تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :کلینیک پوست، مو و زیبایی فرنوش محله فردوس واقع در غرب تهران

  • کد خبر : 2633206
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۸
لورس :کلینیک پوست، مو و زیبایی فرنوش محله فردوس واقع در غرب تهران
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :در تمام این سال ها و پس از گذشتن از فراز و نشیب ها آموختیم که تلاش در جهت ارائه خدمات استاندارد و به روز چه از نظر علمی و چه از نظر فن آوری در کنار حفظ حق فردی و اجتماعی بیمار ، مهم ترین رسالت ماست. […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در تمام این سال ها و پس از گذشتن از فراز و نشیب ها آموختیم که تلاش در جهت ارائه خدمات استاندارد و به روز چه از نظر علمی و چه از نظر فن آوری در کنار حفظ حق فردی و اجتماعی بیمار ، مهم ترین رسالت ماست. بی تردید ما نیز از این قائده مستثنی نیستیم . هدف ما ارتقا کیفیت ، ارائه خدمات و به نحو احسنت است. امیدواریم بتوانیم بر کاستی ها فائق آمده و گاهی در جهت اعتلای سلامت کشوری برداشته باشیم.

رویکرد کلینیک پوست فرنوش، همراه کردن دانش و تخصص با تجربه است تا در برخورد با شرایط خاص هر مراجعه‌کننده، صحیح‌ترین مشاوره و بهترین خدمات ارائه شود. هدف این است که در نهایت، شما احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید. کلینیک ما برای همه زیباجویان راهکاری دارد. از جمله خدمات ایرانیان شامل تزریقات زیبایی، جوانسازی، لیزر، کاشت مو و ابرو است.

خدمات ارائه شده در کلینیک فرنوش مطابق با استاندارهای روز جهان است و همه روزه در تلاش هستیم تا بهترین تجربه را برای همراهان خود رقم بزنیم. کادر پزشکی و پرسنل شاغل در کلینیک‌ پوست و زیبایی فرنوش جزو بهترین‌های حوزه خود هستند و گروه ما ضمن دریافت تمام مجوزهای مربوطه در زمینه خدمات جوانسازی، لیزر، کاشت مو با بهرگیری از به‌روزترین تجهیزات روز دنیا، به برندی درخشان در زمینه کلینیک‌ زیبایی تبدیل شده است.

کلینیک پوست، مو، لیزر و زیبایی فرنوش

انسان همواره در پی داشتن پوست و موی سالم و با طراوت بوده است و حفظ سلامت و زیبایی امروزه بیش از هر زمان دیگری مورد توجه افراد در گروه های سنی مختلف می باشد. خوشبختانه با رشد علم پزشکی و به روی کار آمدن روش های مدرن، دیگر دست یافتن به پوست جوان و زیبا کار دور از تصوری نیست. کلینیک پوست، مو، لیزر و زیبایی فرنوش با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۳۹۱ تأسیس گردید.

این کلینیک تخصصی واقع در غرب تهران محله فردوس با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا مطلق با استاندارد بین المللی همگام با دانش و تجربه با ارائه موثر و بهینه خدمات درمانی و زیبایی رضایتمندی و کارآمدی را سرلوحه اهداف خویش می داند.

 

کلینیک پوست، مو و زیبایی فرنوش محله فردوس واقع در غرب تهران

هدف کلینیک زیبایی فرنوش

هدف کلینیک زیبایی فرنوش استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات در حوزه پوست، مو و زیبایی و مطابق با استانداردهای FDA و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران می باشد. این کلینیک با بهره گیری از همکاران متخصص و مجرب در رشته های فوق تخصص جراحی پلاستیک،  پوست، مو، زیبایی و لیزر و تغذیه و رژیم درمانی خدمات خود را ارائه می دهد. کلینیک زیبایی فرنوش با کادری مجرب، محیط مناسب و امکانات و تجهیزات به روز دنیا  آمادگی خود را جهت ارائه تمامی خدمات حوزه پوست، مو و  زیبایی را به مراجعه کنندگان محترم اعلام می نماید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی فرنوش با گردآوری مدرن ترین تجهیزات و مجرب ترین کادر پزشکی، در کنار شما عزیزان است تا با خیالی آسوده و بدون هیچ دغدغه ای، بتوانید بهترین خدمات زیبایی را دریافت نمایید. جهت دریافت مشاوره کافی است با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و یا از طریق وب سایت www.clinicfarnoosh.com درخواست مشاوره خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

برخی از خدمات زیبایی و درمانی کلینیک فرنوش

۱. بوتاكس

۲. تزريق ژل كل صورت – زاويه سازي صورت و فرم دهي بيني

۳. تزريق مزوژل (پروفايلو)

۴. تزريق چربي (نانوفت)

۵. تخليه چربي

۶. برداشتن غبغب

۷٫ جراحي خال – سابسيژن – رفع واريس هاي سطحي – PRP

۸. ليفت با نخ

۹. عمل جراحي بلفاروپلاستي پلك بالا و پائين – عمل چشم گربه اي

۱۰. جراحي ليفت ابرو و شقيقه

۱۱. عمل جراحي ليفت كامل صورت

۱۲. عمل جراحي بوكال فت

۱۳٫ كاشت مو به روش FUT

۱۴. كاشت ابرو

۱۵. جراحي سانترال لب

۱۶٫ تزريق ژل Body

۱۷. عمل ژنيكوماستي

 

کلینیک پوست، مو و زیبایی فرنوش محله فردوس واقع در غرب تهران

 

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی فرنوش با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مدرن ترین و مجهزترین تکنولوژی و آخرین متدهای روز دنیا و با بهره گیری از مجرب ترین و برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی در حوزه کاشت مو ، جوانسازی و لیزر ، تناسب اندام ، جراحی زیبایی ، به عنوان کلینیکی شاخص و معتبر در ایران فعالیت دارد. هدف این مجموعه ارائه خدمات مطلوب در محیطی آرام و جلب رضایت مراجعه کنندگان می باشد. از جمله مزایای کلینیک فرنوش بروزرسانی تکنیک ها و روش های ارائه خدمات و نیز بروزرسانی دستگاه ها و ابزارها، منطبق بر آخرین استانداردهای روز دنیا به منظور دستیابی به بالاترین سطح اثربخشی و کارایی در حوزه های تخصصی نامبرده می باشد. هم چنین فراهم نمودن محیطی بهداشتی، مدرن و مجهز اطمینان خاطر را در مراجعه کنندگان فراهم می آورد.

درباره کلینیک پوست، مو و زیبایی در غرب تهران

یکی از دغدغه های مهمی که در اغلب مواقع برای افراد ایجاد می شود انتخاب بهترین کلینیک پوست و مو و زیبایی جهت دریافت خدمات حرفه ای است. اگر بخواهیم با هم ویژگی های بهترین کلینیک تخصصی پوست و مو را برشماریم باید گفت که این کلینیک باید دارای تمامی مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، مجهزترین تجهیزات پزشکی، مجرب ترین پزشکان، حرفه ای ترین کادر درمانی و پرسنلی صبور و خوش برخورد باشد که تمام این ویژگی ها در کلینیک فرنوش رعایت شده است از همین رو می توان گفت کلینیک تخصصی فرنوش یکی از بهترین کلینیک های پوست و مو در ایران می باشد. همچنین کلینیک فرنوش همواره در پی رفاه حال مراجعین عزیز بوده و از همین رو از هیچ کوششی دریغ نکرده است. فراهم سازی سالن انتظار مناسب و اتاق های جراحی و معاینه مجهز به بهترین لوازم و دستگاه ها، از جمله اقدامات این کلینیک در جهت حفظ راحتی و سلامت کامل مراجعین میباشد.

 

علاوه بر امکانات و تجهیزات، تبحر و تجربه پزشک یکی از مسائل بسیار مهم برای مراجعین به شمار می رود. زیرا مراجعین می دانند که انتخاب درست یا نادرست یک پزشک پوست و مو ممکن است بر روی ظاهر آنها و نتیجه نهایی خدمات دریافتی تاثیرگذار باشد. از همین رو سعی در یافتن پزشکی حاذق و قابل اعتماد دارند تا بتوانند با خیال راحت خدمات موردنظرشان را دریافت نمایند. اما موضوع اینجاست که چطور می توانند یک پزشک خوب و حرفه ای پیدا کنند. این کاری است که کلینیک پوست و مو فرنوش برای راحتی و اطمینان شما عزیزان انجام داده است. این کلینیک با گردآوری پزشکانی حاذق، با تجربه و حرفه ای شرایطی را برای مراجعین فراهم آورده است که بتوانند بهترین نتیجه از خدمات موردنظرشان را دریافت کنند.

 

شماره های تماس با کلینیک فرنوش ۸۸۳۷۲۹۶۸ – ۸۶۱۲۷۴۰۸ – ۰۹۱۲۹۵۵۵۳۸۵ – ۰۹۱۲۴۹۴۹۳۶۹ می باشد.

 

منبع: سایت کلینیک پوست، مو و زیبایی فرنوش

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633206

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها