تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :کف قیمت بیت کوین کجاست؟ نظر تحلیلگران چیست؟

  • کد خبر : 2616933
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۴
لورس :کف قیمت بیت کوین کجاست؟ نظر تحلیلگران چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کف قیمت بیت کوین کجاست؟ نظر تحلیلگران چیست؟ بیت کوین همچنان در رکود به سر می‌برد و ما شاهد یکی از راکدترین دوره‌های تاریخ بازار کریپتو هستیم. آیا بیت کوین در ماه‌های پیش رو قیمت پایین‌تری را تجربه می‌کند؟ کف قیمت بیت کوین کجاست؟ در این مطلب با بررسی شاخص‌های تکنیکال بررسی می‌کنیم که آیا بیت کوین مجدد به محدوده ۲۱ هزار دلار و پایینتر سقوط می‌کند یا چنین احتمالی ضعیف است.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، با نگاهی دقیق‌تر به سطوح حمایت و مقاومت متوجه می‌شویم که از اواسط آگوست ۲۰۲۳ (مرداد) بیت کوین در محدوده معاملاتی افقی با سطح مقاومت ۲۶۶۷۰ و حمایت ۲۵۶۵۰ تثبیت شده است. قیمت بیت کوین در این مدت در واکنش به اخبار مثبت و منفی در همین محدوده نوسان کرده است اما هیچ اتفاقی باعث نشد که گاوها قدرت را به طور کامل در دست بگیرند.
نمودار قیمت روزانه BTC/USD تشکیل پرچم خرسی قیمت بیت کوین را به چه سطحی می‌رساند؟ خریداران و فروشندگان بیت کوین را در محدوده ذکر شده نگه داشته‌اند و به نظر می‌رسد که این محدوده تداعی کننده پرچم خرسی است. در اینجا احتمالا با یک الگوی نزولی طرف هستیم که م..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کف قیمت بیت کوین کجاست؟ نظر تحلیلگران چیست؟

بیت کوین همچنان در رکود به سر می‌برد و ما شاهد یکی از راکدترین دوره‌های تاریخ بازار کریپتو هستیم. آیا بیت کوین در ماه‌های پیش رو قیمت پایین‌تری را تجربه می‌کند؟ کف قیمت بیت کوین کجاست؟ در این مطلب با بررسی شاخص‌های تکنیکال بررسی می‌کنیم که آیا بیت کوین مجدد به محدوده ۲۱ هزار دلار و پایینتر سقوط می‌کند یا چنین احتمالی ضعیف است.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، با نگاهی دقیق‌تر به سطوح حمایت و مقاومت متوجه می‌شویم که از اواسط آگوست ۲۰۲۳ (مرداد) بیت کوین در محدوده معاملاتی افقی با سطح مقاومت ۲۶۶۷۰ و حمایت ۲۵۶۵۰ تثبیت شده است. قیمت بیت کوین در این مدت در واکنش به اخبار مثبت و منفی در همین محدوده نوسان کرده است اما هیچ اتفاقی باعث نشد که گاوها قدرت را به طور کامل در دست بگیرند.

بخوانید  کسب درآمد میلیونی با لایت کوین
news-how-low-can-bitcoin-price-2023
نمودار قیمت روزانه BTC/USD

تشکیل پرچم خرسی قیمت بیت کوین را به چه سطحی می‌رساند؟

خریداران و فروشندگان بیت کوین را در محدوده ذکر شده نگه داشته‌اند و به نظر می‌رسد که این محدوده تداعی کننده پرچم خرسی است. در اینجا احتمالا با یک الگوی نزولی طرف هستیم که مشخصه آن یک کانال تثبیت (رنج) است که پس از یک روند کاهشی قوی شکل می‌گیرد. در چنین شرایطی وقتی که قیمت از محدوده خود خارج می‌شود ما شاهد کاهش و نزول قیمت به اندازه ارتفاع روند نزولی قبلی هستیم. با توجه به چنین پارامتری احتمالا هدف پرچم خرسی رسیدن به حدود قیمتی ۲۳ هزار دلار است. به عبارت دیگر، قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۱۵ درصد از سطح قیمت فعلی کاهش یابد.

news-how-low-can-bitcoin-price-2023
پرچم خرسی در نمودار قیمت روزانه بیت کوین

با بررسی فراکتال‌های تاریخی چه قیمتی را می‌توان برای بیت کوین پیش‌بینی کرد؟

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، بازارهای نزولی بیت کوین از سال ۲۰۱۷ به طور معمول با نزدیک شدن به یک خط روند صعودی از بین رفته‌ و به پایان رسیده‌اند. قیمت بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۲ در چنین شرایطی این خط روند را در حدود قیمتی ۱۶۷۵۰ دلار آزمایش کرد و از آن زمان تاکنون ۷۰ درصد افزایش یافته است.

بخوانید  اتریوم ۲.۰ یک ساله شد؛ مروری بر وضعیت شبکه اتریوم در یک سال گذشته!
news-how-low-can-bitcoin-price-2023
نمودار قیمت هفتگی BTC/USD

ممکن است بیت کوین در بازار نزولی فعلی به کف قیمت خود رسیده باشد. با این حال، قیمت باید قاطعانه از سطح ۰.۲۳۶ فیبوناچی نزدیک به ۲۸۳۵۰ دلار عبور کند تا بهبود بلندمدت صعودی خود را براساس فراکتال تاریخی تایید کند؛ چیزی که به تازگی موفق به انجام آن نشد!

بیت کوین اکنون به زیر سطح ۰.۲۳۶ فیبوناچی می‌رود و این مساله احتمال عقب نشینی به سمت حمایت از خط روند بازار نزولی نزدیک به محدوده ۲۳۰۰۰ دلار را افزایش می‌دهد. دقیقا مشابه موارد تاریخی که به آن اشاره کردیم.

خوش‌بینانه و بدبینانه؛ بیت کوین تا پایان سال به چه قیمتی می‌رسد؟

آیا تقاطع مرگ باعث سقوط بیت کوین به محدوده ۲۱ هزار دلار خواهد شد؟

بیایید نگاهی هم به تقاطع مرگ (Death Cross) داشته باشیم. بیت کوین چند اینچ به ایجاد تلاقی مرگ بین میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (موج قرمز) و ۲۰۰ روزه (موج آبی) خود (EMA) نزدیک‌تر شده است.

بخوانید  بازی های متاورس ! لیست بهترین بازی های متاورس
news-how-low-can-bitcoin-price-2023
نمودار قیمت روزانه BTC/USD

در طول دوره افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، این سومین شکل‌گیری تقاطع مرگ بیت کوین است. در دو تقاطع قبلی قیمت بیت کوین ۱۷ تا ۱۸ درصد کاهش پیدا کرد. بنابراین اگر این فراکتال دوباره تکرار شود، احتمالا قیمت تا ۲۱۷۵۰ سقوط خواهد کرد.

تا اینجا ما سه سناریوی نزولی برای کف قیمت بیت کوین را بررسی کردیم. اما اگر عینک بدبینی را دربیاوریم و از زاویه‌ای دیگر به بازار نگاه کنیم آیا واقعا اوضاع بسیار بحرانی است؟ ما در بخش اخبار والکس در روزهای گذشته به تحلیلی پرداختیم که در آن رکت کپیتال (Rekt Capital) این نوید را می‌داد که بیت کوین هرچند که ممکن است اصلاحاتی را در پیش داشته باشد اما قطعا در مرحله اولیه یک بازار صعودی است و این روند افزایش برای پادشاه کریپتو از اوایل سال جاری میلادی شروع شده اما تشخیص آن برای بسیاری سخت است. تحلیلگران معتقدند که در ۷ ماه آینده احتمالا بیت کوین یک اصلاح قیمت اساسی را تجربه خواهد کرد اما این موضوع مانع از رشد قیمت بیت کوین در سال منتهی به هاوینگ نخواهد شد.

بخوانید  بلاک چین لایه ۲ کوین بیس رکورد زد!

مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe) یکی دیگر از فعالان بازار کریپتو به این مساله اشاره می‌کند که قیمت بیت کوین در حال بسته شدن بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ هفته‌ای است که این موضوع برای ادامه روند صعودی حیاتی است. اما رکت کپیتال به ما گوشزد می‌کند که آخرین باری که بیت کوین نتوانست از مرز میانگین متحرک نمایی ۵۰ هفته‌ای عبور کند با کاهش ۲۰ درصدی همراه شد و اگر تاریخ تکرار شود و این اتفاق دوباره تکرار شود باید مجدد منتظر قیمت بیت کوین در محدوده ۲۱ هزار دلار باشیم. با این حال همچنان احتمال قیمت‌های پایین‌تر نیز وجود دارد (در پست‌های دیگری به این موضوع خواهیم پرداخت).

نوشته های مشابه

  • تحلیل بیت کوین و آلت کوین‌ها بررسی وضعیت قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
  • بیت کوین اعلام نرخ بهره توسط فدرال رزرو به همراه کف محلی قیمت بیت کوین؛ در این هفته چه خواهد شد؟ ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
بخوانید  تحلیل لایت کوین | هاوینگ لایت کوین نزدیک می‌شود

در حالی که در ماه‌های گذشته شاخص ترس و طمع بیشتر به سمت ترس متمایل بود، حالا این وضعیت به خنثی تغییر کرده است که نشان دهنده ثبیت رکود است. به نظر شما کف قیمت بیت کوین کجاست؟

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۰ / ۵. مجموع امتیازها: ۰

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2616933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها