تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :کلاهبرداران با جاوا اسکریپت کاربران فرندتک را هدف قرار می دهند!

  • کد خبر : 2624904
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
لورس :کلاهبرداران با جاوا اسکریپت کاربران فرندتک را هدف قرار می دهند!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار کلاهبرداری های ارز دیجیتال » کلاهبرداران با جاوا اسکریپت کاربران فرندتک را هدف قرار می دهند! کلاهبرداران با جاوا اسکریپت کاربران فرندتک را هدف قرار می دهند! ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۲۳ مهر ۱۴۰۲ کاربران اپلیکیشن فرندتک (Friendtech) مورد هدف کلاهبردارانی قرار می گیرند که از اسکریپت های مخرب جاوا اسکریپت برای سرقت داده های حساس و دارایی های مالی استفاده می کنند. این کلاهبرداری حتی می‌ تواند اعتبار احراز هویت دو مرحله‌ ای Friendtech را تضعیف کند و آن را به یک تهدید بسیار خطرناک تبدیل کند.
به نقل از کوین گیپ، کلاهبرداران همچنین Privy را هدف قرار می دهند تا توکن ها را به خطر بیندازند و به حساب های کاربری و وجوه دسترسی پیدا کنند. Privy کیف پولی است که توسط Friendtech استفاده می شود. کاربران سایر پلتفرم‌ ها نیز باید مراقب باشند زیرا این نوع کلاهبرداری می‌ تواند با اکوسیستم ‌های آنلاین مختلف سازگار شود.
کاربران فرندتک باید بوکمارک ها و افزونه های مرورگر را به دقت بررسی کنند تا از صحت آنها اطمینان حاصل کنند. Friendtech برای محافظت از کاربران و شهرت خود نیاز به اج..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار کلاهبرداری های ارز دیجیتال » کلاهبرداران با جاوا اسکریپت کاربران فرندتک را هدف قرار می دهند! کلاهبرداران با جاوا اسکریپت کاربران فرندتک را هدف قرار می دهند! ۲۳ مهر ۱۴۰۲

  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲

کاربران اپلیکیشن فرندتک (Friendtech) مورد هدف کلاهبردارانی قرار می گیرند که از اسکریپت های مخرب جاوا اسکریپت برای سرقت داده های حساس و دارایی های مالی استفاده می کنند. این کلاهبرداری حتی می‌ تواند اعتبار احراز هویت دو مرحله‌ ای Friendtech را تضعیف کند و آن را به یک تهدید بسیار خطرناک تبدیل کند.

به نقل از کوین گیپ، کلاهبرداران همچنین Privy را هدف قرار می دهند تا توکن ها را به خطر بیندازند و به حساب های کاربری و وجوه دسترسی پیدا کنند. Privy کیف پولی است که توسط Friendtech استفاده می شود. کاربران سایر پلتفرم‌ ها نیز باید مراقب باشند زیرا این نوع کلاهبرداری می‌ تواند با اکوسیستم ‌های آنلاین مختلف سازگار شود.

کاربران فرندتک باید بوکمارک ها و افزونه های مرورگر را به دقت بررسی کنند تا از صحت آنها اطمینان حاصل کنند. Friendtech برای محافظت از کاربران و شهرت خود نیاز به اجرای اقدامات امنیتی سایبری قوی دارد. علیرغم این تهدیدها، Friendtech با افزایش درآمد پروتکل و افزایش چشمگیر ارزش کل، موفقیت چشمگیری در فضای مالی غیرمتمرکز دیده است.

درباره ی کلاهبرداری بیشتر بخوانید

  • ایلان ماسک ارز فیات را کلاهبرداری خواند!
  • ماجرای علاقه رو به افزایش کاربران به صرافی که طبق ادعاها کلاهبردار است، چیست؟
  • یکی از بنیانگذاران ۳AC دستگیر شد و به زندان رفت!

کلاهبرداران با جاوا اسکریپت کاربران فرندتک را هدف قرار می دهند! منبع:کوین گیپ اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه منتظر انفجار ۲۳۰۰ درصدی کاردانو باشیم؟! تحلیلگر کریپتو به این پرسش پاسخ می دهد کاردانو پیشگامانه می تازد! آیا قیمت ADA به ۱۲ دلار می رسد؟ متامسک از اپ استور حذف شد! ماجرا چیست؟! مشتریان فراری می توانند با ارزهای دیجیتال خودروهای لوکس بخرند ای تی اف بیت کوین در دادگاه برد؛ منتظر روند صعودی بیت کوین باشیم؟ سناتور آمریکایی ارز های دیجیتال را عامل جنگ اسرائیل و فلسطین می داند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624904

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها