تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
1

لورس :کلاهبردار ۷۰‌میلیاردی ارز دیجیتال در تهران شناسایی و بازداشت شد

  • کد خبر : 2628047
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
لورس :کلاهبردار ۷۰‌میلیاردی ارز دیجیتال در تهران شناسایی  و  بازداشت شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کلاهبردار ۷۰‌میلیاردی ارز دیجیتال در تهران شناسایی و بازداشت شد بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : رئیس پلیس فتای غرب استان تهران اعلام کرد؛ با موفقیت کلاهبرداری به مبلغ ۷۰‌میلیارد‌ریال در حوزه رمزارزها را شناسایی و متوقف کرده‌است. این اقدام در پی شکایت‌‌‌‌‌‌‌های متعدد شهروندان از این کلاهبرداران در زمینه سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها انجام شد. سرهنگ سید‌نظام موسوی، رئیس پلیس فتای غرب استان تهران، افزود که در این پرونده، متهمان از طریق آگهی‌‌‌‌‌‌‌های مرتبط با آموزش و سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها، افراد را به خرید و سرمایه‌گذاری در این حوزه تشویق کرده و از این طریق،‌ میلیاردها ‌ریال از این افراد کلاهبرداری کردند. پس از دریافت وجه از سرمایه‌گذاران، کلاهبرداران به تعهدات خود پایبند نماندند و این امر به مشکلات و شکایت‌‌‌‌‌‌‌های مالباختگان منجر شد.
در این زمینه، سه کلاهبردار شناسایی شده‌اند که در خارج از کشور اقامت دارند. علاوه‌بر این، یکی از متهمان درحالی‌که به منزل پدری خود در منطقه صادقیه تهران رفته بود، پس از هماهنگی با مقامات قضائی دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شده‌است. تاکنون، پر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کلاهبردار ۷۰‌میلیاردی ارز دیجیتال در تهران شناسایی و بازداشت شد بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : رئیس پلیس فتای غرب استان تهران اعلام کرد؛ با موفقیت کلاهبرداری به مبلغ ۷۰‌میلیارد‌ریال در حوزه رمزارزها را شناسایی و متوقف کرده‌است. این اقدام در پی شکایت‌‌‌‌‌‌‌های متعدد شهروندان از این کلاهبرداران در زمینه سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها انجام شد.

سرهنگ سید‌نظام موسوی، رئیس پلیس فتای غرب استان تهران، افزود که در این پرونده، متهمان از طریق آگهی‌‌‌‌‌‌‌های مرتبط با آموزش و سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها، افراد را به خرید و سرمایه‌گذاری در این حوزه تشویق کرده و از این طریق،‌ میلیاردها ‌ریال از این افراد کلاهبرداری کردند. پس از دریافت وجه از سرمایه‌گذاران، کلاهبرداران به تعهدات خود پایبند نماندند و این امر به مشکلات و شکایت‌‌‌‌‌‌‌های مالباختگان منجر شد.

در این زمینه، سه کلاهبردار شناسایی شده‌اند که در خارج از کشور اقامت دارند. علاوه‌بر این، یکی از متهمان درحالی‌که به منزل پدری خود در منطقه صادقیه تهران رفته بود، پس از هماهنگی با مقامات قضائی دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شده‌است. تاکنون، پرونده این کلاهبرداری شامل هفت شاکی است. متهمی که دستگیر شده، به جرائم خود اعتراف کرده و ادعا کرده که هدف اصلی از این اقدامات، به‌دست آوردن درآمد بوده‌است. برای این متهم پرونده‌‌‌‌‌‌‌ای تشکیل‌شده و او به دادسرا منتقل شده‌است، همچنین تحقیقات جاری برای دستگیری دو همدست دیگر نیز ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628047

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها