده ۶,۴۸۵,۱۵۷ دلار، رتبه اول فروش NFT را به خود اختصاص داد. NFT های Bored Ape Yacht Club (BAYC) با فروش مجموعاً ۵,۴۵۱,۰۰۱ دلار در جایگاه دوم قرار گرفتند، اگرچه نسبت به هفته قبل کاهش ۴۷.۵۹ درصدی داشته اند. Sorare با فروش چشمگیر ۳,۷۷۷,۵۲۲ دلاری خود جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد در حالی که Mutant Ape Yacht Club (MAYC) 2,936,718 دلار به دست آورد. فروش Sorare در این هفته ۱۳.۰۹ درصد افزایش یافت، در حالی که MAYC کاهش ۶.۱۶ درصدی را تجربه کرد.

در دنیای پرمخاطره NFTهای این هفته، Mega Zombie با قیمت فروش ۸۰۹ هزار دلار، نمایش را دزدید. دومین مورد بزرگ BAYC #7485 با قیمت ۱۷۲ هزار دلار بود. پس از نزدیک، یک دارایی NFT با عنوان “۳۳۲ Montclaire Ln, West Columbia, SC 29170” با قیمت ۲۰۴ هزار دلار بود. کریپتوپانک شماره ۱۱۲۳ با فروش کمی بالاتر از ۱۶۵ هزار دلار در جایگاه چهارم قرار گرفت، در حالی که کریپتوپانک شماره ۱۶۰۳ با ۱۴۳ هزار دلار جایگاه پنجم را حفظ کرد.

با تکمیل فروش برتر، NFT با نام “کوپن شماره ۱۵ RBX Vesting” با قیمت ۱۳۶ هزار دلار به رتبه ششم رسید. اگرچه سپتامبر معمولاً شاهد تجدید حیات در قلمرو گسترده‌تر ارزهای دیجیتال است، باید دید که آیا NFT‌ها می‌توانند از رکود اخیر در فروش بازگردند یا خیر.

منبع: news.bitcoin.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2606856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها