تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :کاهش ۹۲ درصدی ضررهای ناشی از هک در بازار کریپتو

  • کد خبر : 2608622
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در ماه آگوست، ضرر و زیان ناشی از هک و کلاهبرداری کریپتو در مقایسه با جولای ۹۲% کاهش یافته است که عمدتاً بر پروژه‌های DeFi تأثیر می‌گذارد. Immunefi در گزارش خود به ضرری بالغ بر ۲۳٫۴ میلیون دلار اشاره کرده است.
خلاصه‌ی خبر در ماه آگوست، متخلفان کریپتو دی‌فای را هدف قرار دادند، بدون اینکه سوءاستفاده‌های عمده‌ای در CeFi انجام شود. مجموع خسارات ناشی از این حملات در ماه اوت بالغ بر ۲۳۳۶۶۲۲۰ دلار بوده است. هکرها و کلاهبرداران کریپتو از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار دارایی دیجیتال را در ۲۱۱ رویداد خاص به سرقت برده اند. ضررهای کریپتو به دلیل هک و سوء استفاده در ماه اوت در ماه آگوست، مهاجمان توجه خود را به بخش DeFi معطوف کردند، در حالی که CeFi به طرز قابل توجهی مقاوم بود و از هرگونه نفوذ بزرگی فرار کرد.
کاهش ۹۲ درصدی ضررهای کریپتو طبق گزارش Immunefi، زیان دارایی‌های دیجیتال در ماه آگوست به ۲۳٫۴ میلیون دلار رسیده است که کاهش خیره‌کننده‌ی ۹۲ درصدی را نسبت به زیان بیش از ۳۲۰ میلیون دلاری جولای نشان می‌دهد. هک‌ها مسئول تقریباً ۷۰٪ از کل ضرر و زیان بودند که بالغ بر ۱۵٫۸ میلیون دلار است…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در ماه آگوست، ضرر و زیان ناشی از هک و کلاهبرداری کریپتو در مقایسه با جولای ۹۲% کاهش یافته است که عمدتاً بر پروژه‌های DeFi تأثیر می‌گذارد. Immunefi در گزارش خود به ضرری بالغ بر ۲۳٫۴ میلیون دلار اشاره کرده است.

خلاصه‌ی خبر

  • در ماه آگوست، متخلفان کریپتو دی‌فای را هدف قرار دادند، بدون اینکه سوءاستفاده‌های عمده‌ای در CeFi انجام شود.
  • مجموع خسارات ناشی از این حملات در ماه اوت بالغ بر ۲۳۳۶۶۲۲۰ دلار بوده است.
  • هکرها و کلاهبرداران کریپتو از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار دارایی دیجیتال را در ۲۱۱ رویداد خاص به سرقت برده اند.

ضررهای کریپتو به دلیل هک و سوء استفاده در ماه اوت

در ماه آگوست، مهاجمان توجه خود را به بخش DeFi معطوف کردند، در حالی که CeFi به طرز قابل توجهی مقاوم بود و از هرگونه نفوذ بزرگی فرار کرد.

بخوانید  آموزش ساخت یک سیستم معاملاتی؛ از کجا شروع کنیم؟

کاهش ۹۲ درصدی ضررهای کریپتو

طبق گزارش Immunefi، زیان دارایی‌های دیجیتال در ماه آگوست به ۲۳٫۴ میلیون دلار رسیده است که کاهش خیره‌کننده‌ی ۹۲ درصدی را نسبت به زیان بیش از ۳۲۰ میلیون دلاری جولای نشان می‌دهد. هک‌ها مسئول تقریباً ۷۰٪ از کل ضرر و زیان بودند که بالغ بر ۱۵٫۸ میلیون دلار است. پروژه‌های DeFi در حالی بیشترین بار این حملات را متحمل شدند، که CeFi آسیب ندیده باقی ماند.

بلاک‌چین‌هایی که بیش از دیگران مورد هدف واقع شدند: اتریوم، بیس و زنجیره‌‌ی BNB با ۶۲% حملات

Ethereum، Base و BNB Chain بیش از سایر بلاک‌چین‌ها هدف حملات مختلف قرار گرفتند و ۶۲% از کل حملات را به خود اختصاص دادند. Optimism با دو حادثه روبرو شد، در حالی که سولانا، آربیتروم و آوالانچ هر کدام با یک حادثه مواجه شدند. یک پرونده‌ی کلاهبرداری مهم در Magnate Finance، پروتکل وام‌دهی در بلاک‌چین تازه راه‌اندازی‌شده‌ی Base ، اتفاق افتاد شد. این حادثه شامل اختلاس حدود ۱ میلیون دلار از دارایی‌های پل‌شده به زنجیره‌ی BNB بود. به دنبال این کلاهبرداری، Magnate Finance ناپدید شد و کانال تلگرام و حساب X مرتبط با این پروتکل نیز حذف شد.

بخوانید  مدیر عامل یوگا لبز: متا اصطلاح متاورس را خراب کرد، اما اکنون در حال تکامل است
توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2608622

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها