تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :کاهش کارمزد تراکنش‌های اتریوم عامل تغییر قیمت ETH

  • کد خبر : 2619376
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با کاهش فعالیت شبکه، کارمزد تراکنش‌های اتریوم به پایین‌ترین سطح سالانه خود رسید. این مساله باعث افزایش عرضه‌ شد و باعث شد قیمت آن در هفته‌ی گذشته با ۳% کاهش به ۱۵۹۴ دلار برسد.
خلاصه‌ی خبر کارمزد تراکنش‌های اتریوم اکنون به ۱٫۱۵ دلار رسیده که پایین‌ترین میزان از دسامبر است. کاهش فعالیت شبکه به اقدامات Binance نسبت داده می‌شود که بر هزینه‌های گس تأثیر می‌گذارد. کاهش فعالیت شبکه می‌تواند به بهبود قیمت و ارزش بازار ETH کمک کند. کاهش کارمزد تراکنش اتریوم میانگین کارمزد تراکنش‌های شبکه‌ی اتریوم به پایین‌ترین میزان سالانه آن کاهش یافته و تنها به ۱٫۱۵ دلار رسیده است. این افت همزمان با کاهش قابل توجه در فعالیت زنجیره است که باعث تحول در پویایی عرضه ETH می‌شود.
تاثیر کاهش فعالیت شبکه کاهش کارمزد تراکنش‌های اتریوم را می‌توان در درجه‌ی اول به کاهش اخیر در فعالیت شبکه نسبت داد. یک رویداد مهم در ۲۱ سپتامبر رخ داد. Binance یک ادغام معمول دارایی‌ها را در کیف پول‌های مختلف انجام داد که به طور موقت باعث شد میانگین کارمزد تراکنش اتریوم به بالای ۱۰ دلار برسد. اگر این رویداد در دوره‌ی جنون قبلی میم‌کوین‌ه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با کاهش فعالیت شبکه، کارمزد تراکنش‌های اتریوم به پایین‌ترین سطح سالانه خود رسید. این مساله باعث افزایش عرضه‌ شد و باعث شد قیمت آن در هفته‌ی گذشته با ۳% کاهش به ۱۵۹۴ دلار برسد.

خلاصه‌ی خبر

  • کارمزد تراکنش‌های اتریوم اکنون به ۱٫۱۵ دلار رسیده که پایین‌ترین میزان از دسامبر است.
  • کاهش فعالیت شبکه به اقدامات Binance نسبت داده می‌شود که بر هزینه‌های گس تأثیر می‌گذارد.
  • کاهش فعالیت شبکه می‌تواند به بهبود قیمت و ارزش بازار ETH کمک کند.

کاهش کارمزد تراکنش اتریوم

میانگین کارمزد تراکنش‌های شبکه‌ی اتریوم به پایین‌ترین میزان سالانه آن کاهش یافته و تنها به ۱٫۱۵ دلار رسیده است. این افت همزمان با کاهش قابل توجه در فعالیت زنجیره است که باعث تحول در پویایی عرضه ETH می‌شود.

تاثیر کاهش فعالیت شبکه

کاهش کارمزد تراکنش‌های اتریوم را می‌توان در درجه‌ی اول به کاهش اخیر در فعالیت شبکه نسبت داد. یک رویداد مهم در ۲۱ سپتامبر رخ داد. Binance یک ادغام معمول دارایی‌ها را در کیف پول‌های مختلف انجام داد که به طور موقت باعث شد میانگین کارمزد تراکنش اتریوم به بالای ۱۰ دلار برسد. اگر این رویداد در دوره‌ی جنون قبلی میم‌کوین‌ها یا اوج معاملات NFT رخ می‌داد، احتمالاً تأثیر آن بر هزینه‌های شبکه کمتر مشخص می‌شد. این واقعیت که هیچ فعالیت شبکه‌ی اصلی دیگری در طول این رویداد وجود نداشت نشان می‌دهد که اتریوم چگونه با شرایط فعلی بازار سازگار است.

پیامدهای مثبت برای اتریوم

بسیاری از ناظران بازار این کاهش فعالیت شبکه را به عنوان یک اتفاق مثبت بالقوه برای اتریوم تفسیر می‌کنند. شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین Santiment تأکید می‌کند که وقتی کارمزد اتریوم کاهش می‌یابد، اغلب با استفاده‌ی بیشتر از شبکه همزمان می‌شود. بر اساس تجزیه و تحلیل آن‌ها، این اتفاق به طور بالقوه می‌تواند قیمت ETH را افزایش دهد و به بهبود ارزش بازار کمک کند.

تورم در شبکه‌ی ETH

کارمزدهای شبکه‌ی اتریوم در سال جاری به پایین‌ترین حد خود رسیده که نشان‌دهنده‌ی تغییر به سمت روندهای تورمی به دلیل کاهش سوزاندن توکن است. طبق گفته‌ی Ultrasoundmoney تنها در هفت روز گذشته، عرضه‌ی اتریوم ۶۳۷۱ ETH افزایش یافته است.

نیکیتا ژاورونکوف، توسعه‌دهنده‌ی اصلی بلاک‌چین، وضعیت تورمی اتریوم را به عدم پرداخت هزینه در راه‌حل‌های لایه ۲ آن (مانند Arbitrum و Polygon) و شبکه‌های EVM رقیب (مانند BNB و Avalanche C) نسبت می‌دهد. علیرغم حرکت اتریوم به سمت الگوریتم اثبات سهام با هدف کاهش عرضه از طریق سوزاندن، کاهش فعالیت شبکه، این فرآیند را با مشکل مواجه کرده است. شبکه‌های لایه ۲ به طور فزاینده‌ای اکثر فعالیت‌های شبکه را مدیریت می‌کنند و شبکه اصلی ETH نقشی ثانویه را ایفا می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619376

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها